ik erger me ook wel eens aan anderen, maar ga ik dan zitten zaniken en zeiken in hun topics?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:57 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Maar ik ben hem niet.
Er zijn misschien meer mensen die zich aan je irriteren...![]()
Rsutig CC, rustig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef Copycat het volgende:
Geen seks dus meer voor zhe-devilll (des te meer voor ons) .
ik denk dat ik maar een opblaasman koop van mijn vakantiegeldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef Axia het volgende:
[..]
een vrouw dan?
eh...clit --> orgasme --> lekker --> nog een keer...(in iets die richting
heey kijk aan Xebroquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Xebrozius het volgende:
Gelukkig, jij zult je dus nooit voorplanten...
welke word hetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als het dan toch dierlijk moet zijn dan maar een paard ja
why not?
jammer lovelylady, weer misquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gatverdamme neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
nog erger!!!!!!!![]()
YESSSSSS eindelijk ik dacht dat niemand het zou vragen vanmiddagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Duracell het volgende:
Neuken?
Zeg dit is geen FBquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef nikky het volgende:
Kut, kan niet editten omdat ik niet ben ingelogd. ( Typo )
Wanneer wordt dat gefixed?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef VuiLBeest het volgende:
[..]
welke word het![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
of tog #3
[afbeelding]
Die eerste wil graag onderop.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef VuiLBeest het volgende:
[..]
welke word het![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
of tog #3
[afbeelding]
Neem eens een cocosmatje mee naar bed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 sch,reef zhe-devilll het volgende:
hij scheert zich nie
On topic ja!! Het ging over sex.....quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
jammer lovelylady, weer mis
maarreh zhe.. misschien wordt het gewoon hoog tijd om de lat wat hoger te leggen voor je potentiele lovers
vibrator kan ook, en heb je dan niet dat het lek kan raken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar een opblaasman koop van mijn vakantiegeld
die zeikt niet die hijgt niet
het stink nie, hij scheert zich nie, undso weiterrrrrrrrrrrr
aha kijk aan een tip der mastrubratiesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
Neem eens een cocosmatje mee naar bed!
¤ 9.95 bij Blokker.
ja maar het is fijner als je het gevoel hebt dat als je je ogen dichtdoet dat het echter is weet jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Axia het volgende:
[..]
vibrator kan ook, en heb je dan niet dat het lek kan raken.
Mjah, zat ik ook al aan te denken maar ze wil iets wat niet geschoren is... tjah..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Axia het volgende:
vibrator
Dan doe je toch tijdens de seks je ogen dicht, het licht uit én een wasknijper op je neus!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja maar het is fijner als je het gevoel hebt dat als je je ogen dichtdoet dat het echter is weet je
al sla je me dood.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, zat ik ook al aan te denken maar ze wil iets wat niet geschoren is... tjah..
Of hebben ze ook ongeschoren male-opblaaspoppen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, zat ik ook al aan te denken maar ze wil iets wat niet geschoren is... tjah..
Of hebben ze ook ongeschoren male-opblaaspoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |