Ehm, er staat toch gewoon dat joden en christenen (en zoroastrianen, die vergeet je even) geen andere kleuren hoeven te dragen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:19 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nowhere in the law is there any talk of Jews and Christians having to wear different colours.
Dus tussen joden en christenen wordt geen onderscheid qua kleur gemaakt.
Daarom zou het hele bericht niet kloppen is de argumentatie.
Waar haal jij dat vandaan? Heb je een onafhankelijke bron?quote:Er wordt dan nog altijd onderscheid tussen moslim en niet moslim gemaakt dus zijn de te dragen kleuren totaal niet van belang en worden erbij gehaald om het te kunnen ontkenen.
Jawel, Ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef Slayage het volgende:
Is er geen andere bron van dit bericht? Ik heb zelf niets kunnen vinden. Geen Iraniers hier?
Google geeft als bronnen de National Post (het origineel), shortnews dat zich daarop baseert, israpundit, Jawa report en judeoscope, ja die zijn écht neutraalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef Slayage het volgende:
Is er geen andere bron van dit bericht? Ik heb zelf niets kunnen vinden. Geen Iraniers hier?
Islamic terrorists have their own terms: taqiyya (pronounced tark-e-ya) : precautionary dissimulation or deception and keeping one’s convictions secret and a synonymous term, kitman: mental reservation and dissimulation or concealment of malevolent intentions...quote:
Heb zelf eigenlijk niet zo veel met Iranquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:25 schreef mForce het volgende:
[..]
Jawel, Ikmaar jij weet wss meer over Iran dan ik je kan vertellen
ik heb tot mijn 6e in Teheran gewoond.
Hoop dat het kolder is, maar met die Ahmedinajad tegenwoordig weet je echt niet waar je mee te maken hebt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:30 schreef Invictus_ het volgende:
Aljazeera heeft helemaal niets over dit issue, zal wel kolder zijn dan.
http://english.aljazeera.net/
'quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef typtypo het volgende:
[..]
Islamic terrorists have their own terms: taqiyya (pronounced tark-e-ya) : precautionary dissimulation or deception and keeping one’s convictions secret and a synonymous term, kitman: mental reservation and dissimulation or concealment of malevolent intentions...
http://www.ci-ce-ct.com/Feature%20articles/02-12-2002.asp
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef Dagonet het volgende:
En TT aangepast, het bericht is niet bevestigd tenslotte.
http://www.onzemaninteheran.com/ meldt er ook niks over, en die kan het zeker weten (ff spammenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:30 schreef Invictus_ het volgende:
Aljazeera heeft helemaal niets over dit issue, zal wel kolder zijn dan.
http://english.aljazeera.net/
Dude, ik zou echt niet weten wat er nu in Iran wordt besproken, enigste Iranier die ik nog ken en spreek is m'n zus, ik ken een paar woorden Farsi maar kan het niet lezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Heb zelf eigenlijk niet zo veel met Iran, maar dit wordt dus echt beproken in Iran?
Dit is echt de zoveelste keer deze week, dat ie met die post komt in verscheidene topicsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
'
Ja, en nu? Of wil je zeggen dat je dat soort termen niet in elke taal hebt?
De geloofwaardigheid, of het gebrek daaraan, in de berichtgeving over Iran doet mij twijfelen waar ik mee te maken heb.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hoop dat het kolder is, maar met die Ahmedinajad tegenwoordig weet je echt niet waar je mee te maken hebt.
Als het op BBC verschijnt gaan we je allemaal geloven. Afgesproken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:41 schreef typtypo het volgende:
Geloof het dan niet.
Chamberlain was ook zo een helder licht.
Wellicht dat men iets van hem kan opsteken.
Dus jij geloofd het alleen als het op de BBC gemeld wordt?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als het op BBC verschijnt gaan we je allemaal geloven. Afgesproken?![]()
CNN, een grote krant, zelfs FOXnews zou al betrouwbaarder overkomen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dus jij geloofd het alleen als het op de BBC gemeld wordt?
![]()
Het gaat er om, dat al die bronnen niet serieus genomen kunnen worden en als er een serieuze nieuwsbron is, dan is het wel de BBC.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:45 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dus jij geloofd het alleen als het op de BBC gemeld wordt?
![]()
op de onderste foto zijn ze Arisch en blankquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:20 schreef typtypo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen. Maar kijk stiekum toch naar de overeenkomsten.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:45 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
op de onderste foto zijn ze Arisch en blank
op de bovenste foto niet.
ga ik door voor de koelkast ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |