PUB leeft nog steedsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:57 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja inderdaad.![]()
Af en toe kom ik nog even kijken.
Die van mij dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef dennistd het volgende:
knoekie, je icoontje staat vanaf nu in mijn adblock
ADHD-icoontjes
Ik ben momenteel onder invloed van 4 glazen bier.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef Stuart het volgende:
* Stuart pakt nog maar wat te drinken. Moet toch wat doen![]()
Kinderachtig hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef dennistd het volgende:
ADHD-icoontjes
gast, het is 1 uur s'nachtsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Toch wel jammer dat het zo dood is hier
Die tijd dat er in 10 minuten een topic vol was![]()
In 10 minuten geloof ik geen flikker vanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef Knoekie het volgende:
Toch wel jammer dat het zo dood is hier
Die tijd dat er in 10 minuten een topic vol was![]()
Dan had je mijn oude nog niet gezien, die was nog irritanter. Helaas ben ik die kwijtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:00 schreef dennistd het volgende:
ADHD-icoontjes
Ik tel ze niet. Ik denk iets van 9 blikjes ofzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben momenteel onder invloed van 4 glazen bier.
Morgen examens leren dus ik vind het wel goed zo.
Het snelste was inderdaad 17 minuten, we waren goed op weg richting de 15, en toen werd het topic tijdelijk gesloten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
In 10 minuten geloof ik geen flikker van![]()
Gelukkig vinden we elkaar wel tof.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, wat zal je me gemist hebben. En ik jou ook zeg, goh![]()
In ONZ hebben we geloof ik wel rond de 12 gehaald 's nachtsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Het snelste was inderdaad 17 minuten, we waren goed op weg richting de 15, en toen werd het topic tijdelijk gesloten.
Uitermate tof mag ik wel zeggenquote:
Die nachtbagger ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
In ONZ hebben we geloof ik wel rond de 12 gehaald 's nachts![]()
Dat wel, hé ik kan die topics nog geeneens terugvinden. Althans die ene waar mensen zo boos waren over mijn avatar die was echt ook snel vol.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Die nachtbagger ook.
We waren best inhoudelijk toen nog beziig trouwens.
Dat ben ik 's nachts nooit. Misschien dat ik 1 op mijn 500 posts écht serieus benquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Die nachtbagger ook.
We waren best inhoudelijk toen nog beziig trouwens.
Wellicht. Maar misschien ook niet, we zijn maar met een select groepjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef dennistd het volgende:
als we nog even doorgaan dan kunnen we het volgende topic misschien wel snel vol maken
Nee, daar heb je echt een hoop mensen voor nodigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef dennistd het volgende:
als we nog even doorgaan dan kunnen we het volgende topic misschien wel snel vol maken
Niks mis met Verdonkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Beetje jammer van die lelijke grafhoer in je avatar
Ach, het kan niet altijd meezitten. Misschien moet ik dat jongetje van Joy dan maar weer nemenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:06 schreef Markster het volgende:
[..]
Beetje jammer van die lelijke grafhoer in je avatar
nee. uitdrukkelijk bangevaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef dennistd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |