neuh pas in latere jaren hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bespeur ik hier een dame die in d'r kinderjaren meerdere malen verkracht is?![]()
ik piep *not yet* nooit ik kreunquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Homdeck het volgende:
als ik je een veeg gegeven heb piep je wel anders![]()
Dat is het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
smere
Nooit goede sex gehad?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat sex![]()
![]()
Ja kan zo kebuer'n he?
Vinder geen reet an![]()
Vinnut vies en goor en vunzig en als ik dan die hijgende vunzige gore kop voor me zie die een ding in de ogen heeft en dat zijn echt geen dollartekens, dan denk ik..
Neen, ik vraag het mij keer op keer af.
Is sex voor de dommen?
Volgens mij wel, als ik aan sex denk, zie ik altijd van die vette tokkies voor me die dan hun stinkende vuige dingus doen
ik vind dat zooooow vunzig
Waarom hebben jullie sex, om klaar te komen, of om ff je dingus op te warmen?
Om hem ff te smere zeg maar![]()
zeg het maar eerlijk hoor, ik heb zin in kotsen nu dus ga je gangbang![]()
hoezo soepblik?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Soepblik het volgende:
Dat zeggen lelijke mensen die geen sex kunnen krijgen altijd![]()
Je moet ook niet met een varken neuken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Vinnut vies en goor en vunzig en als ik dan die hijgende vunzige gore kop voor me zie die een ding in de ogen heeft en dat zijn echt geen dollartekens, dan denk ik..
Misschien een andere partner zoeken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
het was een zwijnquote:
Maar ik heb nu wel sex...quote:
ik ben heel vrijgezellig hoor bevalt me prima!~quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien een andere partner zoeken?.
zelfmoord xebro? halloquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Maar ik heb nu wel sex...![]()
Was jij niet dat labiele mens dat bijna zelfmoord pleegde door Xebro? issues...?![]()
Simpele sex wel, net als MacDonalds, Bush en Britney.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
maar euh de vraag was; is sex voor de dommen?
Als men er zo'n kop bij trekt denk ik inderdaad dat de dierlijke instinkten zouden overheersen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik ben heel vrijgezellig hoor bevalt me prima!~
ik wil geen man!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef Axia het volgende:
laat me raden. je vent (of jijzelf) heeft je clitoris nog niet gevonden..![]()
Neequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Moet je nooit eens lachen om sex? Om de stupiditeit ervan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Als men er zo'n kop bij trekt denk ik inderdaad dat de dierlijke instinkten zouden overheersen.
Ik heb het gelukkig niet de ervaring van een zwijnenkop in bed.
Wat kinderachtig om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef Axia het volgende:
laat me raden. je vent (of jijzelf) heeft je clitoris nog niet gevonden..![]()
Je geeft het antwoord zelf al eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
Wat kinderachtig om dat te zeggen.
Je weet best dat zhe-devilll uit Somalië komt..
Nou als het dan toch dierlijk moet zijn dan maar een paard jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef VuiLBeest het volgende:
Ik zou zeggen ogen dicht en je clit beroeren.
zwijnen willen ook wat!
Anders zoek je maar een paard
mijn 2 cents![]()
Nee, wel als je zit te klungelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Moet je nooit eens lachen om sex? Om de stupiditeit ervan?
mannennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
hoi xebroquote:
ben nieuw hierzo..dus nee, wist dat nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
quote:
in dat geval, tsjah, je hebt een punt, erg veel mannen zijn prutsers in bedquote:
was een geintje dudequote:
gatverdamme neeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
dan stap je over naar de vrouwen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik wil geen man!
Ik heb een clit ja en ik weet ook waar die zit!
dus?
ik erger me ook wel eens aan anderen, maar ga ik dan zitten zaniken en zeiken in hun topics?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:57 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Maar ik ben hem niet.
Er zijn misschien meer mensen die zich aan je irriteren...![]()
Rsutig CC, rustig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef Copycat het volgende:
Geen seks dus meer voor zhe-devilll (des te meer voor ons) .
ik denk dat ik maar een opblaasman koop van mijn vakantiegeldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef Axia het volgende:
[..]
een vrouw dan?
eh...clit --> orgasme --> lekker --> nog een keer...(in iets die richting
heey kijk aan Xebroquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Xebrozius het volgende:
Gelukkig, jij zult je dus nooit voorplanten...
welke word hetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als het dan toch dierlijk moet zijn dan maar een paard ja
why not?
jammer lovelylady, weer misquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gatverdamme neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
nog erger!!!!!!!![]()
YESSSSSS eindelijk ik dacht dat niemand het zou vragen vanmiddagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Duracell het volgende:
Neuken?
Zeg dit is geen FBquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef nikky het volgende:
Kut, kan niet editten omdat ik niet ben ingelogd. ( Typo )
Wanneer wordt dat gefixed?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef VuiLBeest het volgende:
[..]
welke word het![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
of tog #3
[afbeelding]
Die eerste wil graag onderop.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef VuiLBeest het volgende:
[..]
welke word het![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
of tog #3
[afbeelding]
Neem eens een cocosmatje mee naar bed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 sch,reef zhe-devilll het volgende:
hij scheert zich nie
On topic ja!! Het ging over sex.....quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
jammer lovelylady, weer mis
maarreh zhe.. misschien wordt het gewoon hoog tijd om de lat wat hoger te leggen voor je potentiele lovers
vibrator kan ook, en heb je dan niet dat het lek kan raken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar een opblaasman koop van mijn vakantiegeld
die zeikt niet die hijgt niet
het stink nie, hij scheert zich nie, undso weiterrrrrrrrrrrr
aha kijk aan een tip der mastrubratiesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
Neem eens een cocosmatje mee naar bed!
¤ 9.95 bij Blokker.
ja maar het is fijner als je het gevoel hebt dat als je je ogen dichtdoet dat het echter is weet jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Axia het volgende:
[..]
vibrator kan ook, en heb je dan niet dat het lek kan raken.
Mjah, zat ik ook al aan te denken maar ze wil iets wat niet geschoren is... tjah..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Axia het volgende:
vibrator
Dan doe je toch tijdens de seks je ogen dicht, het licht uit én een wasknijper op je neus!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja maar het is fijner als je het gevoel hebt dat als je je ogen dichtdoet dat het echter is weet je
al sla je me dood.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, zat ik ook al aan te denken maar ze wil iets wat niet geschoren is... tjah..
Of hebben ze ook ongeschoren male-opblaaspoppen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, zat ik ook al aan te denken maar ze wil iets wat niet geschoren is... tjah..
Of hebben ze ook ongeschoren male-opblaaspoppen?
Je moet ook geen sex hebben met random bouwvakkers, stupid girl.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat sex![]()
![]()
Ja kan zo kebuer'n he?
Vinder geen reet an![]()
Is sex voor de dommen?
Volgens mij wel, als ik aan sex denk, zie ik altijd van die vette tokkies voor me die dan hun stinkende vuige dingus doen
Kinkey!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan doe je toch tijdens de seks je ogen dicht, het licht uit én een wasknijper op je neus!
Precies!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef DangermousE het volgende:
[..]
Je moet ook geen sex hebben met random bouwvakkers, stupid girl.
Sex is pas echt fijn als je true liefde voor elkaar hebt, en de tijd neemt voor alles...
Oneens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef DangermousE het volgende:
Sex is pas echt fijn als je true liefde voor elkaar hebt, en de tijd neemt voor alles...
Je vergat iets..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
Dan doe je toch tijdens de seks je ogen dicht, het licht uit én een wasknijper op je neus!
Jouw logica ontgaat me bijna altijd maar nu ben je me helemaal kwijt... wat heeft mijn MSN te maken met jouw intense kuttopic dat een noodkreet is omdat je zolang al droogstaat omdat je dik en lelijk bent en daarom seks afgezworen hebt. Wat je immers nooit krijgt kun je ook makkelijk afzwerenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heey kijk aan Xebro
stond je msn aan jongen?![]()
Ja!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies!
Ik ben niet verliefd gewoon! Dat is het...![]()
zonder gevoelens voor iemand,quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oneens.
Seks is ook erg lekker en fijn als je gewoon gruwelijk geil van elkaar wordt. Daar hoeft geen ware liefde aan te pas te komen.
true, MAAR met real love is het nog wel veeeeeeeeeeeeel fijnerderderder!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oneens.
Seks is ook erg lekker en fijn als je gewoon gruwelijk geil van elkaar wordt. Daar hoeft geen ware liefde aan te pas te komen.
Ongebreidelde geilheid is ook een gevoelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef zhe-devilll het volgende:
zonder gevoelens voor iemand,![]()
ik niet dus
Zit wel wat in, maar de reden dat je gruwelijk geil van elkaar wordt is meestal niet omdat je niets voor elkaar voelt. Denk ik dan .quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oneens.
En wie wil er nu naar bed met jou homoboy? shit man, wat voor klereshirt heb jij aan in je fotoalbum? Bloot schoudertje en het vingertje in het mondje, maar op fok een mega grote bek?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jouw logica ontgaat me bijna altijd maar nu ben je me helemaal kwijt... wat heeft mijn MSN te maken met jouw intense kuttopic dat een noodkreet is omdat je zolang al droogstaat omdat je dik en lelijk bent en daarom seks afgezworen hebt. Wat je immers nooit krijgt kun je ook makkelijk afzweren
Nogmaals, mijn MSN![]()
[afbeelding]
Het is Zhe-devilll, je praat dus tegen een muur.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongebreidelde geilheid is ook een gevoel.
Oeh, ik voel me geintimideerd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik erger me ook wel eens aan anderen, maar ga ik dan zitten zaniken en zeiken in hun topics?
Nee dus nu wegwezen!![]()
Shit ... pik je nu alweer mijn zo open als een deur open kan staan avances niet op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is Zhe-devilll, je praat dus tegen een muur.
Oeh, pas je wel even op dat je me mijn ziel tot op het bot kwetst... homoboyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wie wil er nu naar bed met jou homoboy? shit man, wat voor klereshirt heb jij aan in je fotoalbum? Bloot schoudertje en het vingertje in het mondje, maar op fok een mega grote bek?
Jou vind ik mega irritant !
weet je ik opende dit topic niet om persoonlijke redenenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef DangermousE het volgende:
[..]
Ja!
En dan kan sex zelfs averechts werken, zodat je er een aversie tegen ontwikkelt... alleen omdat je je uit laat wonen door iemand waar je niets door voelt.
Ditch him & search for Love is mijn advies.
Ja, met een nekschot.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat jij hulp nodig hebt...
Met een bazookaquote:
Géén seks is vaak weggelegd voor de gehandicapten, mismaakten en lijken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef zhe-devilll het volgende:
De issue was , is sex voor de dommen of zijn domme mensen vaker geil
zie je nu zelf niet in dat jij altijd alles op anderen projecteerd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is Zhe-devilll, je praat dus tegen een muur.
zal ik jou er eentje geven?quote:
En TS valt onder categorie 1 of 2? Of allebei, met een vleugje 3?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Géén seks is vaak weggelegd voor de gehandicapten, mismaakten en lijken.
Nou als ik die foto van xebro zie ga ik al over mijn nekquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef Soepblik het volgende:
[..]
En TS valt onder categorie 1 of 2? Of allebei, met een vleugje 3?![]()
Maak me gek.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zal ik jou er eentje geven?
Lijkt me zalig nml snoeihard in die trollekop van je en xebro erbij
Ik zou zeggen, plaats een foto van jezelf en dan oordeel ik wel of ik dingen projecteer of nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zie je nu zelf niet in dat jij altijd alles op anderen projecteerd?
Zou een goeie zaak zijn als je dat eens inzag![]()
helpen met wat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Zhe moet ik je nog helpen?
misschien kunnen we een trio doen met daphne?
Hey hey, wil je je eigen onvolkomenheden niet op anderen projecteren? Het wordt tijd dat je dat eens inzietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zal ik jou er eentje geven?
Lijkt me zalig nml snoeihard in die trollekop van je en xebro erbij
Je bent zo stoer... Ben je soms een kloon van DWC?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
helpen met wat?
Een paar fokkers omleggen?
![]()
![]()
Jij hebt je mening al gevormdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, plaats een foto van jezelf en dan oordeel ik wel of ik dingen projecteer of niet
nog een sollicitatie naar een nekschot des foks?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef valek het volgende:
ben jij misschien een feminist die ongesteld is?
Nee, een foto zou in jouw geval zijn als tubgirl, maar dan minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij hebt je mening al gevormd
dus een foto zou zijn als praten tegen een muur
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Je bent zo stoer... Ben je soms een kloon van DWC?![]()
onaantrekkelijk? You wish for it dudequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Nee, een foto zou in jouw geval zijn als tubgirl, maar dan minder aantrekkelijk.![]()
Nee foto van jou zou als toeschouwer zijn van een ernstig auto ongeluk...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij hebt je mening al gevormd
dus een foto zou zijn als praten tegen een muur
hahahaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nog een sollicitatie naar een nekschot des foks?![]()
Nee, je bent vast een echte hottie...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
onaantrekkelijk? You wish for it dude
trek jij je nu maar lekker en simpel af bij je tubgirlpiks
wie heeft jou zo psychotisch gemaakt boyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee foto van jou zou als toeschouwer zijn van een ernstig auto ongeluk...
Ik ga het even voor je versimpelen:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wie heeft jou zo psychotisch gemaakt boy
je zoekt 'voer' voor je eigen ongenoegens!
niksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef valek het volgende:
[..]
hahaha![]()
Maar wat zit je in godsnaam dwars?
Hij maakt je in, blijf liggenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wie heeft jou zo psychotisch gemaakt boy
je zoekt 'voer' voor je eigen ongenoegens!
die jongen is ziek in zijn kop!quote:
post nog meer van die zooi!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ga het even voor je versimpelen:
[afbeelding]
ok, maar je lijkt mijn ex wel als ze ongesteld was.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
niks![]()
ik open een flauw topic that's all
maar xebro en zijn holeboy krijgen weer jeuk![]()
Jij hebt niet eens een omgevingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die jongen is ziek in zijn kop!
Ik heb medelijden met alles in zijn omgeving![]()
![]()
zie je projecteerd nu alweerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een omgevingMisschien een hond die naar je luistert maar voor de rest is er geen mens die ook maar iets om je geeft. Geef mij dan maar medelijden.
Ogrishquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zie je projecteerd nu alweer
maar goed als jij rotten bezoekt dan zegt dat al genoeg
ik snap je![]()
gebeurt vaak he.. ziet het er wel leuk uit maar dan...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Nee, je bent vast een echte hottie...Ik geloof je meteen!
![]()
Projecteert... Gods alle jezus!!!! ik projecteer, jij projecteert... ik loop jij loopT...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zie je projecteerd nu alweer
maar goed als jij rotten bezoekt dan zegt dat al genoeg
ik snap je![]()
ach fuck man dudequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Projecteert... Gods alle jezus!!!! ik projecteer, jij projecteert... ik loop jij loopT...
En als dat plaatje op mijn webspace staat, met een ENGELSE tekst denk je dan echt dat ik persoonlijk die foto van rotten.com heb gehaald. Misschien ben je gewoon te stom voor seks, heb je daar ooit wel eens over nagedacht?
Verweer van niks, you fail.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach fuck man dude
ga je moeder palen ofzo
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach fuck man dude
ga je moeder palen ofzo
Ligt eraan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef popolon het volgende:
Ik begrijp geen snars van dit mens, ben ik nou zo dom of is zij nou zo intelligent?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef popolon het volgende:
Dit is echt de vrouwelijk variant van BaajGuardian he?
Ik begrijp geen snars van dit mens, ben ik nou zo dom of is zij nou zo intelligent?
LOLquote:
Zij en intelligent is dezelfde vergelijking als Aldof Hitler en integer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef popolon het volgende:
Dit is echt de vrouwelijk variant van BaajGuardian he?
ik wil een ijslolliequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef MarMar het volgende:
popcorn iemand?
ja en?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:39 schreef Soepblik het volgende:
Weder een kwaliteitstopic van Zhe-devill. Bijna net zo intellectueel hoogstaand als bijvoorbeeld dit topic![]()
Een trap in je gezicht kun je krijgen! En nu ophouden met zeuren!quote:
en jij een trap in die kleine zak en pik van jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:41 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Een trap in je gezicht kun je krijgen! En nu ophouden met zeuren!![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
weet je ik opende dit topic niet om persoonlijke redenen
hahahahahaa, maar goed anyway,...
wil er wel op ingaan hoor daar niet van.
Het wordt allemaal meteen persoonlijk op fok enzo, ging ut nie om!
De issue was , is sex voor de dommen of zijn domme mensen vaker geil
Ik ben dom.quote:
ja en?quote:
nouw xebro en zijn soepstengel zijn nu mad op mijquote:
ik hoef niks en ben ook niet stoerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja en?
als je nou echt een stoere vrouw was, zorgde je gewoon dat je krijgt wat je wilt inplaats van erover te zeiken als het niet goed genoeg is.
Humor en jouw spuisels zijn twee compleet verschillende dingen. Net zoals een heerlijk feestmaal en een rottend lijk...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja en?
Volgens mij heb je geen enkel gevoel voor humor ofzo
doe us normaal man!!!!!!!!!!![]()
topic verprutsers zijn jullie bah
net van die irritante bromvliegen, ga toch weg enzoowwww
Inderdaad!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef MarMar het volgende:
als je nou echt een stoere vrouw was, zorgde je gewoon dat je krijgt wat je wilt inplaats van erover te zeiken als het niet goed genoeg is.
6 februari geregistreerd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:44 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Humor en jouw spuisels zijn twee compleet verschillende dingen. Net zoals een heerlijk feestmaal en een rottend lijk...![]()
de vraag ging niet over mijzelffffffff..........quote:
maak jij dit topic ff vol ik moet naar huisquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:46 schreef juiced het volgende:
Heb ik iets gemist?
Graag!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef MarMar het volgende:
popcorn iemand?
Jij wilt toch een ijslolly? Jij vindt seks toch maar een vunzig gedoe?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:46 schreef zhe-devilll het volgende:
de vraag ging niet over mijzelffffffff..........
Oh ja, doodzonde...quote:
Ik denk dat dit haar vijftiende persoonlijkheid is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wilt toch een ijslolly? Jij vindt seks toch maar een vunzig gedoe?
Sgoed.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
maak jij dit topic ff vol ik moet naar huis
Slecht idee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:49 schreef juiced het volgende:
[..]
Sgoed.
Ejjjjjjjjjjjjjjjeejjejjjjjejejejejjjjjjjjejejejejjjjjjj mensen! Hoe is het allemaal met jullie?!!?!?![]()
Jij had je beter helemaal niet kunnen regristeren...quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bespeur ik hier een dame die in d'r kinderjaren meerdere malen verkracht is?![]()
En niet eens in ONZ....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:50 schreef PsyCha het volgende:
wat een kuttopic
Misschien is dogystyle een optie, of anders pijpen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat sex![]()
![]()
Ja kan zo kebuer'n he?
Vinder geen reet an![]()
Is sex voor de dommen?
Jij mag nog helemaal niet seksen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:14 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "welke-fokker-komt-mij-verkrachten-topic!!!!"
Komt omdat je zo lekker hapt, natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nouw xebro en zijn soepstengel zijn nu mad op mij
zoals gewoonlijk
ze voelen zich weer in hun zakie aangetast natuurlijk snap dat wel hoor![]()
Hij speelt met jennifuuuuuuurquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet seksen!
Hup, ga maar met je Lego spelen.
Wie zegt dat dat niet mag ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet seksen!
Hup, ga maar met je Lego spelen.
Wat romantischquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik. Ben je nog veul te jong voor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
Wie zegt dat dat niet mag ?
liever sex dan een verkrachtingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
Verkrachtenterwijl je ook neuqsex kunt hebben eins !
Pas maar op dat je niet maagdelijk voor je ganse leven blijft jongeman.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik. Ben je nog veul te jong voor.
Als je geen zin hebt in je Lego mag je ook aan je huiswerk hoor.
Jij heb een flinke beurt nodig. Mag je ook gewoon wel zeggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat sex![]()
![]()
Ja kan zo kebuer'n he?
Vinder geen reet an![]()
Is sex voor de dommen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
moet je die gauw weer eens zoeken....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:37 schreef Lucille het volgende:
Maar wat is nu de conclusie? Ik ben de draad een beetje kwijt.
strippoker zeker, vunzige vuile viespeuk!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef DFDuo het volgende:
Doe eens lief tegen de topicstarter![]()
Als zij dat niet leuk vindt, dan vindt ze het niet leuk, potje kaarten dan maar TS? Ook leuk!
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:50 schreef Xebrozius het volgende:
Zo, terug van de kapper... Heeft ze al zelfmoord gepleegd?
Nah, dat zou lullig zijn voor haar ouders... Dan staan ze daar met z'n tweeen ziels alleen op de begravenis.quote:
Misschien eens koppelen aan McC.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:40 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
valt me wel op dat de TS lately veel in sex gerelateerde topics heeft gepost
haar zusjes en broertjes zijn er ook nog bij... haar ouders hielden tenminste wel van sexquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nah, dat zou lullig zijn voor haar ouders... Dan staan ze daar met z'n tweeen ziels alleen op de begravenis.
heb je die auto niet gezien die je bijna aanreed dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:50 schreef Xebrozius het volgende:
Zo, terug van de kapper... Heeft ze al zelfmoord gepleegd?
ga jij je nu maar afrukken xenoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nah, dat zou lullig zijn voor haar ouders... Dan staan ze daar met z'n tweeen ziels alleen op de begravenis.
Niet waar :/quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ga jij je nu maar afrukken xeno
ik denk dat je heel geil hebt zitten hijgen in die kapperstoel toen die gay aan je nekje zat
ben je altijd zo serieus dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:01 schreef Syytön het volgende:
Jezus, heb je vroeg lopen drinken ofzo?![]()
Ik zou er nu geen nee tegen zeggen, trouwens,.![]()
lijkt het me echt een type voor, voorhuidjoggen tijdens het knippen van zijn rattekopquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet waar :/
Hij was zijn voorhuid aant trainen onder dat ding wat ze om je heen doen als ze je knippenzoeen soort mantel zodat zeg maar geen haren op je kleren komen.
De sneakerd !
Hey, ik vind dat je je ouders niet zo mag afvallen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:23 schreef Rio het volgende:
Ik vind het ook walgelijk. Beooefenaars zijn allemaal vieze stinkhippies. Van die anarchistische krakerstypes.
kijk aan, nog zo'n asociale pisnichtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:20 schreef Nosh het volgende:
Het is écht net of je de borderline-zus van Dromenvanger bezig ziet.
Zhe-Devill, hoe houd jij jezelf in leven, zonder niet iedere dag kantoorartikelen,stukken meubilair en diverse etenswaren naar je hoofd gesmeten te krijgen?
Inderdaad, iemand uit Amersfoort staat altijd binnen 5 minuten bij me op de stoep... in Groningen... Dus dan moet het wel een vriend zijn ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kijk aan, nog zo'n asociale pisnichtvast en zeker familie van Xebro, of nee wacht, toch minstens een vriend..
![]()
Laat haar, ze is in de overgang. Ergo dit topic.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand uit Amersfoort staat altijd binnen 5 minuten bij me op de stoep... in Groningen... Dus dan moet het wel een vriend zijn ja.
Nee, ze is bezig met de ondergang...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:48 schreef JeRa het volgende:
[..]
Laat haar, ze is in de overgang. Ergo dit topic.
De grap is dat mijn ouders écht hippies waren. En kennelijk vonden ze het ook ranzig, want ze zijn nu gescheidenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:25 schreef JeRa het volgende:
[..]
Hey, ik vind dat je je ouders niet zo mag afvallen.
* haags_elfje mompelt psychiater voerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kijk aan, nog zo'n asociale pisnichtvast en zeker familie van Xebro, of nee wacht, toch minstens een vriend..
![]()
Heb je het dan zo moeilijk dat er binnen 5 minuten iemand op je stoep moet staan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand uit Amersfoort staat altijd binnen 5 minuten bij me op de stoep... in Groningen... Dus dan moet het wel een vriend zijn ja.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:26 schreef freecell het volgende:
* freecell komt binnenvallen
Hmmmm, gezellig topic hiero
Beste Xebro,quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, ze is bezig met de ondergang...
Nee dom wijf, ik ben gewoon lui en heb geen zin om iets van 30 minuten te fietsen voordat ik bier kan zuipen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je het dan zo moeilijk dat er binnen 5 minuten iemand op je stoep moet staan?
Jij bent écht rijp voor het gesticht. Al is het maar om je van de straat te houden want anders zit je binnen nu en 5 jaar ergens in een drukke winkelstraat te bedelen om geld terwijl je spastisch met je hoofd beweegt en mompelt dat de wereld aan het vergaan is. Misschien moet je geen analyses maken waar je geen verstand van hebt en je weer bezig houden met dingen waar je goed in bent;quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Beste Xebro,
euh ik denk dat jij je vergist dude,..
jij haalt nml al je vriendjes erbij
alleen red jij het niet nmlom mensen onderuit te trappen met de meest walgelijke zinnen die ik ooit ever heb gelezen.
De doodsverwenzingen, ranzige foto's, denegrerende opmerkingen, etc. gooi je van je af alsof het niks is, en het enge is, je geniet er blijkbaar ook nog van.![]()
Tot nu toe is het je waarschijnlijk altijd gelukt om mensen te treiteren, waarschijnlijk op school idem verhaal.
Je voelt je nu een bink oid, maar waarom , dat vraag ik mij af, heb je deze neiging? Kreeg je te weinig aandacht van je ouders, of kreeg je eerder negatieve aandacht en probeer je nu op deze manier toch je gram te halen in de zin van: Ik trap ze allemaal kapot, LOL''
Ik zie je dit nml vaak doen, ook bij anderen.
Mij maakt het niet uit hoor, maar tis soms vermoeiend om je negatieve reacties continu te moeten pareren. Het is een attitude die je je eigen hebt gemaakt, waarvan ik niet hoop dat je deze in real life ook bezigt.
Succes met je leven verder, wat er ook van moge komen
Jij moet eens goed geneukt worden! ..Oh, wachtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Beste Xebro,
euh ik denk dat jij je vergist dude,..
jij haalt nml al je vriendjes erbij
alleen red jij het niet nmlom mensen onderuit te trappen met de meest walgelijke zinnen die ik ooit ever heb gelezen.
De doodsverwenzingen, ranzige foto's, denegrerende opmerkingen, etc. gooi je van je af alsof het niks is, en het enge is, je geniet er blijkbaar ook nog van.![]()
Tot nu toe is het je waarschijnlijk altijd gelukt om mensen te treiteren, waarschijnlijk op school idem verhaal.
Je voelt je nu een bink oid, maar waarom , dat vraag ik mij af, heb je deze neiging? Kreeg je te weinig aandacht van je ouders, of kreeg je eerder negatieve aandacht en probeer je nu op deze manier toch je gram te halen in de zin van: Ik trap ze allemaal kapot, LOL''
Ik zie je dit nml vaak doen, ook bij anderen.
Mij maakt het niet uit hoor, maar tis soms vermoeiend om je negatieve reacties continu te moeten pareren. Het is een attitude die je je eigen hebt gemaakt, waarvan ik niet hoop dat je deze in real life ook bezigt.
Succes met je leven verder, wat er ook van moge komen![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:01 schreef haagse_elfje het volgende:
dat wil ze juist niet....
Nee, ze is serieus. Ook al had ze een avatar met daarin iemand flink genomen werd, ze heeft altijd niet onder stoelen of banken gestoken dat ze achterlijk is - niet alleen door haar schrijfwijze, maar ook door de inhoudelijke kwaliteit. Het feit dat ze in blijft gaan op Xebrozius zegt al veelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:07 schreef trancethrust het volgende:
Iedereen die zich je oude avatar herinnert neemt je nu niet serieus
Voor 'asociaal' uitgemaakt worden door iemand die kotsneigingen krijgt bij ieder flintertje intimiteit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kijk aan, nog zo'n asociale pisnicht![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:12 schreef haagse_elfje het volgende:
maandag 22 december 2003 @ 20:31 ze zit hier wel behoorlijk lang dan
heey geen kwaad woord over Yvonne hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef JeRa het volgende:
[..]
Anders viel het teveel op dat ook zij een kloon is
van het brein
achter
Baukel
;-)))))
Aloquote:
xebra heeft een date met soepstengelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Alo
Verder alles goed met het leven? gebeurt er nog wat? Gaan ze n og slaan? Wordt er nog gevochten?
* freecell geeft popcorn door aan elfje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |