Waar denk je dat de naam "Iran" vandaan komt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef dancemacabre het volgende:
Iraniërs zijn die niet Arisch?
Het enige verschil is het enthousiasme en de speeltuigen.
http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.htmlquote:In fact, the most emotionally moving testimony on October 10 came from a 15-year-old Kuwaiti girl, known only by her first name of Nayirah. According to the Caucus, Nayirah's full name was being kept confidential to prevent Iraqi reprisals against her family in occupied Kuwait. Sobbing, she described what she had seen with her own eyes in a hospital in Kuwait City. Her written testimony was passed out in a media kit prepared by Citizens for a Free Kuwait. "I volunteered at the al-Addan hospital," Nayirah said. "While I was there, I saw the Iraqi soldiers come into the hospital with guns, and go into the room where . . . babies were in incubators. They took the babies out of the incubators, took the incubators, and left the babies on the cold floor to die."83
Three months passed between Nayirah's testimony and the start of the war. During those months, the story of babies torn from their incubators was repeated over and over again. President Bush told the story. It was recited as fact in Congressional testimony, on TV and radio talk shows, and at the UN Security Council. "Of all the accusations made against the dictator," MacArthur observed, "none had more impact on American public opinion than the one about Iraqi soldiers removing 312 babies from their incubators and leaving them to die on the cold hospital floors of Kuwait City."84
Vreemd dat jij als verwerper van de multi-culturele samenleving het voorbeeld van de Joden aanhaalt. Verder een flauwekul bericht met als bron een anti-islamitische website. Mja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het zou mij niets verbazen als het daadwerkelijk ook zo was. Het verbaast mij ook niets dat de linksen hier weer erg ver gaan in het verdedigen van moslims. Bij deze blamage is nu ook het toedekken van jodenvervolging gekomen. Maar ach, zolang het in het teken van multi-cultuur is kan natuurlijk alles.
Yeah right net alsof ze dat alleen met infantrie gaan oplossen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:31 schreef LXIV het volgende:
Ik betwijfel het bericht in de OP ook ten zeerste.
Mag ik misschien de berichten in herinnering roepen die de wereld ingestuurd werden, via de reguliere media nota bene, met betrekking tot de Irakese inval in Koeweit (1991): over kinderen die uit couveuses gesmeten werden:
[..]
http://www.prwatch.org/books/tsigfy10.html
Van de andere kant, laat de VS hun neus maar stoten aan Iran, als ze vier miljoen Sunni's er al niet onder kunnen krijgen, kunnen ze hun borst nat maken aan 70 miljoen Perzen in het bergachtige Iran.
Met bombardementen en dan na afloop roepen dat je gewonnen hebtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yeah right net alsof ze dat alleen met infantrie gaan oplossen.
Een hoop users hier vrees ik, wat mij betreft begint de aanval liever vandaag dan morgen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Geen verrassing verder. Wie wil er nu nog landen als Iran knuffelen?
Citaat van Adolf:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:23 schreef Hallulama het volgende:
Ik geloof er vooralsnog geen fuck van, zo dom zullen ze toch niet zijn?
Nou wil ik niet zeggen dat je een primitieve eenvoudige geest hebt, ik geloof het namelijk ook nietquote:"Er is in de grove leugen altijd iets geloofwaardigs gelegen, omdat de grote massa, in haar primitieve eenvoud van geest, eerder zwicht voor een grote dan voor een kleine leugen, aangezien zij zichzelf wel aan leugens om kleinigheden schuldig maakt, maar zich ervoor zou schamen leugens op grote schaal te debiteren. Het zou nimmer bij de grote massa opkomen enorme onwaarheden te vertellen, en zij weigert dus ook te geloven dat anderen zo brutaal zijn om de waarheid op zo onbeschaamde wijze verdraaien."
Europa zal sowieso niet aanvallen, en de VS zijn niet in staat om aan te vallen, met 30% van hun troepen gebonden in Irak en Afghanistan, en de overigen zich klaar aan het maken voor wéér een tour of duty in Irak.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Een hoop users hier vrees ik, wat mij betreft begint de aanval liever vandaag dan morgen.
Dat weet ik ook, maar we blijven hopen he...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Europa zal sowieso niet aanvallen, en de VS zijn niet in staat om aan te vallen, met 30% van hun troepen gebonden in Irak en Afghanistan, en de overigen zich klaar aan het maken voor wéér een tour of duty in Irak.
De schaapjes worden klaargestoomd voor oorlog.quote:
Harper: Iran clothing rules reminiscent of Nazis
Prime Minister Stephen Harper says news reports that Iran could require Jews and Christians to wear coloured labels in public might be true.
He says Iran's hardline Islamist government has proven itself capable of such extremism.
NationalPost
Want?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef Triggershot het volgende:
Nu maar hopen dat Iran steeds sterker wordt
Er is een bericht waarin wordt gemeldt dat Iran dit soort 'herkenningstekens' worden ingevoerd, jij hoopt daarom dat Iran sterker wordt?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |