Ach gut, je hebt de jeugd...quote:
Zal ns tijd worden voor die jongenquote:
Gelukkig heb je geen examen, zou wat lulliger zijn geweestquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:26 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ach gut, je hebt de jeugd...
Btw, ik heb me verslapen terwijl ik om 12 uur moest beginnen, das ook vrij treurig
deze heb ik vorige week gekochtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:22 schreef Boeman het volgende:
Ik wil een vet t-shirt.
Iemand leuke sites? (op buutvrij na).
Dat zou je naar je werk moeten aantrekken. En meteen klagen bij binnenkomstquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:27 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
deze heb ik vorige week gekocht
[afbeelding]
maar je moet er van houden
Reneeeéééee!! Hoor je dat? Ze spotten met je!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:26 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zal ns tijd worden voor die jongen
Hopenlijk is die Claudia een beetje een wildequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
Reneeeéééee!! Hoor je dat? Ze spotten met je!!![]()
Dan zet ik wel een wekkerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen examen, zou wat lulliger zijn geweest.
zakken vanwege verslapen
ja das de grap he, ik vind het shirt echt geweldigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou je naar je werk moeten aantrekken. En meteen klagen bij binnenkomst![]()
Ja, niet echt mijn ding.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:27 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
deze heb ik vorige week gekocht
[afbeelding]
maar je moet er van houden
Ik vind het ook leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja das de grap he, ik vind het shirt echt geweldig![]()
Op i-net of in de winkel?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:29 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja das de grap he, ik vind het shirt echt geweldig![]()
Dat kan Rene toch helemaal niet aan zo'n eerste keer.... misschien is een rustig type (65+) beter voor hemquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopenlijk is die Claudia een beetje een wilde![]()
In 't roze wil ik hem wel hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, niet echt mijn ding.
of is hij ook in het roze?.
Misschien is René ook wel heel wild. Hij lijkt immers zo'n rustige jongenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:30 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat kan Rene toch helemaal niet aan zo'n eerste keer.... misschien is een rustig type (65+) beter voor hem![]()
volgens mij is ie er alleen int zwart...quote:
Ik in bierquote:
Ik ga in augustus naar Engeland (familie) en Spanjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef Suuz_ het volgende:
ik ook!!![]()
wanneer ga je en waarheen? of heb je gewoon zin in vrij
Het probleem is dat je er zo van moet pissen, en het je moet steeds vaker pissenquote:
oh duurd nog ff maar wel tof!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga in augustus naar Engeland (familie) en Spanje![]()
Dat is dan maar zoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je er zo van moet pissen, en het je moet steeds vaker pissen![]()
Wow, dat lijkt me ook wel heel gaaf zeg, Mexicoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:38 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh duurd nog ff maar wel tof!
ik ga over 2 weken naar Mexico en heb er zooooon zin in![]()
Joh, ik zou eigenlijk wel zonnig weer verwachten daar nuquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:41 schreef Suuz_ het volgende:
hoop alleen dat het weer een beetje mee zit...
als ik het internet moet geloven kwa weer enz gaat het niet zo super daar
Ja hallo moet eerst nog even veel leren enzo over kwalitatieve structuurwerkloosheid, prijselasticiteiten convectiestromen en platentektoniek.quote:
Welterusten dan maarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:43 schreef hollander76 het volgende:
Ik duik m'n nest in, die 45 uur per week werken merk je wel op gegeven moment, en ik zit er nu aardig doorheen![]()
het is regenseizoen van mei t/m november geloof ik. maar dat wil niet zeggen dat het altijd regent er is alleen kans op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, ik zou eigenlijk wel zonnig weer verwachten daar nu![]()
Platentektonieken en dergelijke heb ik me vorig jaar aardig op verkekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:44 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja hallo moet eerst nog even veel leren enzo over kwalitatieve structuurwerkloosheid, prijselasticiteiten convectiestromen en platentektoniek.
en meer..
Ga ik neit doen dit jaarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:46 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Platentektonieken en dergelijke heb ik me vorig jaar aardig op verkeken![]()
Magoed, weltrusten pubjes![]()
![]()
nee daar gaan we niet heen, we zitten in het puntje aan de kust {playa del carmen, cancun}quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:46 schreef Stuart het volgende:
[quote]Op vrijdag 19 mei 2006 23:45 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
het is regenseizoen van mei t/m november geloof ik. maar dat wil niet zeggen dat het altijd regent er is alleen kans op.
Nou, hopen maar op goed weer. Het is een groot land, of ga je alleen naar Mexico City![]()
Of juist daar niet naartoe![]()
Het klinkt in ieder geval leuk. Lekker ver wegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:50 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nee daar gaan we niet heen, we zitten in het puntje aan de kust {playa del carmen, cancun}
ik hoop dat het goed komt haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |