neuh pas in latere jaren hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bespeur ik hier een dame die in d'r kinderjaren meerdere malen verkracht is?![]()
ik piep *not yet* nooit ik kreunquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Homdeck het volgende:
als ik je een veeg gegeven heb piep je wel anders![]()
Dat is het.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
smere
Nooit goede sex gehad?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat sex![]()
![]()
Ja kan zo kebuer'n he?
Vinder geen reet an![]()
Vinnut vies en goor en vunzig en als ik dan die hijgende vunzige gore kop voor me zie die een ding in de ogen heeft en dat zijn echt geen dollartekens, dan denk ik..
Neen, ik vraag het mij keer op keer af.
Is sex voor de dommen?
Volgens mij wel, als ik aan sex denk, zie ik altijd van die vette tokkies voor me die dan hun stinkende vuige dingus doen
ik vind dat zooooow vunzig
Waarom hebben jullie sex, om klaar te komen, of om ff je dingus op te warmen?
Om hem ff te smere zeg maar![]()
zeg het maar eerlijk hoor, ik heb zin in kotsen nu dus ga je gangbang![]()
hoezo soepblik?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:45 schreef Soepblik het volgende:
Dat zeggen lelijke mensen die geen sex kunnen krijgen altijd![]()
Je moet ook niet met een varken neuken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Vinnut vies en goor en vunzig en als ik dan die hijgende vunzige gore kop voor me zie die een ding in de ogen heeft en dat zijn echt geen dollartekens, dan denk ik..
Misschien een andere partner zoeken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
het was een zwijnquote:
Maar ik heb nu wel sex...quote:
ik ben heel vrijgezellig hoor bevalt me prima!~quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien een andere partner zoeken?.
zelfmoord xebro? halloquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Maar ik heb nu wel sex...![]()
Was jij niet dat labiele mens dat bijna zelfmoord pleegde door Xebro? issues...?![]()
Simpele sex wel, net als MacDonalds, Bush en Britney.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
maar euh de vraag was; is sex voor de dommen?
Als men er zo'n kop bij trekt denk ik inderdaad dat de dierlijke instinkten zouden overheersen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik ben heel vrijgezellig hoor bevalt me prima!~
ik wil geen man!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef Axia het volgende:
laat me raden. je vent (of jijzelf) heeft je clitoris nog niet gevonden..![]()
Neequote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Moet je nooit eens lachen om sex? Om de stupiditeit ervan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef nikky het volgende:
[..]
Als men er zo'n kop bij trekt denk ik inderdaad dat de dierlijke instinkten zouden overheersen.
Ik heb het gelukkig niet de ervaring van een zwijnenkop in bed.
Wat kinderachtig om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:50 schreef Axia het volgende:
laat me raden. je vent (of jijzelf) heeft je clitoris nog niet gevonden..![]()
Je geeft het antwoord zelf al eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
Wat kinderachtig om dat te zeggen.
Je weet best dat zhe-devilll uit Somalië komt..
Nou als het dan toch dierlijk moet zijn dan maar een paard jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef VuiLBeest het volgende:
Ik zou zeggen ogen dicht en je clit beroeren.
zwijnen willen ook wat!
Anders zoek je maar een paard
mijn 2 cents![]()
Nee, wel als je zit te klungelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Moet je nooit eens lachen om sex? Om de stupiditeit ervan?
mannennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
hoi xebroquote:
ben nieuw hierzo..dus nee, wist dat nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
Wat kinderachtig om dat te zeggen.
Je weet best dat zhe-devilll uit Somalië komt..
quote:
in dat geval, tsjah, je hebt een punt, erg veel mannen zijn prutsers in bedquote:
was een geintje dudequote:
gatverdamme neeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
dan stap je over naar de vrouwen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik wil geen man!
Ik heb een clit ja en ik weet ook waar die zit!
dus?
ik erger me ook wel eens aan anderen, maar ga ik dan zitten zaniken en zeiken in hun topics?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:57 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Maar ik ben hem niet.
Er zijn misschien meer mensen die zich aan je irriteren...![]()
Rsutig CC, rustig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef Copycat het volgende:
Geen seks dus meer voor zhe-devilll (des te meer voor ons) .
ik denk dat ik maar een opblaasman koop van mijn vakantiegeldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef Axia het volgende:
[..]
een vrouw dan?
eh...clit --> orgasme --> lekker --> nog een keer...(in iets die richting
heey kijk aan Xebroquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Xebrozius het volgende:
Gelukkig, jij zult je dus nooit voorplanten...
welke word hetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als het dan toch dierlijk moet zijn dan maar een paard ja
why not?
jammer lovelylady, weer misquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gatverdamme neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
nog erger!!!!!!!![]()
YESSSSSS eindelijk ik dacht dat niemand het zou vragen vanmiddagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Duracell het volgende:
Neuken?
Zeg dit is geen FBquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef nikky het volgende:
Kut, kan niet editten omdat ik niet ben ingelogd. ( Typo )
Wanneer wordt dat gefixed?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef VuiLBeest het volgende:
[..]
welke word het![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
of tog #3
[afbeelding]
Die eerste wil graag onderop.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef VuiLBeest het volgende:
[..]
welke word het![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
of tog #3
[afbeelding]
Neem eens een cocosmatje mee naar bed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 sch,reef zhe-devilll het volgende:
hij scheert zich nie
On topic ja!! Het ging over sex.....quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
jammer lovelylady, weer mis
maarreh zhe.. misschien wordt het gewoon hoog tijd om de lat wat hoger te leggen voor je potentiele lovers
vibrator kan ook, en heb je dan niet dat het lek kan raken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar een opblaasman koop van mijn vakantiegeld
die zeikt niet die hijgt niet
het stink nie, hij scheert zich nie, undso weiterrrrrrrrrrrr
aha kijk aan een tip der mastrubratiesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
Neem eens een cocosmatje mee naar bed!
¤ 9.95 bij Blokker.
ja maar het is fijner als je het gevoel hebt dat als je je ogen dichtdoet dat het echter is weet jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Axia het volgende:
[..]
vibrator kan ook, en heb je dan niet dat het lek kan raken.
Mjah, zat ik ook al aan te denken maar ze wil iets wat niet geschoren is... tjah..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:03 schreef Axia het volgende:
vibrator
Dan doe je toch tijdens de seks je ogen dicht, het licht uit én een wasknijper op je neus!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja maar het is fijner als je het gevoel hebt dat als je je ogen dichtdoet dat het echter is weet je
al sla je me dood.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, zat ik ook al aan te denken maar ze wil iets wat niet geschoren is... tjah..
Of hebben ze ook ongeschoren male-opblaaspoppen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mjah, zat ik ook al aan te denken maar ze wil iets wat niet geschoren is... tjah..
Of hebben ze ook ongeschoren male-opblaaspoppen?
Je moet ook geen sex hebben met random bouwvakkers, stupid girl.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat sex![]()
![]()
Ja kan zo kebuer'n he?
Vinder geen reet an![]()
Neen, ik vraag het mij keer op keer af.
Is sex voor de dommen?
Volgens mij wel, als ik aan sex denk, zie ik altijd van die vette tokkies voor me die dan hun stinkende vuige dingus doen
ik vind dat zooooow vunzig
Waarom hebben jullie sex, om klaar te komen, of om ff je dingus op te warmen?
Om hem ff te smere zeg maar![]()
zeg het maar eerlijk hoor, ik heb zin in kotsen nu dus ga je gangbang![]()
Kinkey!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan doe je toch tijdens de seks je ogen dicht, het licht uit én een wasknijper op je neus!
Precies!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef DangermousE het volgende:
[..]
Je moet ook geen sex hebben met random bouwvakkers, stupid girl.
Sex is pas echt fijn als je true liefde voor elkaar hebt, en de tijd neemt voor alles...
Oneens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef DangermousE het volgende:
Sex is pas echt fijn als je true liefde voor elkaar hebt, en de tijd neemt voor alles...
Je vergat iets..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
Dan doe je toch tijdens de seks je ogen dicht, het licht uit én een wasknijper op je neus!
Jouw logica ontgaat me bijna altijd maar nu ben je me helemaal kwijt... wat heeft mijn MSN te maken met jouw intense kuttopic dat een noodkreet is omdat je zolang al droogstaat omdat je dik en lelijk bent en daarom seks afgezworen hebt. Wat je immers nooit krijgt kun je ook makkelijk afzwerenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heey kijk aan Xebro
stond je msn aan jongen?![]()
Ja!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies!
Ik ben niet verliefd gewoon! Dat is het...![]()
zonder gevoelens voor iemand,quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oneens.
Seks is ook erg lekker en fijn als je gewoon gruwelijk geil van elkaar wordt. Daar hoeft geen ware liefde aan te pas te komen.
true, MAAR met real love is het nog wel veeeeeeeeeeeeel fijnerderderder!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oneens.
Seks is ook erg lekker en fijn als je gewoon gruwelijk geil van elkaar wordt. Daar hoeft geen ware liefde aan te pas te komen.
Ongebreidelde geilheid is ook een gevoelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef zhe-devilll het volgende:
zonder gevoelens voor iemand,![]()
ik niet dus
Zit wel wat in, maar de reden dat je gruwelijk geil van elkaar wordt is meestal niet omdat je niets voor elkaar voelt. Denk ik dan .quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oneens.
En wie wil er nu naar bed met jou homoboy? shit man, wat voor klereshirt heb jij aan in je fotoalbum? Bloot schoudertje en het vingertje in het mondje, maar op fok een mega grote bek?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jouw logica ontgaat me bijna altijd maar nu ben je me helemaal kwijt... wat heeft mijn MSN te maken met jouw intense kuttopic dat een noodkreet is omdat je zolang al droogstaat omdat je dik en lelijk bent en daarom seks afgezworen hebt. Wat je immers nooit krijgt kun je ook makkelijk afzweren
Nogmaals, mijn MSN![]()
[afbeelding]
Het is Zhe-devilll, je praat dus tegen een muur.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongebreidelde geilheid is ook een gevoel.
Oeh, ik voel me geintimideerd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik erger me ook wel eens aan anderen, maar ga ik dan zitten zaniken en zeiken in hun topics?
Nee dus nu wegwezen!![]()
Shit ... pik je nu alweer mijn zo open als een deur open kan staan avances niet op.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is Zhe-devilll, je praat dus tegen een muur.
Oeh, pas je wel even op dat je me mijn ziel tot op het bot kwetst... homoboyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wie wil er nu naar bed met jou homoboy? shit man, wat voor klereshirt heb jij aan in je fotoalbum? Bloot schoudertje en het vingertje in het mondje, maar op fok een mega grote bek?
Jou vind ik mega irritant !
weet je ik opende dit topic niet om persoonlijke redenenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:09 schreef DangermousE het volgende:
[..]
Ja!
En dan kan sex zelfs averechts werken, zodat je er een aversie tegen ontwikkelt... alleen omdat je je uit laat wonen door iemand waar je niets door voelt.
Ditch him & search for Love is mijn advies.
Ja, met een nekschot.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat jij hulp nodig hebt...
Met een bazookaquote:
Géén seks is vaak weggelegd voor de gehandicapten, mismaakten en lijken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef zhe-devilll het volgende:
De issue was , is sex voor de dommen of zijn domme mensen vaker geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |