abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:23:27 #26
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994378
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:19 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nowhere in the law is there any talk of Jews and Christians having to wear different colours.

Dus tussen joden en christenen wordt geen onderscheid qua kleur gemaakt.
Daarom zou het hele bericht niet kloppen is de argumentatie.
Ehm, er staat toch gewoon dat joden en christenen (en zoroastrianen, die vergeet je even) geen andere kleuren hoeven te dragen.
quote:
Er wordt dan nog altijd onderscheid tussen moslim en niet moslim gemaakt dus zijn de te dragen kleuren totaal niet van belang en worden erbij gehaald om het te kunnen ontkenen.
Waar haal jij dat vandaan? Heb je een onafhankelijke bron?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_37994437
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef Slayage het volgende:
Is er geen andere bron van dit bericht? Ik heb zelf niets kunnen vinden. Geen Iraniers hier?
Jawel, Ik maar jij weet wss meer over Iran dan ik je kan vertellen ik heb tot mijn 6e in Teheran gewoond.
This is what you are, this is what you get...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:25:43 #28
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994453
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef Slayage het volgende:
Is er geen andere bron van dit bericht? Ik heb zelf niets kunnen vinden. Geen Iraniers hier?
Google geeft als bronnen de National Post (het origineel), shortnews dat zich daarop baseert, israpundit, Jawa report en judeoscope, ja die zijn écht neutraal en 940 News die het bericht tegenspreekt.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:29:22 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994571
POL -> NWS trouwens.

En TT aangepast, het bericht is niet bevestigd tenslotte.
pi_37994589
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:20 schreef popolon het volgende:

[..]

Zo kun je het ook zien.
Islamic terrorists have their own terms: taqiyya (pronounced tark-e-ya) : precautionary dissimulation or deception and keeping one’s convictions secret and a synonymous term, kitman: mental reservation and dissimulation or concealment of malevolent intentions...
http://www.ci-ce-ct.com/Feature%20articles/02-12-2002.asp
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:30:13 #31
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37994602
Aljazeera heeft helemaal niets over dit issue, zal wel kolder zijn dan.

http://english.aljazeera.net/
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_37994605
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:25 schreef mForce het volgende:

[..]

Jawel, Ik maar jij weet wss meer over Iran dan ik je kan vertellen ik heb tot mijn 6e in Teheran gewoond.
Heb zelf eigenlijk niet zo veel met Iran , maar dit wordt dus echt beproken in Iran?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37994635
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:30 schreef Invictus_ het volgende:

Hoop dat het kolder is, maar met die Ahmedinajad tegenwoordig weet je echt niet waar je mee te maken hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:31:48 #34
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37994651
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef typtypo het volgende:

[..]

Islamic terrorists have their own terms: taqiyya (pronounced tark-e-ya) : precautionary dissimulation or deception and keeping one’s convictions secret and a synonymous term, kitman: mental reservation and dissimulation or concealment of malevolent intentions...
http://www.ci-ce-ct.com/Feature%20articles/02-12-2002.asp
'
Ja, en nu? Of wil je zeggen dat je dat soort termen niet in elke taal hebt?
pi_37994664
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:29 schreef Dagonet het volgende:

En TT aangepast, het bericht is niet bevestigd tenslotte.
-Rabia Al-Basri
pi_37994673
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:30 schreef Invictus_ het volgende:

http://www.onzemaninteheran.com/ meldt er ook niks over, en die kan het zeker weten (ff spammen )
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:33:59 #37
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37994726
Erg geloofwaardig lijkt het mij op dit moment niet... meer aan een misselijke "grap" (met een doorzichtig doel).

Mocht het wel waarheid blijken... hoe gek kan je zijn ??
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37994741
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Heb zelf eigenlijk niet zo veel met Iran , maar dit wordt dus echt beproken in Iran?
Dude, ik zou echt niet weten wat er nu in Iran wordt besproken, enigste Iranier die ik nog ken en spreek is m'n zus, ik ken een paar woorden Farsi maar kan het niet lezen.

Het lijkt me overigens wel vrij sterk hoor! als je zo een wet toepast ga je het niet ontkennen, hoe wil je zoiets geheim houden?
This is what you are, this is what you get...
pi_37994816
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

'
Ja, en nu? Of wil je zeggen dat je dat soort termen niet in elke taal hebt?
Dit is echt de zoveelste keer deze week, dat ie met die post komt in verscheidene topics
-Rabia Al-Basri
pi_37994820
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hoop dat het kolder is, maar met die Ahmedinajad tegenwoordig weet je echt niet waar je mee te maken hebt.
De geloofwaardigheid, of het gebrek daaraan, in de berichtgeving over Iran doet mij twijfelen waar ik mee te maken heb.
pi_37994974
Geloof het dan niet.

Chamberlain was ook zo een helder licht.
Wellicht dat men iets van hem kan opsteken.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37995015
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:41 schreef typtypo het volgende:
Geloof het dan niet.

Chamberlain was ook zo een helder licht.
Wellicht dat men iets van hem kan opsteken.
Als het op BBC verschijnt gaan we je allemaal geloven. Afgesproken?
-Rabia Al-Basri
pi_37995071
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als het op BBC verschijnt gaan we je allemaal geloven. Afgesproken?
Dus jij geloofd het alleen als het op de BBC gemeld wordt?

www.jihadwatch.org
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:47:15 #44
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_37995120
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:45 schreef typtypo het volgende:

[..]

CNN, een grote krant, zelfs FOXnews zou al betrouwbaarder overkomen.

In ieder geval een bron die zich niet baseert op the National Post.
pi_37995151
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 17:45 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het gaat er om, dat al die bronnen niet serieus genomen kunnen worden en als er een serieuze nieuwsbron is, dan is het wel de BBC.
-Rabia Al-Basri
pi_37995269
uhm .. als ik het goed begrijp moeten de moslims standard goedgekeurde islamitische kleding dragen, idee van de een of andere mullah of zo ?
.. wat dus automatisch zou resulteren in dat de rest iets anders draagt, niet omdat dat moet maar omdat ze dat altijd al droegen .. de enige kleding die verandert is die van de iraniër zelf ?
pleased to meet you
pi_37995937

Zoek de verschillen. Maar kijk stiekum toch naar de overeenkomsten.
www.jihadwatch.org
  vrijdag 19 mei 2006 @ 18:39:46 #48
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_37996468
Jihadwatch, da's geen betrouwbare bron. Jammer, Ernie.
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_37996611
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:20 schreef typtypo het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zoek de verschillen. Maar kijk stiekum toch naar de overeenkomsten.
op de onderste foto zijn ze Arisch en blank
op de bovenste foto niet.

ga ik door voor de koelkast ?
pi_37997272
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:45 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

op de onderste foto zijn ze Arisch en blank
op de bovenste foto niet.

ga ik door voor de koelkast ?
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')