quote:Op maandag 22 mei 2006 15:25 schreef EricusMaximus het volgende:
Volver ?
Dank, gokte erop omdat ik het plaatje niet herkende, dus het moest bijna wel de nieuwe zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
En speciaal voor jou dit onduidelijke plaatje van Penelope![]()
[afbeelding]
Je weet wel dat het Cannes Festival weer begonnen is? Dat is altijd een tijd dat er veel (goede) nieuwe films worden gepresenteerd.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:40 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk, ik weet dus helemaal niet dat Almodóvar een nieuwe film uit heeft. Dat moet ik toch meer in de gaten gaan houden, kost punten zo.
Indeed it is.quote:
Heb je zelf ook door dat je het antwoord zelf had laten staan?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:58 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Indeed it is.
Met Frank Sinatra, Bing Crosby, Louis Armstrong en natuurlijk de enige echte Grace Kelly.
Sokolsky +1
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je zelf ook door dat je het antwoord zelf had laten staan?
Ja, natuurlijk! ............... nietquote:Op maandag 22 mei 2006 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je zelf ook door dat je het antwoord zelf had laten staan?
Dat wilde ik ook doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik gok maar weer eens op Koboyashi?
Denk ik ook, maar hoe heette die knaap ook alweer. Iet's met min-suk nogwattesquote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef victorinox het volgende:
Old Boy?
doe es gek jaquote:Op maandag 22 mei 2006 17:17 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf is niet erg vlot vandaag. Volgens mij heb ik het wel goed, zal ik een nieuwe stellen?
Of niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:17 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf is niet erg vlot vandaag. Volgens mij heb ik het wel goed, zal ik een nieuwe stellen?
Denk niet dat jij hem gezien hebt. Het is niet echt jouw soort film.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef Sokolsky het volgende:
Niet? Hm. Doe dan nog eens een hint.
(die tweede vind ik echt heel erg op de sneeuwscene in Chinjeolhan geumjassi lijken)
Geen Japanner. En ook geen Koreaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:25 schreef Sokolsky het volgende:
Tadanobu Asano in iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |