Mietje jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!enikquote:
ik ben ook niet aan de drugsquote:
Amenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik ben ook niet aan de drugs
en ik rook niet
Een reden dat je nooit een biertje drinktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mietje jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!enik
Geloofsovertuigingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik ben ook niet aan de drugs
en ik rook niet
ik geloof niet (nou ja, alleen in mezelf danquote:
14.gifquote:
Wat is dan de reden dat je nooit een biertje ofzo drinktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik geloof niet (nou ja, alleen in mezelf dan)
Omdatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een reden dat je nooit een biertje drinkt![]()
|En er is geen enkel ander alcoholisch drankje dat je wel graag drinkt, somsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat
"Wat een boer vind stinken naar zeik drinkt hij niet"
Jewel. Ik vond coebergh wel lekker, en smirnoff, en cola-beerenburg en ach...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
|En er is geen enkel ander alcoholisch drankje dat je wel graag drinkt, soms![]()
gewoon, geen behoefte aanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat je nooit een biertje ofzo drinkt![]()
Ik kan me ook prima zonder drank vermaken hoor. Ik drink ook lang niet dagelijksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jewel. Ik vond coebergh wel lekker, en smirnoff, en cola-beerenburg en ach...
ik vermaak me ook wel met cola.
Ooit wel gedronken?quote:
neequote:
Geen last van het Dr_Flash syndroomquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me ook prima zonder drank vermaken hoor. Ik drink ook lang niet dagelijks![]()
![]()
Wij hoeven niet te weten wat voor spelletjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef dennistd het volgende:
ik ga nog ff een spelletje spelen
Rollercoaster Tycoon 3 met soaked en wildquote:
Maar na een lange dag werken op zaterdag kan ik toch wel een talpa-logootje wegtikken hoor, smaakt dan toch altijd wel zo lekkerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me ook prima zonder drank vermaken hoor. Ik drink ook lang niet dagelijks![]()
![]()
legaal?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon 3 met soaked en wild
Bietje een naloop verkouodheid.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:13 schreef Suuz_ het volgende:
hoe is het hier?
Het is hier koud, regenachtig kloteweer en het waaide vandaag hardquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:15 schreef Suuz_ het volgende:
he bah, en dan nog dat klote weer...of is het bij jullie beter?
ja hier ook {brabant}quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier koud, regenachtig kloteweer en het waaide vandaag hard![]()
Hier (regio A'dam) leek het wel een vervelende herfstdagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja hier ook {brabant}
ben uit mijn jas gewaaid zowat![]()
Het waaide nogal hard vandaag, gelukkig niet nat geworden in dat uurtje dat ik buiten wasquote:
Ik welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het waaide nogal hard vandaag, gelukkig niet nat geworden in dat uurtje dat ik buiten was
hoi terug he
Nee, wat doet ze in godsnaamquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef Suuz_ het volgende:
ken je claudia de breij niet? :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |