Gezien de opkomst van zwart wel jaquote:
Dat kan je ook niet overal roepenquote:
Ik wacht op het moment dat de tv leuker word, ik mijn bed in kan en nog ff een nachtje kan uitziekenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:02 schreef Messenga het volgende:
René, is je eigen forum weer te saai?
Ga jij die kutfaq maar inkorten, hij is veulste langquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:02 schreef Messenga het volgende:
René, is je eigen forum weer te saai?
En zelfs dan leest nog niemand hetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij die kutfaq maar inkorten, hij is veulste lang
Korter dan SES?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga jij die kutfaq maar inkorten, hij is veulste lang
Wat voor retorische vraag stelde je toennet wel niet danquote:
Hallo, roept deze newbiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:36 schreef dennistd het volgende:
hoi
Had net een ijsje en er staan nu versnaperingen op tafel... Top he.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:42 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus de frituurpan aan te zetten. Hmmmz, misschien wacht ik nog even![]()
Dilemma's, arghhhhhhhhhhhhh![]()
Wat voor versnaperingenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had net een ijsje en er staan nu versnaperingen op tafel... Top he.
Toastje met home-made eier salade en wat kaas worst enzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor versnaperingenMisschien doe ik een goed idee op
![]()
Klinkt goed. Hmmmz, bedenk me nu wel dat ik geen eier salade in huis hebquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toastje met home-made eier salade en wat kaas worst enzo
sorryquote:
Geef de alcohol maar de schuld, ook al ben je nuchterquote:
Filet american is ook goed te verorberen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hmmmz, bedenk me nu wel dat ik geen eier salade in huis heb![]()
Draai je hoofd omquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef 14.gif het volgende:
Hoi, ik snap de TT niet
Dat lust ik nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Filet american is ook goed te verorberen.
Kantel je schermquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef 14.gif het volgende:
Hoi, ik snap de TT niet
Misschien moet ik ook worstjes in een pan flikkerenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Frikandel 14.gifquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook worstjes in een pan flikkeren![]()
ik drink geen alcoholquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef de alcohol maar de schuld, ook al ben je nuchter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |