zie je nu zelf niet in dat jij altijd alles op anderen projecteerd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het is Zhe-devilll, je praat dus tegen een muur.
zal ik jou er eentje geven?quote:
En TS valt onder categorie 1 of 2? Of allebei, met een vleugje 3?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Géén seks is vaak weggelegd voor de gehandicapten, mismaakten en lijken.
Nou als ik die foto van xebro zie ga ik al over mijn nekquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef Soepblik het volgende:
[..]
En TS valt onder categorie 1 of 2? Of allebei, met een vleugje 3?![]()
Maak me gek.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zal ik jou er eentje geven?
Lijkt me zalig nml snoeihard in die trollekop van je en xebro erbij
Ik zou zeggen, plaats een foto van jezelf en dan oordeel ik wel of ik dingen projecteer of nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zie je nu zelf niet in dat jij altijd alles op anderen projecteerd?
Zou een goeie zaak zijn als je dat eens inzag![]()
helpen met wat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Zhe moet ik je nog helpen?
misschien kunnen we een trio doen met daphne?
Hey hey, wil je je eigen onvolkomenheden niet op anderen projecteren? Het wordt tijd dat je dat eens inzietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zal ik jou er eentje geven?
Lijkt me zalig nml snoeihard in die trollekop van je en xebro erbij
Je bent zo stoer... Ben je soms een kloon van DWC?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
helpen met wat?
Een paar fokkers omleggen?
![]()
![]()
Jij hebt je mening al gevormdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:20 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, plaats een foto van jezelf en dan oordeel ik wel of ik dingen projecteer of niet
nog een sollicitatie naar een nekschot des foks?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef valek het volgende:
ben jij misschien een feminist die ongesteld is?
Nee, een foto zou in jouw geval zijn als tubgirl, maar dan minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij hebt je mening al gevormd
dus een foto zou zijn als praten tegen een muur
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Je bent zo stoer... Ben je soms een kloon van DWC?![]()
onaantrekkelijk? You wish for it dudequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Nee, een foto zou in jouw geval zijn als tubgirl, maar dan minder aantrekkelijk.![]()
Nee foto van jou zou als toeschouwer zijn van een ernstig auto ongeluk...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij hebt je mening al gevormd
dus een foto zou zijn als praten tegen een muur
hahahaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nog een sollicitatie naar een nekschot des foks?![]()
Nee, je bent vast een echte hottie...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
onaantrekkelijk? You wish for it dude
trek jij je nu maar lekker en simpel af bij je tubgirlpiks
wie heeft jou zo psychotisch gemaakt boyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee foto van jou zou als toeschouwer zijn van een ernstig auto ongeluk...
Ik ga het even voor je versimpelen:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wie heeft jou zo psychotisch gemaakt boy
je zoekt 'voer' voor je eigen ongenoegens!
niksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef valek het volgende:
[..]
hahaha![]()
Maar wat zit je in godsnaam dwars?
Hij maakt je in, blijf liggenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wie heeft jou zo psychotisch gemaakt boy
je zoekt 'voer' voor je eigen ongenoegens!
die jongen is ziek in zijn kop!quote:
post nog meer van die zooi!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ga het even voor je versimpelen:
[afbeelding]
ok, maar je lijkt mijn ex wel als ze ongesteld was.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
niks![]()
ik open een flauw topic that's all
maar xebro en zijn holeboy krijgen weer jeuk![]()
Jij hebt niet eens een omgevingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die jongen is ziek in zijn kop!
Ik heb medelijden met alles in zijn omgeving![]()
![]()
zie je projecteerd nu alweerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een omgevingMisschien een hond die naar je luistert maar voor de rest is er geen mens die ook maar iets om je geeft. Geef mij dan maar medelijden.
Ogrishquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zie je projecteerd nu alweer
maar goed als jij rotten bezoekt dan zegt dat al genoeg
ik snap je![]()
gebeurt vaak he.. ziet het er wel leuk uit maar dan...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Nee, je bent vast een echte hottie...Ik geloof je meteen!
![]()
Projecteert... Gods alle jezus!!!! ik projecteer, jij projecteert... ik loop jij loopT...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zie je projecteerd nu alweer
maar goed als jij rotten bezoekt dan zegt dat al genoeg
ik snap je![]()
ach fuck man dudequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Projecteert... Gods alle jezus!!!! ik projecteer, jij projecteert... ik loop jij loopT...
En als dat plaatje op mijn webspace staat, met een ENGELSE tekst denk je dan echt dat ik persoonlijk die foto van rotten.com heb gehaald. Misschien ben je gewoon te stom voor seks, heb je daar ooit wel eens over nagedacht?
Verweer van niks, you fail.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach fuck man dude
ga je moeder palen ofzo
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach fuck man dude
ga je moeder palen ofzo
Ligt eraan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef popolon het volgende:
Ik begrijp geen snars van dit mens, ben ik nou zo dom of is zij nou zo intelligent?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef popolon het volgende:
Dit is echt de vrouwelijk variant van BaajGuardian he?
Ik begrijp geen snars van dit mens, ben ik nou zo dom of is zij nou zo intelligent?
LOLquote:
Zij en intelligent is dezelfde vergelijking als Aldof Hitler en integer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef popolon het volgende:
Dit is echt de vrouwelijk variant van BaajGuardian he?
ik wil een ijslolliequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef MarMar het volgende:
popcorn iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |