depp heeft volgens mij geen oscar gehadquote:Op maandag 22 mei 2006 12:49 schreef ranja het volgende:
Johnny Depp
Chocolat
Charlie & the Cholocatfactory
bijvoorbeeld? als CATCF als 3 woorden telt
en chocolat heeft wel 5 nominaties gehad, maar JD niet voor deze filmquote:Op maandag 22 mei 2006 12:49 schreef ranja het volgende:
Johnny Depp
Chocolat
Charlie & the Cholocatfactory
bijvoorbeeld? als CATCF als 3 woorden telt
ik vroeg ook titelsquote:Op maandag 22 mei 2006 12:55 schreef Sokolsky het volgende:
Denzel Washington?
vanavond, thuis.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:25 schreef Sokolsky het volgende:
d_h, moet je niet een nieuwe ronde managen?
Ja hoor, een beetje je kinderen belangrijker vinden dan het FTR-tournament spel. Lekkere prioriteiten heb je danquote:Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vanavond, thuis.
ik heb hier geen sheet en zo.
had er gisterenavond geen zin en tijd in/voor.
finale PE, rummykub met de kinderen en daarna nog deel1 van een hele lange film
goed zatquote:Op maandag 22 mei 2006 14:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
What Dreams May Come
Dat vind ik ook wel knap van je.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Wat cool eigenlijk dat je het plaatje niet herkent, maar wel direct de regisseur kunt raden
ja idd ook vooral omdat de shot niet echt karakteristiek is.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
Wat cool eigenlijk dat je het plaatje niet herkent, maar wel direct de regisseur kunt raden
figuur centraal in de picture helft van het lichaam staat erop weinig details op de achtergrond en de nadruk ligt op de ogen....quote:Op maandag 22 mei 2006 15:25 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind 'm juist wél erg karakteristiek. Voor Almodóvar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |