Zal niet veel goeds zijn geweestquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:50 schreef VASND het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik had al van je gehoort.
spamkoningquote:
Ach, SPAM is vaak een woord dat ongepast wordt gebruikt. Ik postte veel, maar nooit SPAM.quote:
Dat deed ik dus nooitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:52 schreef dennistd het volgende:
Mag ik ook ff spammen?
http://demi.te-dorsthorst.nl/
ach, voor een keertje moet het kunnenquote:
Mij zul je niet horenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
ach, voor een keertje moet het kunnen
ik heb er nog niet echt veelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:54 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk ook trouwens, die hele kut post aantallen. Ik stond ooit 5e, nu sta ik 13e![]()
Dat was het. Ik besteed er verder geen aandacht meer aan ook![]()
Ja ok, baggerde een hoop.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, SPAM is vaak een woord dat ongepast wordt gebruikt. Ik postte veel, maar nooit SPAM.
Dat mijn bijdragen bagger waren, mwah, dat kan wel eens kloppen![]()
Ik ben nieuw, ff bekend worden en posts makenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:54 schreef Stuart het volgende:
Lekker belangrijk ook trouwens, die hele kut post aantallen. Ik stond ooit 5e, nu sta ik 13e![]()
Dat was het. Ik besteed er verder geen aandacht meer aan ook![]()
Daar zal ik dan even aan meehelpenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja ok, baggerde een hoop.
Zo hebben mijn posts ook een doel, PUB overeind houden.
Pakt niet altijd positief uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben nieuw, ff bekend worden en posts maken.
Ach, ik heb er nog weinig negatiefs over gehoordquote:
En je zoekt me altijd weer op. Kom je met een zgn. stoere wilde opmerking en dan ga je weer. Spannend jouw bijdragen. Even zeuren over dat ik teveel post, een paar kutsmilies en dat was het. Gezelligquote:
Ook niet belangrijk trouwensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Ach, ik heb er nog weinig negatiefs over gehoord
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:57 schreef VASND het volgende:
knoekie.. knoekie.. lang geleden.
Ik heb je gewoon al een tijdje niet gezienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
En je zoekt me altijd weer op. Kom je met een zgn. stoere wilde opmerking en dan ga je weer. Spannend jouw bijdragen. Even zeuren over dat ik teveel post, een paar kutsmilies en dat was het. Gezellig![]()
Nou, wat zal je me gemist hebben. En ik jou ook zeg, gohquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:58 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon al een tijdje niet gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |