Ik zag gisteravond G.Wilders bij "Rayman is laat" en moet zeggen dat hij echtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 07:45 schreef mariatrepp het volgende:
[..]
Juist het ontbreken van humor bij deze fanaten vind ik zo erg.
Hoezo vreselijk? Voel je je met jouw cultuur verheven boven een andere cultuur ofzo? Kortzichtige.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef gelly het volgende:
Dat besnijden is een cultureel iets in Somalie wat ook bij christenen en niet-gelovigen gebeurt. Vreselijk natuurlijk, maar waarom heeft Ali het dan over de islam ? Voor de rest zat ze al als klein kind in Kenia met een goed bord vreten en een familie die alles behalve streng in de leer was. Welke verschrikkingen heeft ze naast het besnijden zoal meegemaakt wat haar haatcampagne tegen de islam rechtvaardigen zou ?
Waarom moreel verwerpelijk? Leg eens uit. Of hou je het bij dit soort stompzinnige oneliners?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:50 schreef Monidique het volgende:
Er zijn verschillende vormen van besnijdenis, alle uiteraard even moreel verwerpelijk.
als die andere cultuur zijn vrouwen zo behandeld dan voel ik me daar idd heel erg hoog boven verheven ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo vreselijk? Voel je je met jouw cultuur verheven boven een andere cultuur ofzo? Kortzichtige.
Ik wist niet dat ik een cultuur had, weer wat geleerd. Persoonlijk vind ik het snijden in de clitoris niet wenselijk, dat is waar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:50 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo vreselijk? Voel je je met jouw cultuur verheven boven een andere cultuur ofzo? Kortzichtige.
"Het is gewoon zieke shit" en jouw persoonlijke mening zijn geen geldige argumenten naar mijn idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
als die andere cultuur zijn vrouwen zo behandeld dan voel ik me daar idd heel erg hoog boven verheven ja.
het is gewoon zieke shit
Lichamelijke integriteit zegt je niks ? Ik vind het piercen en tattoeeren van kinderen ook niet wenselijk. Maar goed, iedere ouder moet in dat soort gevallen zelf een beslissing maken. Ik snap best dat ouders het doen als het een culturele gewoonte is, ik veroordeel dan ook geen cultuur.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
"Het is gewoon zieke shit" en jouw persoonlijke mening zijn geen geldige argumenten naar mijn idee.
dat maakt mij verder weinig uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
"Het is gewoon zieke shit" en jouw persoonlijke mening zijn geen geldige argumenten naar mijn idee.
En dit is normaal?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:43 schreef gelly het volgende:
Dat uithuwelijken was in haar geval juist positief, hoe had ze anders een vent moeten krijgen ? Ik denk trouwens dat het een latente pot is, maar goed.
De eerste zin is niet geformuleerd als mening.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:04 schreef gelly het volgende:
Een mening, dus normaal lijkt me nogal subjectief.
Jah, een niet bijzonder nette imo. Beetje sneu. Zelf altijd een grote bakkes hebben over anderen, en dan met zulke vuilbekkerij op de proppen komen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:07 schreef gelly het volgende:
Dat was idd een retorische vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |