abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37993429
Waar hebben we dit vaker gezien in de afgelopen eeuw?

Human rights groups are raising alarms over a new law passed by the Iranian parliament that would require the country's Jews and Christians to wear coloured badges to identify them and other religious minorities as non-Muslims.
"This is reminiscent of the Holocaust," said Rabbi Marvin Hier, the dean of the Simon Wiesenthal Center in Los Angeles. "Iran is moving closer and closer to the ideology of the Nazis."

Hier is right, but as I explained above, this is not something that Iran is getting from the Nazis. This is part of the earliest Islamic laws of dhimmitude.

Iranian expatriates living in Canada yesterday confirmed reports that the Iranian parliament, called the Islamic Majlis, passed a law this week setting a dress code for all Iranians, requiring them to wear almost identical "standard Islamic garments."
The law, which must still be approved by Iran's "Supreme Guide" Ali Khamenehi before being put into effect, also establishes special insignia to be worn by non-Muslims.

Iran's roughly 25,000 Jews would have to sew a yellow strip of cloth on the front of their clothes, while Christians would wear red badges and Zoroastrians would be forced to wear blue cloth....

http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/

[ Bericht 5% gewijzigd door typtypo op 19-05-2006 16:56:46 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37993715
gut allemaal in hetzelfde pakkie met een andere kleur

geestelijken zijn geestelijk gestoord
pi_37993742
Bizarre ontwikkeling.

TS is volgens mij trouwens paranormaal als ik de TT zou moeten geloven.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37993753
OMFG! wat een gevoel van trots gaat er nu door me heen als Iranier

jihadwatch.org?? hoe betrouwbaar zijn die als bron??

Ik weet dat Allah fanboys ver gaan maar dit...?

[ Bericht 63% gewijzigd door mForce op 19-05-2006 17:14:19 ]
This is what you are, this is what you get...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:02:13 #5
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37993761
jeetje. Dit is gewoon alle gekheid op een stokje.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:03:11 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37993785
Ik heb dit nog nergens anders kunnen lezen maar dit is geen kattepis.

Nazi Iran komt eraan dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37993835
Geen verrassing verder. Wie wil er nu nog landen als Iran knuffelen?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_37993960
Vast wel dat Wouter Bos, Femke Halsema en Jan Marijnissen erover gaan praten met ze, onder het genot van een kopje thee en een mariabiscuitje. En dan komt het allemaal goed, geloof Woutertje maar.
pi_37993970
lekker site ook, quote uit het artikel eronder
quote:
Their shameful appeasement of murderous, totalitarian Islamism has accomplished what the jihadists could not do: sadden one of Europe’s most important critics of jihad. Bat Yeor, the author of Eurabia: The Euro-Arab Axis, tells me that this confirms “how low Europe has sunk. Instead of being grateful to Hirsi Ali, she is banned.” Robert Spencer, author of The Politically Incorrect Guide To Islam, assures me that “Holland would rather become a Sharia state than have to put up with someone who is trying to stop that from happening.”
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:10:27 #10
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_37993981
Elke keer als Iran zulke shit uithaalt gaan de olieprijzen weer omhoog, en wie is daar het meest bij gebaat? Juist Iran zelf... Dit heeft geen enkel politiek doel, enkel een financieel doel. Als men dit gezeik zou negeren dat zou Iran heel anders staan politiek gezien
pi_37993999
Schijnbaar heeft hij nieuwe inzichten op gedaan. Heeft de studie toch nog wat opgeleverd.

Mr. Ahmadinejad has repeatedly described the Holocaust as a myth and earlier this year announced Iran would host a conference to re-examine the history of the Nazis' "Final Solution."

Klik

[ Bericht 12% gewijzigd door ExtraWaskracht op 19-05-2006 17:15:40 (Layout-verneuking... url aangepast) ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:11:13 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994003
quote:
Iran report of Holocaust-style badges questioned
2006-05-19 09:06:12

The National Post is sending shockwaves across the country this morning with a report that Iran's Parliament has passed a law requiring mandatory Holocaust style badges to identify Jews and Christians.
But independent reporter Meir Javdanfar, an Israeli Middle East expert who was born and raised in Tehran, says the report is false.
"It's absolutely factually incorrect," he told The New 940 Montreal.
"Nowhere in the law is there any talk of Jews and Christians having to wear different colours. I've checked it with sources both inside Iran and outside."
"The Iranian people would never stand for it. The Iranian government wouldn't be stupid enough to do it."
Political commentator and 940 Montreal host Beryl Waysman says the report is true, that the law was passed two years ago.
"Jews should wear yellow strips, Christians red strips, because according to the Iranian mullahs, if a Mulsim shakes hands with a non-Muslim he becomes unclean."

The National Post cites Iranian expatriots living in Canada as its primary source on the story.
The Post story can be read here: http://www.canada.com/nationalpost/news/story.html?id=11fbf4a8-282a-4d18-954f-546709b1240f&k=32073
(You may have to highlight the link and copy and paste it into your browser.)
Bron: 940 News
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:13:02 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994049
Voor de rest zie ik geen sites met dit bericht die ook maar enigszins in de buurt komen van een serieus te nemen nieuwssite.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_37994070
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:03 schreef popolon het volgende:
Ik heb dit nog nergens anders kunnen lezen maar dit is geen kattepis.

Nazi Iran komt eraan dus.
Is er al. Dit plaatje moet iedereen toch bekend voorkomen?

Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:15:02 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37994102
't Zou me niet verbazen, die mullahs zijn zo radicaal als wat en hebben veel in te brengen.

Een hoax? Er zal wel wat meer achter zitten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:15:38 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37994120
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Is er al. Dit plaatje moet iedereen toch bekend voorkomen?

[afbeelding]
Dat is vrijheid van meningsuiting.
pi_37994174
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef Dagonet het volgende:
Voor de rest zie ik geen sites met dit bericht die ook maar enigszins in de buurt komen van een serieus te nemen nieuwssite.
Ongelooflijk wat een onzin-berichten er de laatste tijd over Iran verschijnen. Berichten die geheel in tegenstelling zijn aan wat Iraniërs die onlangs in hun land zijn geweest, mij vertellen.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:17:45 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994197
Iran, er is momenteel geen ander land te bedenken waar men zó erg op let als het gaat om fanatiek radicaal islamisme, politieke bewegingen en eigenijk alles dat ook maar enigszins tegen de wensen in gaat van het Westen.

En dan zou dit alleen maar bekend zijn door een paar emigranten? Zij zijn de enigen die het Iraanse parlement volgen? Ik zet er zeer zwaar m'n vraagtekens bij.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:18:33 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994217
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ongelooflijk wat een onzin-berichten er de laatste tijd over Iran verschijnen. Berichten die geheel in tegenstelling zijn aan wat Iraniërs die onlangs in hun land zijn geweest, mij vertellen.
Het is makkelijk, zo kweek je namelijk medestanders. Zie je vaker.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:18:56 #20
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37994228
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:17 schreef Dagonet het volgende:
Iran, er is momenteel geen ander land te bedenken waar men zó erg op let als het gaat om fanatiek radicaal islamisme, politieke bewegingen en eigenijk alles dat ook maar enigszins tegen de wensen in gaat van het Westen.

En dan zou dit alleen maar bekend zijn door een paar emigranten? Zij zijn de enigen die het Iraanse parlement volgen? Ik zet er zeer zwaar m'n vraagtekens bij.
Wat hij zegt.. En als ik zo de site uit de OP een beetje doorblader bekruipt mij toch een beetje het gevoel dat iemand bezig is met een campagne...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_37994233
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Bron: 940 News
Nowhere in the law is there any talk of Jews and Christians having to wear different colours.

Dus tussen joden en christenen wordt geen onderscheid qua kleur gemaakt.
Daarom zou het hele bericht niet kloppen is de argumentatie.

Er wordt dan nog altijd onderscheid tussen moslim en niet moslim gemaakt dus zijn de te dragen kleuren totaal niet van belang en worden erbij gehaald om het te kunnen ontkenen.
www.jihadwatch.org
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:20:12 #22
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37994264
http://www.940news.com/locale.php?news=2512 via http://tinyurl.com/halbb (googlenews)
quote:
Iran report of Holocaust-style badges questioned
2006-05-19 09:06:12

The National Post is sending shockwaves across the country this morning with a report that Iran's Parliament has passed a law requiring mandatory Holocaust style badges to identify Jews and Christians.
But independent reporter Meir Javdanfar, an Israeli Middle East expert who was born and raised in Tehran, says the report is false.
"It's absolutely factually incorrect," he told The New 940 Montreal.
"Nowhere in the law is there any talk of Jews and Christians having to wear different colours. I've checked it with sources both inside Iran and outside."
"The Iranian people would never stand for it. The Iranian government wouldn't be stupid enough to do it."
Political commentator and 940 Montreal host Beryl Waysman says the report is true, that the law was passed two years ago.
"Jews should wear yellow strips, Christians red strips, because according to the Iranian mullahs, if a Mulsim shakes hands with a non-Muslim he becomes unclean."

The National Post cites Iranian expatriots living in Canada as its primary source on the story.
The Post story can be read here: http://www.canada.com/nationalpost/news/story.html?id=11fbf4a8-282a-4d18-954f-546709b1240f&k=32073
(You may have to highlight the link and copy and paste it into your browser.)
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_37994270
Is er geen andere bron van dit bericht? Ik heb zelf niets kunnen vinden. Geen Iraniers hier?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:20:29 #24
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37994271
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:19 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nowhere in the law is there any talk of Jews and Christians having to wear different colours.

Er wordt dan nog altijd onderscheid tussen moslim en niet moslim gemaakt dus zijn de te dragen kleuren totaal niet van belang en worden erbij gehaald om het te kunnen ontkenen.

Zo kun je het ook zien.
pi_37994275
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is makkelijk, zo kweek je namelijk medestanders. Zie je vaker.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:23:27 #26
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994378
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:19 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ehm, er staat toch gewoon dat joden en christenen (en zoroastrianen, die vergeet je even) geen andere kleuren hoeven te dragen.
quote:
Waar haal jij dat vandaan? Heb je een onafhankelijke bron?
pi_37994437
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef Slayage het volgende:
Is er geen andere bron van dit bericht? Ik heb zelf niets kunnen vinden. Geen Iraniers hier?
Jawel, Ik maar jij weet wss meer over Iran dan ik je kan vertellen ik heb tot mijn 6e in Teheran gewoond.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:25:43 #28
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994453
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef Slayage het volgende:
Google geeft als bronnen de National Post (het origineel), shortnews dat zich daarop baseert, israpundit, Jawa report en judeoscope, ja die zijn écht neutraal en 940 News die het bericht tegenspreekt.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:29:22 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994571
POL -> NWS trouwens.

En TT aangepast, het bericht is niet bevestigd tenslotte.
pi_37994589
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef popolon het volgende:

[..]

Zo kun je het ook zien.
Islamic terrorists have their own terms: taqiyya (pronounced tark-e-ya) : precautionary dissimulation or deception and keeping one’s convictions secret and a synonymous term, kitman: mental reservation and dissimulation or concealment of malevolent intentions...
http://www.ci-ce-ct.com/Feature%20articles/02-12-2002.asp
www.jihadwatch.org
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:30:13 #31
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37994602
Aljazeera heeft helemaal niets over dit issue, zal wel kolder zijn dan.

http://english.aljazeera.net/
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_37994605
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:25 schreef mForce het volgende:

[..]

Jawel, Ik maar jij weet wss meer over Iran dan ik je kan vertellen ik heb tot mijn 6e in Teheran gewoond.
Heb zelf eigenlijk niet zo veel met Iran , maar dit wordt dus echt beproken in Iran?
-Rabia Al-Basri
pi_37994635
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:30 schreef Invictus_ het volgende:

Hoop dat het kolder is, maar met die Ahmedinajad tegenwoordig weet je echt niet waar je mee te maken hebt.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:31:48 #34
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994651
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef typtypo het volgende:

[..]

Islamic terrorists have their own terms: taqiyya (pronounced tark-e-ya) : precautionary dissimulation or deception and keeping one’s convictions secret and a synonymous term, kitman: mental reservation and dissimulation or concealment of malevolent intentions...
http://www.ci-ce-ct.com/Feature%20articles/02-12-2002.asp
'
Ja, en nu? Of wil je zeggen dat je dat soort termen niet in elke taal hebt?
pi_37994664
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef Dagonet het volgende:

En TT aangepast, het bericht is niet bevestigd tenslotte.
-Rabia Al-Basri
pi_37994673
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:30 schreef Invictus_ het volgende:

http://www.onzemaninteheran.com/ meldt er ook niks over, en die kan het zeker weten (ff spammen )
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:33:59 #37
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37994726
Erg geloofwaardig lijkt het mij op dit moment niet... meer aan een misselijke "grap" (met een doorzichtig doel).

Mocht het wel waarheid blijken... hoe gek kan je zijn ??
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37994741
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Heb zelf eigenlijk niet zo veel met Iran , maar dit wordt dus echt beproken in Iran?
Dude, ik zou echt niet weten wat er nu in Iran wordt besproken, enigste Iranier die ik nog ken en spreek is m'n zus, ik ken een paar woorden Farsi maar kan het niet lezen.

Het lijkt me overigens wel vrij sterk hoor! als je zo een wet toepast ga je het niet ontkennen, hoe wil je zoiets geheim houden?
pi_37994816
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

'
Ja, en nu? Of wil je zeggen dat je dat soort termen niet in elke taal hebt?
Dit is echt de zoveelste keer deze week, dat ie met die post komt in verscheidene topics
-Rabia Al-Basri
pi_37994820
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hoop dat het kolder is, maar met die Ahmedinajad tegenwoordig weet je echt niet waar je mee te maken hebt.
De geloofwaardigheid, of het gebrek daaraan, in de berichtgeving over Iran doet mij twijfelen waar ik mee te maken heb.
pi_37994974
Geloof het dan niet.

Chamberlain was ook zo een helder licht.
Wellicht dat men iets van hem kan opsteken.
www.jihadwatch.org
pi_37995015
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:41 schreef typtypo het volgende:
Geloof het dan niet.

Chamberlain was ook zo een helder licht.
Wellicht dat men iets van hem kan opsteken.
Als het op BBC verschijnt gaan we je allemaal geloven. Afgesproken?
-Rabia Al-Basri
pi_37995071
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als het op BBC verschijnt gaan we je allemaal geloven. Afgesproken?
Dus jij geloofd het alleen als het op de BBC gemeld wordt?

www.jihadwatch.org
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:47:15 #44
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37995120
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:45 schreef typtypo het volgende:

[..]

CNN, een grote krant, zelfs FOXnews zou al betrouwbaarder overkomen.

In ieder geval een bron die zich niet baseert op the National Post.
pi_37995151
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:45 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het gaat er om, dat al die bronnen niet serieus genomen kunnen worden en als er een serieuze nieuwsbron is, dan is het wel de BBC.
-Rabia Al-Basri
pi_37995269
uhm .. als ik het goed begrijp moeten de moslims standard goedgekeurde islamitische kleding dragen, idee van de een of andere mullah of zo ?
.. wat dus automatisch zou resulteren in dat de rest iets anders draagt, niet omdat dat moet maar omdat ze dat altijd al droegen .. de enige kleding die verandert is die van de iraniër zelf ?
pleased to meet you
pi_37995937

Zoek de verschillen. Maar kijk stiekum toch naar de overeenkomsten.
www.jihadwatch.org
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:39:46 #48
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_37996468
Jihadwatch, da's geen betrouwbare bron. Jammer, Ernie.
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_37996611
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:20 schreef typtypo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zoek de verschillen. Maar kijk stiekum toch naar de overeenkomsten.
op de onderste foto zijn ze Arisch en blank
op de bovenste foto niet.

ga ik door voor de koelkast ?
pi_37997272
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:45 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

op de onderste foto zijn ze Arisch en blank
op de bovenste foto niet.

ga ik door voor de koelkast ?
-Rabia Al-Basri
pi_37997447
Ja je gaat door:
Volgende vraag voor de koelkast:
If you are forced to learn to spell the name of the country that the U.S. planned to attack which one would you choose?
1) Earac
2) Earan
3) Ejipt
4) Sowdi Araba
5) Izrail
6) North Kria
7) Jordan (like Michael Jordan)
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:23:32 #52
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_37997636
Iraniërs zijn die niet Arisch?
Het enige verschil is het enthousiasme en de speeltuigen.
pi_37997670
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef dancemacabre het volgende:
Iraniërs zijn die niet Arisch?
Het enige verschil is het enthousiasme en de speeltuigen.
Waar denk je dat de naam "Iran" vandaan komt?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:25:30 #54
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37997697
(even een druppeltje sarcasme)

Kom nou, wij Nederlanders hadden toch ook niets te verbergen met de RFID-zender in ons eigen paspoort?

En nu wel schreeuwen om iets duizenden kilometers verder, ik vind dat érg hypocriet hoor.

Het enige verschil is dat je de badge direct ziet, en die RFID indirect, via een afleesapparaat van ¤90,-

Poeh poeh.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:31:52 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37997881
Ik betwijfel het bericht in de OP ook ten zeerste.
Mag ik misschien de berichten in herinnering roepen die de wereld ingestuurd werden, via de reguliere media nota bene, met betrekking tot de Irakese inval in Koeweit (1991): over kinderen die uit couveuses gesmeten werden:
quote:
In fact, the most emotionally moving testimony on October 10 came from a 15-year-old Kuwaiti girl, known only by her first name of Nayirah. According to the Caucus, Nayirah's full name was being kept confidential to prevent Iraqi reprisals against her family in occupied Kuwait. Sobbing, she described what she had seen with her own eyes in a hospital in Kuwait City. Her written testimony was passed out in a media kit prepared by Citizens for a Free Kuwait. "I volunteered at the al-Addan hospital," Nayirah said. "While I was there, I saw the Iraqi soldiers come into the hospital with guns, and go into the room where . . . babies were in incubators. They took the babies out of the incubators, took the incubators, and left the babies on the cold floor to die."83

Three months passed between Nayirah's testimony and the start of the war. During those months, the story of babies torn from their incubators was repeated over and over again. President Bush told the story. It was recited as fact in Congressional testimony, on TV and radio talk shows, and at the UN Security Council. "Of all the accusations made against the dictator," MacArthur observed, "none had more impact on American public opinion than the one about Iraqi soldiers removing 312 babies from their incubators and leaving them to die on the cold hospital floors of Kuwait City."84
http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html

Van de andere kant, laat de VS hun neus maar stoten aan Iran, als ze vier miljoen Sunni's er al niet onder kunnen krijgen, kunnen ze hun borst nat maken aan 70 miljoen Perzen in het bergachtige Iran.
The End Times are wild
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:12:40 #56
46960 StefanP
polemicist
pi_38000950

Opgelost, nooit meer problemen met die malloten.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:18:28 #58
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_38001085
Het zou mij niets verbazen als het daadwerkelijk ook zo was. Het verbaast mij ook niets dat de linksen hier weer erg ver gaan in het verdedigen van moslims. Bij deze blamage is nu ook het toedekken van jodenvervolging gekomen. Maar ach, zolang het in het teken van multi-cultuur is kan natuurlijk alles.
pi_38002518
Hele goeie zaak, nu nog een wet aan nemen waarbij die bewindslieden die niet-moslims overal heen moeten dragen en we zijn tevreden.
pi_38002765
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het zou mij niets verbazen als het daadwerkelijk ook zo was. Het verbaast mij ook niets dat de linksen hier weer erg ver gaan in het verdedigen van moslims. Bij deze blamage is nu ook het toedekken van jodenvervolging gekomen. Maar ach, zolang het in het teken van multi-cultuur is kan natuurlijk alles.
Vreemd dat jij als verwerper van de multi-culturele samenleving het voorbeeld van de Joden aanhaalt. Verder een flauwekul bericht met als bron een anti-islamitische website. Mja.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:23:55 #61
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_38002830
Ik geloof er vooralsnog geen fuck van, zo dom zullen ze toch niet zijn?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_38003025
Weer een reden om een nieuwe oorlog te rechtvaardigen.
pi_38003047
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:31 schreef LXIV het volgende:
Ik betwijfel het bericht in de OP ook ten zeerste.
Mag ik misschien de berichten in herinnering roepen die de wereld ingestuurd werden, via de reguliere media nota bene, met betrekking tot de Irakese inval in Koeweit (1991): over kinderen die uit couveuses gesmeten werden:
[..]

http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html

Van de andere kant, laat de VS hun neus maar stoten aan Iran, als ze vier miljoen Sunni's er al niet onder kunnen krijgen, kunnen ze hun borst nat maken aan 70 miljoen Perzen in het bergachtige Iran.
Yeah right net alsof ze dat alleen met infantrie gaan oplossen.
pi_38003123
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef Dementor het volgende:

[..]

Yeah right net alsof ze dat alleen met infantrie gaan oplossen.
Met bombardementen en dan na afloop roepen dat je gewonnen hebt

Om er vervolgens nog jaren slachtoffer te zijn van aanslagen en simpelweg niet kunnen winnen
pi_38003332
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Geen verrassing verder. Wie wil er nu nog landen als Iran knuffelen?
Een hoop users hier vrees ik, wat mij betreft begint de aanval liever vandaag dan morgen.
pi_38003411
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:23 schreef Hallulama het volgende:
Ik geloof er vooralsnog geen fuck van, zo dom zullen ze toch niet zijn?
Citaat van Adolf:
quote:
"Er is in de grove leugen altijd iets geloofwaardigs gelegen, omdat de grote massa, in haar primitieve eenvoud van geest, eerder zwicht voor een grote dan voor een kleine leugen, aangezien zij zichzelf wel aan leugens om kleinigheden schuldig maakt, maar zich ervoor zou schamen leugens op grote schaal te debiteren. Het zou nimmer bij de grote massa opkomen enorme onwaarheden te vertellen, en zij weigert dus ook te geloven dat anderen zo brutaal zijn om de waarheid op zo onbeschaamde wijze verdraaien."
Nou wil ik niet zeggen dat je een primitieve eenvoudige geest hebt, ik geloof het namelijk ook niet Het moet een zieke grap zijn waarbij de Iraanse president op het laatst zegt dat die van de Zionisten afkomstig is. Eind goed al goed.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:47:06 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38003572
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Een hoop users hier vrees ik, wat mij betreft begint de aanval liever vandaag dan morgen.
Europa zal sowieso niet aanvallen, en de VS zijn niet in staat om aan te vallen, met 30% van hun troepen gebonden in Irak en Afghanistan, en de overigen zich klaar aan het maken voor wéér een tour of duty in Irak.
The End Times are wild
pi_38003657
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Europa zal sowieso niet aanvallen, en de VS zijn niet in staat om aan te vallen, met 30% van hun troepen gebonden in Irak en Afghanistan, en de overigen zich klaar aan het maken voor wéér een tour of duty in Irak.
Dat weet ik ook, maar we blijven hopen he...
pi_38003679
Nu maar hopen dat Iran steeds sterker wordt
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 22:51:46 #70
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38003739
quote:

Harper: Iran clothing rules reminiscent of Nazis

Prime Minister Stephen Harper says news reports that Iran could require Jews and Christians to wear coloured labels in public might be true.

He says Iran's hardline Islamist government has proven itself capable of such extremism.

NationalPost
De schaapjes worden klaargestoomd voor oorlog.

[ Bericht 5% gewijzigd door Drugshond op 20-05-2006 03:00:16 ]
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:59:54 #71
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38003992
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef Triggershot het volgende:
Nu maar hopen dat Iran steeds sterker wordt
Want?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_38004010
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Want?
Wat denk je nou zelf?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:00:36 #73
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004022
Dit voorstel is overigens eerder verworpen, ook al zou de geestelijke leiding van het land dit soort maatregelen graag treffen, het volk zal het nooit accepteren.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_38004047
Hoe komt het toch dat bepaalde users hun informatie altijd uit extreem-rechtse en anti-moslim bronnen halen?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:02:14 #75
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004069
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf?
Er is een bericht waarin wordt gemeldt dat Iran dit soort 'herkenningstekens' worden ingevoerd, jij hoopt daarom dat Iran sterker wordt?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:03:11 #76
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004102
Het is een misverstand.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:03:34 #77
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004116
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe komt het toch dat bepaalde users hun informatie altijd uit extreem-rechtse en anti-moslim bronnen halen?
Was gewoon op het Canadese nieuws hoor.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:04:39 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_38004147
Ik denk dat er ongeveer net zoveel Joden met een gele ster rondlopen in Iran als dat er massavernietigingswapens in Irak waren.
The End Times are wild
pi_38004159
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:02 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Er is een bericht waarin wordt gemeldt dat Iran dit soort 'herkenningstekens' worden ingevoerd, jij hoopt daarom dat Iran sterker wordt?
Ik hoop dat Iran sterker wordt omdat mensen al meteen beginnen te lullen met het binnenvallen van Iran, terwijl Iran toch wel het volgende had te zeggen:
quote:
Update 22:50
De Australische Sunday Times meldt dat Maurice Motammed, het enige Iraanse joodse parlementslid, ontkent dat deze wet aangenomen is. Volgens hem is het een leugen die de wereld in geholpen is door mensen die hier politiek voordeel uit wilden halen. Er is wel een kledingwet aangenomen, maar die wet was bedoeld om Iraanse vrouwen zich op Iraanse en islamitische wijze te laten kleden. In de wet worden geen religieuze minderheden genoemd.
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 23:05:14 #80
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38004165
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:02 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nee hij reageert op users die graag oorlog willen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 20-05-2006 02:58:43 ]
pi_38004170
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:03 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Was gewoon op het Canadese nieuws hoor.
En die citeren .... ?
pi_38004176
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:51 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

De schaapjes worden klaargestoomd voor oorlog.

[afbeelding]
De brengers van de 'democratie' zouden zeggen: "Collateral damage" of dat ze blij mag zijn dat ze voor een goede zaak is gestorven. Ach, je kent het wel.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:05:55 #83
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004187
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee hij reageert op users die graag oorlog willen.

[afbeelding]
Is dat een Joods jongetje wat omkwam in een aanslag?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:06:57 #84
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004222
'Misverstand'
Overigens zegt Meir Javedanfar, een Midden-Oostencorrespondent die geboren is in Teheran, dat het op een misverstand berust en dat dat door bronnen in én buiten Iran bevestigd wordt. Volgens hem zou zo'n wet nooit geaccepteerd zou worden door het Iraanse volk. De Canadese politiek commentator Beryl Waysman zegt dat het wél waar is en dat de wet bedacht is, om te voorkomen dat moslims onrein raken door niet-moslims de hand te schudden. CNN en BBC News melden nog niks.

Update 22:50
De Australische Sunday Times meldt dat Maurice Motammed, het enige Iraanse joodse parlementslid, ontkent dat deze wet aangenomen is. Volgens hem is het een leugen die de wereld in geholpen is door mensen die hier politiek voordeel uit wilden halen. Er is wel een kledingwet aangenomen, maar die wet was bedoeld om Iraanse vrouwen zich op Iraanse en islamitische wijze te laten kleden. In de wet worden geen religieuze minderheden genoemd.

De Canadese Minister-President, Stephen Harper, zegt dat ook hij inmiddels van de wet gehoord had. Canadese ambtenaren onderzoeken nog of het echt een misverstand is, of dat het verhaal wel degelijk op waarheid berust. Het zou hem in elk geval niet verbazen als het wel waar was, gezien het verleden van Iran, aldus de Canadese premier.

Het nieuws is inmiddels overigens als zijnde waar overgenomen door nieuwsbronnen in onder meer de Verenigde Staten en Israël.
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 23:08:01 #85
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38004254
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nee dit zijn de bevrijde kinderen van Irak.

[ Bericht 14% gewijzigd door Drugshond op 20-05-2006 02:59:19 ]
pi_38004259
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:06 schreef Pracissor het volgende:
'
Het nieuws is inmiddels overigens als zijnde waar overgenomen door nieuwsbronnen in onder meer de Verenigde Staten en Israël.
Verrassend.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:08:10 #87
34156 Mirage
Smile !!!
pi_38004260
Zullen we bij het nieuwsbericht blijven ?
Om nou over te gaan op het inzetten van kinderen in oorlogssituaties compleet met kinder(lijkjes?)...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_38004269
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Is het relevant of het nou om een joodse of arabische slachtoffer gaat dan?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:09:15 #89
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004295
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee dit zijn de bevrijde kinderen van Irak.

[afbeelding]
Ah afgeslacht door hun 'broeders'.

Maar mag ik vragen wat deze foto's in dit topic doen?
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 23:09:30 #90
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38004304
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:06 schreef Pracissor het volgende:

No surprises here
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:10:34 #91
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004341
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is het relevant of het nou om een joodse of arabische slachtoffer gaat dan?
Het posten van dat plaatje is totaal irrelevant, daarom ben ik cynisch.
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 23:10:53 #92
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38004351
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ah afgeslacht door hun 'broeders'.
Nee 'collateral damage' van onze neocon broeders.
quote:
Maar mag ik vragen wat deze foto's in dit topic doen?
Ik dacht dat het een plaatjestopic was.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:11:17 #93
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004359
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:08 schreef Mirage het volgende:
Om nou over te gaan op het inzetten van kinderen in oorlogssituaties compleet met kinder(lijkjes?)...
Misschien kun je ze verwijderen?
pi_38004361
Wat een bron ? Zeg

de naam zegt het al

USA propoganda
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_38004381
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:10 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Het posten van dat plaatje is totaal irrelevant, daarom ben ik cynisch.
"afgeslacht door broeders" is wel relevant?
Het gaat om duidelijk te maken dat oorlog alleen maar on-nodig leed veroorzaakt, toch northern?
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 23:12:58 #96
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38004406
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:08 schreef Mirage het volgende:
Ja propaganda plaatjes zijn prima.

Behalve als ze de realiteit laten zien.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:13:06 #97
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004413
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:10 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee 'collateral damage' van onze neocon broeders.
[..]
Ik ben bang dat er meer kinderen omkomen door aanslagen, bendes etc. dan door collateral damage...
quote:
Ik dacht dat het een plaatjestopic was.
Daar gaat het dus altijd mis.
  † In Memoriam † vrijdag 19 mei 2006 @ 23:13:52 #98
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_38004433
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het gaat om duidelijk te maken dat oorlog alleen maar on-nodig leed veroorzaakt, toch northern?
Ja men wil zo graag oorlog. Nou, dit is oorlog.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:14:12 #99
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38004443
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kent hem dus niet.
pi_38004460
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:14 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Je kent hem dus niet.
Maar ook dat is irrelevant, hij maakt wel een punt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')