Gezien de opkomst van zwart wel jaquote:
Dat kan je ook niet overal roepenquote:
Ik wacht op het moment dat de tv leuker word, ik mijn bed in kan en nog ff een nachtje kan uitziekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:02 schreef Messenga het volgende:
René, is je eigen forum weer te saai?
Ga jij die kutfaq maar inkorten, hij is veulste langquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:02 schreef Messenga het volgende:
René, is je eigen forum weer te saai?
En zelfs dan leest nog niemand hetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij die kutfaq maar inkorten, hij is veulste lang
Korter dan SES?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij die kutfaq maar inkorten, hij is veulste lang
Wat voor retorische vraag stelde je toennet wel niet danquote:
Hallo, roept deze newbiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:36 schreef dennistd het volgende:
hoi
Had net een ijsje en er staan nu versnaperingen op tafel... Top he.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:42 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus de frituurpan aan te zetten. Hmmmz, misschien wacht ik nog even![]()
Dilemma's, arghhhhhhhhhhhhh![]()
Wat voor versnaperingenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had net een ijsje en er staan nu versnaperingen op tafel... Top he.
Toastje met home-made eier salade en wat kaas worst enzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor versnaperingenMisschien doe ik een goed idee op
![]()
Klinkt goed. Hmmmz, bedenk me nu wel dat ik geen eier salade in huis hebquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toastje met home-made eier salade en wat kaas worst enzo
sorryquote:
Geef de alcohol maar de schuld, ook al ben je nuchterquote:
Filet american is ook goed te verorberen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hmmmz, bedenk me nu wel dat ik geen eier salade in huis heb![]()
Draai je hoofd omquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef 14.gif het volgende:
Hoi, ik snap de TT niet
Dat lust ik nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Filet american is ook goed te verorberen.
Kantel je schermquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef 14.gif het volgende:
Hoi, ik snap de TT niet
Misschien moet ik ook worstjes in een pan flikkerenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frikandel 14.gifquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook worstjes in een pan flikkeren![]()
ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef de alcohol maar de schuld, ook al ben je nuchter![]()
Mietje jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!enikquote:
ik ben ook niet aan de drugsquote:
Amenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik ben ook niet aan de drugs
en ik rook niet
Een reden dat je nooit een biertje drinktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mietje jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!enik
Geloofsovertuigingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik ben ook niet aan de drugs
en ik rook niet
ik geloof niet (nou ja, alleen in mezelf danquote:
14.gifquote:
Wat is dan de reden dat je nooit een biertje ofzo drinktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik geloof niet (nou ja, alleen in mezelf dan)
Omdatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een reden dat je nooit een biertje drinkt![]()
|En er is geen enkel ander alcoholisch drankje dat je wel graag drinkt, somsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat
"Wat een boer vind stinken naar zeik drinkt hij niet"
Jewel. Ik vond coebergh wel lekker, en smirnoff, en cola-beerenburg en ach...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
|En er is geen enkel ander alcoholisch drankje dat je wel graag drinkt, soms![]()
gewoon, geen behoefte aanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat je nooit een biertje ofzo drinkt![]()
Ik kan me ook prima zonder drank vermaken hoor. Ik drink ook lang niet dagelijksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jewel. Ik vond coebergh wel lekker, en smirnoff, en cola-beerenburg en ach...
ik vermaak me ook wel met cola.
Ooit wel gedronken?quote:
neequote:
Geen last van het Dr_Flash syndroomquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me ook prima zonder drank vermaken hoor. Ik drink ook lang niet dagelijks![]()
![]()
Wij hoeven niet te weten wat voor spelletjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef dennistd het volgende:
ik ga nog ff een spelletje spelen
Rollercoaster Tycoon 3 met soaked en wildquote:
Maar na een lange dag werken op zaterdag kan ik toch wel een talpa-logootje wegtikken hoor, smaakt dan toch altijd wel zo lekkerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me ook prima zonder drank vermaken hoor. Ik drink ook lang niet dagelijks![]()
![]()
legaal?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon 3 met soaked en wild
Bietje een naloop verkouodheid.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:13 schreef Suuz_ het volgende:
hoe is het hier?
Het is hier koud, regenachtig kloteweer en het waaide vandaag hardquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:15 schreef Suuz_ het volgende:
he bah, en dan nog dat klote weer...of is het bij jullie beter?
ja hier ook {brabant}quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier koud, regenachtig kloteweer en het waaide vandaag hard![]()
Hier (regio A'dam) leek het wel een vervelende herfstdagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja hier ook {brabant}
ben uit mijn jas gewaaid zowat![]()
Het waaide nogal hard vandaag, gelukkig niet nat geworden in dat uurtje dat ik buiten wasquote:
Ik welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het waaide nogal hard vandaag, gelukkig niet nat geworden in dat uurtje dat ik buiten was
hoi terug he
Nee, wat doet ze in godsnaamquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef Suuz_ het volgende:
ken je claudia de breij niet? :S
Ach gut, je hebt de jeugd...quote:
Zal ns tijd worden voor die jongenquote:
Gelukkig heb je geen examen, zou wat lulliger zijn geweestquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:26 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ach gut, je hebt de jeugd...
Btw, ik heb me verslapen terwijl ik om 12 uur moest beginnen, das ook vrij treurig
deze heb ik vorige week gekochtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:22 schreef Boeman het volgende:
Ik wil een vet t-shirt.
Iemand leuke sites? (op buutvrij na).
Dat zou je naar je werk moeten aantrekken. En meteen klagen bij binnenkomstquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:27 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
deze heb ik vorige week gekocht
[afbeelding]
maar je moet er van houden
Reneeeéééee!! Hoor je dat? Ze spotten met je!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:26 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zal ns tijd worden voor die jongen
Hopenlijk is die Claudia een beetje een wildequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
Reneeeéééee!! Hoor je dat? Ze spotten met je!!![]()
Dan zet ik wel een wekkerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen examen, zou wat lulliger zijn geweest.
zakken vanwege verslapen
ja das de grap he, ik vind het shirt echt geweldigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou je naar je werk moeten aantrekken. En meteen klagen bij binnenkomst![]()
Ja, niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:27 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
deze heb ik vorige week gekocht
[afbeelding]
maar je moet er van houden
Ik vind het ook leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja das de grap he, ik vind het shirt echt geweldig![]()
Op i-net of in de winkel?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja das de grap he, ik vind het shirt echt geweldig![]()
Dat kan Rene toch helemaal niet aan zo'n eerste keer.... misschien is een rustig type (65+) beter voor hemquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopenlijk is die Claudia een beetje een wilde![]()
In 't roze wil ik hem wel hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, niet echt mijn ding.
of is hij ook in het roze?.
Misschien is René ook wel heel wild. Hij lijkt immers zo'n rustige jongenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat kan Rene toch helemaal niet aan zo'n eerste keer.... misschien is een rustig type (65+) beter voor hem![]()
volgens mij is ie er alleen int zwart...quote:
Ik in bierquote:
Ik ga in augustus naar Engeland (familie) en Spanjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef Suuz_ het volgende:
ik ook!!![]()
wanneer ga je en waarheen? of heb je gewoon zin in vrij
Het probleem is dat je er zo van moet pissen, en het je moet steeds vaker pissenquote:
oh duurd nog ff maar wel tof!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga in augustus naar Engeland (familie) en Spanje![]()
Dat is dan maar zoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er zo van moet pissen, en het je moet steeds vaker pissen![]()
Wow, dat lijkt me ook wel heel gaaf zeg, Mexicoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:38 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh duurd nog ff maar wel tof!
ik ga over 2 weken naar Mexico en heb er zooooon zin in![]()
Joh, ik zou eigenlijk wel zonnig weer verwachten daar nuquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:41 schreef Suuz_ het volgende:
hoop alleen dat het weer een beetje mee zit...
als ik het internet moet geloven kwa weer enz gaat het niet zo super daar
Ja hallo moet eerst nog even veel leren enzo over kwalitatieve structuurwerkloosheid, prijselasticiteiten convectiestromen en platentektoniek.quote:
Welterusten dan maarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:43 schreef hollander76 het volgende:
Ik duik m'n nest in, die 45 uur per week werken merk je wel op gegeven moment, en ik zit er nu aardig doorheen![]()
het is regenseizoen van mei t/m november geloof ik. maar dat wil niet zeggen dat het altijd regent er is alleen kans op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, ik zou eigenlijk wel zonnig weer verwachten daar nu![]()
Platentektonieken en dergelijke heb ik me vorig jaar aardig op verkekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:44 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja hallo moet eerst nog even veel leren enzo over kwalitatieve structuurwerkloosheid, prijselasticiteiten convectiestromen en platentektoniek.
en meer..
Ga ik neit doen dit jaarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Platentektonieken en dergelijke heb ik me vorig jaar aardig op verkeken![]()
Magoed, weltrusten pubjes![]()
![]()
nee daar gaan we niet heen, we zitten in het puntje aan de kust {playa del carmen, cancun}quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:46 schreef Stuart het volgende:
[quote]Op vrijdag 19 mei 2006 23:45 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
het is regenseizoen van mei t/m november geloof ik. maar dat wil niet zeggen dat het altijd regent er is alleen kans op.
Nou, hopen maar op goed weer. Het is een groot land, of ga je alleen naar Mexico City![]()
Of juist daar niet naartoe![]()
Het klinkt in ieder geval leuk. Lekker ver wegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nee daar gaan we niet heen, we zitten in het puntje aan de kust {playa del carmen, cancun}
ik hoop dat het goed komt haha
Waarom zo vroegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:53 schreef Renesite het volgende:
Ikke zo naar bedje zu
Zaterdag hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zo vroegMoet je morgen werken ofzo
![]()
Ja, lang vliegen zeg. Ik ben nooit verder gevlogen dan DC, dat was ongeveer 8uur vliegen met een verschil van 6 uur. Toen had ik al lamme benen van het vliegenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:55 schreef Suuz_ het volgende:
truste voor diegene die gaan slapen!
@ stuart, ja het is erg ver 12 uur vliegen en het is er 8 uur vroeger lijkt me een hele ervaring
ik moet ook morgenvroeg de hele dag werken. maar ik ga nog niet hoor!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zo vroegMoet je morgen werken ofzo
![]()
Nou, welterusten dan maar en sterkte morgen enzoquote:
Rene is een persoon die wat meer slaap dan gemiddeld nodig heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik moet ook morgenvroeg de hele dag werken. maar ik ga nog niet hoor!![]()
Renesite is gewoon een watje.![]()
Op zaterdag moeten werken is best vervelend. Maar ja, anders doe je ook niets nuttigs zo'n dagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:56 schreef Daklem het volgende:
[..]
ik moet ook morgenvroeg de hele dag werken. maar ik ga nog niet hoor!![]()
Renesite is gewoon een watje.![]()
Ik moet wel zeggen dat slapen fantastisch is! Heerlijk!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rene is een persoon die wat meer slaap dan gemiddeld nodig heeft.
er valt mee te leven hoor.
Idd! daarom!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zaterdag moeten werken is best vervelend. Maar ja, anders doe je ook niets nuttigs zo'n dag![]()
Aangezien ik ook de hele week ziek geweest ben vind ik het fijn dat ik kan slapen en normaal ademen tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:57 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat slapen fantastisch is! Heerlijk!![]()
Jij ook al ziek geweestquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aangezien ik ook de hele week ziek geweest ben vind ik het fijn dat ik kan slapen en normaal ademen tegelijkertijd.
Heel goedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:58 schreef Daklem het volgende:
[..]
Idd! daarom!en ach, het verdient nog geld ook, én het houd me van de straat
![]()
Ja, ik heb bijna alle spellen legaalquote:
okquote:
Heb geen mail hier.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:08 schreef dennistd het volgende:
wanneer is binnenkort?
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:07 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, ik heb bijna alle spellen legaal
Je hebt een profiel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:08 schreef dennistd het volgende:
je weet mijn mailadres uit je hoofd neem ik aan?
waar zit je dan?quote:
ik weet die van jou ook uit mijn hoofd hoorquote:
bah, bierquote:
appelfokpuntenelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik weet die van jou ook uit mijn hoofd hoor
Jij hoeft het niet te nemen hoorquote:
ik zou proberen:quote:
oh, okquote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
oh, ok
ik hou het wel bij cassis en fanta
Kerelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik zou proberen:
USERNAME apenstaartje FOK punt NL
hoi elmoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:20 schreef VASND het volgende:
hoi
er zijn domme mods hoorquote:
hihihi, ik hoor amper iets meerquote:
HOI VASNDquote:
dat zie ik, ik hoor het niet.quote:
zijn ze nog warm?quote:
Ik had er ook niet veelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:26 schreef VASND het volgende:
Ik zal ook es ff kijken, kan niet veel zijn.
Ik heb er in heel 2006 slechts 768 gepostquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:30 schreef dennistd het volgende:
ik zit nu op 2711 posts sinds 26 augustus 2004
ja lekkerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:33 schreef Stuart het volgende:
Fok! PostingStats - jaarcijfers 2004 waren nog eens tijden![]()
En ik was pas vanaf 20 april op Fok! met dat accountquote:
Dat was het aantal posts in 2004. Niet zijn totaalstand. Die lag al veel hoger toenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:35 schreef VASND het volgende:
3. (11) tong80 84657 ( + 40541 )
en tong goed aan het stijgen
Jij plaatst een bericht, en hoppa, postcount +1quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:35 schreef dennistd het volgende:
hoe worden die posts eigenlijk geteld dan?
ja, maar hoe weet arcee hoeveel je post?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij plaatst een bericht, en hoppa, postcount +1![]()
![]()
Die string uitlezen, doh.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja, maar hoe weet arcee hoeveel je post?
Die download alle posts van een dag ofzo. Ik ken dat script niet maar hij download niet alle users in ieder geval. Alleen de actieve op die dag. Nou ja, precies weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja, maar hoe weet arcee hoeveel je post?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef VASND het volgende:
71584 (gemiddeld 95 per dag)
Ben ik ook naar opweg
Klopt ik heb ook hard gelachen in de trein.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:41 schreef dennistd het volgende:
de metro (die krant dus he) was vandaag lekker bezig trouwens....
in dat artikel over hyves (wat gister ook op de fp stond), stonden cu2.nl en sugababes.nl ook genoemd
moet je alleen niet kijken hoe:
seeu2.nl
sugerbabes.nl
Ook dat is nog mogelijk aangezien ik constant 200+ doe laatste tijdquote:
Bij jouw aantal zat ik al rond de 125 per dag maar het kan inderdaad nog makkelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Ook dat is nog mogelijk aangezien ik constant 200+ doe laatste tijd.
ik heb een tijdje op de 60 gezeten, toen ff tot de 20 teruggezakt, en nu sneltreinvaart omhoog.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij jouw aantal zat ik al rond de 125 per dag maar het kan inderdaad nog makkelijk![]()
Ik heb ook die tijden gekend. Ben nu grotendeels afgekickt. Heb immers nog geen 1000 posts in 2006quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:43 schreef VASND het volgende:
[..]
ik heb een tijdje op de 60 gezeten, toen ff tot de 20 teruggezakt, en nu sneltreinvaart omhoog.
dit is allemaal vanaf januari dit jaar, sta nu 4e in de maandtop, niet goed, niet goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook die tijden gekend. Ben nu grotendeels afgekickt. Heb immers nog geen 1000 posts in 2006![]()
Het is best leuk als je er zin in hebt om hoog te komen. Het is namelijk niet moeilijk. Ik wilde gisteren even laten zien dat ik het ook nog konquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:45 schreef VASND het volgende:
[..]
dit is allemaal vanaf januari dit jaar, sta nu 4e in de maandtop, niet goed, niet goed.
aangezien examens nu zijn
Alleen je leven gaat er zo vandoor hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is best leuk als je er zin in hebt om hoog te komen. Het is namelijk niet moeilijk. Ik wilde gisteren even laten zien dat ik het ook nog kon![]()
Daarom ben ik gestopt. Ik had de meeste in 2004 en was er toen klaar mee. Ook nog best veel in 2005 maar sinds juli 2005 gestopt met actief posten hier op het forum. Van de week weer eens ingelogdquote:
gelukkig maar, ik had al van je gehoortquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom ben ik gestopt. Ik had de meeste in 2004 en was er toen klaar mee. Ook nog best veel in 2005 maar sinds juli 2005 gestopt met actief posten hier op het forum. Van de week weer eens ingelogd![]()
Zal niet veel goeds zijn geweestquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:50 schreef VASND het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik had al van je gehoort.
spamkoningquote:
Ach, SPAM is vaak een woord dat ongepast wordt gebruikt. Ik postte veel, maar nooit SPAM.quote:
Dat deed ik dus nooitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:52 schreef dennistd het volgende:
Mag ik ook ff spammen?
http://demi.te-dorsthorst.nl/
ach, voor een keertje moet het kunnenquote:
Mij zul je niet horenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
ach, voor een keertje moet het kunnen
ik heb er nog niet echt veelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:54 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk ook trouwens, die hele kut post aantallen. Ik stond ooit 5e, nu sta ik 13e![]()
Dat was het. Ik besteed er verder geen aandacht meer aan ook![]()
Ja ok, baggerde een hoop.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, SPAM is vaak een woord dat ongepast wordt gebruikt. Ik postte veel, maar nooit SPAM.
Dat mijn bijdragen bagger waren, mwah, dat kan wel eens kloppen![]()
Ik ben nieuw, ff bekend worden en posts makenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:54 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk ook trouwens, die hele kut post aantallen. Ik stond ooit 5e, nu sta ik 13e![]()
Dat was het. Ik besteed er verder geen aandacht meer aan ook![]()
Daar zal ik dan even aan meehelpenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja ok, baggerde een hoop.
Zo hebben mijn posts ook een doel, PUB overeind houden.
Pakt niet altijd positief uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, ff bekend worden en posts maken.
Ach, ik heb er nog weinig negatiefs over gehoordquote:
En je zoekt me altijd weer op. Kom je met een zgn. stoere wilde opmerking en dan ga je weer. Spannend jouw bijdragen. Even zeuren over dat ik teveel post, een paar kutsmilies en dat was het. Gezelligquote:
Ook niet belangrijk trouwensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Ach, ik heb er nog weinig negatiefs over gehoord
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:57 schreef VASND het volgende:
knoekie.. knoekie.. lang geleden.
Ik heb je gewoon al een tijdje niet gezienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En je zoekt me altijd weer op. Kom je met een zgn. stoere wilde opmerking en dan ga je weer. Spannend jouw bijdragen. Even zeuren over dat ik teveel post, een paar kutsmilies en dat was het. Gezellig![]()
Nou, wat zal je me gemist hebben. En ik jou ook zeg, gohquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon al een tijdje niet gezien![]()
PUB leeft nog steedsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:57 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja inderdaad.![]()
Af en toe kom ik nog even kijken.
Die van mij dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef dennistd het volgende:
knoekie, je icoontje staat vanaf nu in mijn adblock
ADHD-icoontjes
Ik ben momenteel onder invloed van 4 glazen bier.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef Stuart het volgende:
* Stuart pakt nog maar wat te drinken. Moet toch wat doen![]()
Kinderachtig hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef dennistd het volgende:
ADHD-icoontjes
gast, het is 1 uur s'nachtsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Toch wel jammer dat het zo dood is hier
Die tijd dat er in 10 minuten een topic vol was![]()
In 10 minuten geloof ik geen flikker vanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Toch wel jammer dat het zo dood is hier
Die tijd dat er in 10 minuten een topic vol was![]()
Dan had je mijn oude nog niet gezien, die was nog irritanter. Helaas ben ik die kwijtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef dennistd het volgende:
ADHD-icoontjes
Ik tel ze niet. Ik denk iets van 9 blikjes ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben momenteel onder invloed van 4 glazen bier.
Morgen examens leren dus ik vind het wel goed zo.
Het snelste was inderdaad 17 minuten, we waren goed op weg richting de 15, en toen werd het topic tijdelijk gesloten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
In 10 minuten geloof ik geen flikker van![]()
Gelukkig vinden we elkaar wel tof.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, wat zal je me gemist hebben. En ik jou ook zeg, goh![]()
In ONZ hebben we geloof ik wel rond de 12 gehaald 's nachtsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Het snelste was inderdaad 17 minuten, we waren goed op weg richting de 15, en toen werd het topic tijdelijk gesloten.
Uitermate tof mag ik wel zeggenquote:
Die nachtbagger ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ hebben we geloof ik wel rond de 12 gehaald 's nachts![]()
Dat wel, hé ik kan die topics nog geeneens terugvinden. Althans die ene waar mensen zo boos waren over mijn avatar die was echt ook snel vol.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Die nachtbagger ook.
We waren best inhoudelijk toen nog beziig trouwens.
Dat ben ik 's nachts nooit. Misschien dat ik 1 op mijn 500 posts écht serieus benquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Die nachtbagger ook.
We waren best inhoudelijk toen nog beziig trouwens.
Wellicht. Maar misschien ook niet, we zijn maar met een select groepjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef dennistd het volgende:
als we nog even doorgaan dan kunnen we het volgende topic misschien wel snel vol maken
Nee, daar heb je echt een hoop mensen voor nodigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef dennistd het volgende:
als we nog even doorgaan dan kunnen we het volgende topic misschien wel snel vol maken
Niks mis met Verdonkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Beetje jammer van die lelijke grafhoer in je avatar
Ach, het kan niet altijd meezitten. Misschien moet ik dat jongetje van Joy dan maar weer nemenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Beetje jammer van die lelijke grafhoer in je avatar
nee. uitdrukkelijk bangevaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef dennistd het volgende:
Onzin. Als je leuk post kan het nu eenmaal snel gaanquote:
Ik stiekem ook welquote:
Bij dat vorige topic was het wel engquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onzin. Als je leuk post kan het nu eenmaal snel gaan![]()
Heey Markquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:07 schreef DaMook het volgende:
StuartDas lang geleden
(Als ik die topics waar ik je net in zag oversla
.
Het is sterker dan mij. Dat is het altijd al geweest enzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Bij dat vorige topic was het wel eng.
Maarja, denk dat messenga dat niet erg op prijs stelt.
Open er een topic overquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is sterker dan mij. Dat is het altijd al geweest enzo![]()
Ik heb niet bepaald een goede reputatie met het openen van topicsquote:
Bij mij soms snel, soms mogen ze vol worden gepost met kwaliteitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:12 schreef Knoekie het volgende:
Mijn topics worden altijd snel weer gesloten
doei.quote:
Voedselquote:
Kan je morgen uitslapen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:23 schreef VASND het volgende:
Hmm, bed of niet.
Ik neem nog 1 biertje en dan ga ik slapen. Dus over een klein half uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:23 schreef VASND het volgende:
Hmm, bed of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |