ja en?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:39 schreef Soepblik het volgende:
Weder een kwaliteitstopic van Zhe-devill. Bijna net zo intellectueel hoogstaand als bijvoorbeeld dit topic![]()
Een trap in je gezicht kun je krijgen! En nu ophouden met zeuren!quote:
en jij een trap in die kleine zak en pik van jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:41 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Een trap in je gezicht kun je krijgen! En nu ophouden met zeuren!![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
weet je ik opende dit topic niet om persoonlijke redenen
hahahahahaa, maar goed anyway,...
wil er wel op ingaan hoor daar niet van.
Het wordt allemaal meteen persoonlijk op fok enzo, ging ut nie om!
De issue was , is sex voor de dommen of zijn domme mensen vaker geil
Ik ben dom.quote:
ja en?quote:
nouw xebro en zijn soepstengel zijn nu mad op mijquote:
ik hoef niks en ben ook niet stoerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
ja en?
als je nou echt een stoere vrouw was, zorgde je gewoon dat je krijgt wat je wilt inplaats van erover te zeiken als het niet goed genoeg is.
Humor en jouw spuisels zijn twee compleet verschillende dingen. Net zoals een heerlijk feestmaal en een rottend lijk...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja en?
Volgens mij heb je geen enkel gevoel voor humor ofzo
doe us normaal man!!!!!!!!!!![]()
topic verprutsers zijn jullie bah
net van die irritante bromvliegen, ga toch weg enzoowwww
Inderdaad!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef MarMar het volgende:
als je nou echt een stoere vrouw was, zorgde je gewoon dat je krijgt wat je wilt inplaats van erover te zeiken als het niet goed genoeg is.
6 februari geregistreerd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:44 schreef Soepblik het volgende:
[..]
Humor en jouw spuisels zijn twee compleet verschillende dingen. Net zoals een heerlijk feestmaal en een rottend lijk...![]()
de vraag ging niet over mijzelffffffff..........quote:
maak jij dit topic ff vol ik moet naar huisquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:46 schreef juiced het volgende:
Heb ik iets gemist?
Graag!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef MarMar het volgende:
popcorn iemand?
Jij wilt toch een ijslolly? Jij vindt seks toch maar een vunzig gedoe?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:46 schreef zhe-devilll het volgende:
de vraag ging niet over mijzelffffffff..........
Oh ja, doodzonde...quote:
Ik denk dat dit haar vijftiende persoonlijkheid is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wilt toch een ijslolly? Jij vindt seks toch maar een vunzig gedoe?
Sgoed.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
maak jij dit topic ff vol ik moet naar huis
Slecht idee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:49 schreef juiced het volgende:
[..]
Sgoed.
Ejjjjjjjjjjjjjjjeejjejjjjjejejejejjjjjjjjejejejejjjjjjj mensen! Hoe is het allemaal met jullie?!!?!?![]()
Jij had je beter helemaal niet kunnen regristeren...quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:44 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bespeur ik hier een dame die in d'r kinderjaren meerdere malen verkracht is?![]()
En niet eens in ONZ....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:50 schreef PsyCha het volgende:
wat een kuttopic
Misschien is dogystyle een optie, of anders pijpen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik haat sex![]()
![]()
Ja kan zo kebuer'n he?
Vinder geen reet an![]()
Vinnut vies en goor en vunzig en als ik dan die hijgende vunzige gore kop voor me zie die een ding in de ogen heeft en dat zijn echt geen dollartekens, dan denk ik..
Neen, ik vraag het mij keer op keer af.
Is sex voor de dommen?
Volgens mij wel, als ik aan sex denk, zie ik altijd van die vette tokkies voor me die dan hun stinkende vuige dingus doen
ik vind dat zooooow vunzig
Waarom hebben jullie sex, om klaar te komen, of om ff je dingus op te warmen?
Om hem ff te smere zeg maar![]()
zeg het maar eerlijk hoor, ik heb zin in kotsen nu dus ga je gangbang![]()
Jij mag nog helemaal niet seksen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:14 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "welke-fokker-komt-mij-verkrachten-topic!!!!"
Komt omdat je zo lekker hapt, natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nouw xebro en zijn soepstengel zijn nu mad op mij
zoals gewoonlijk
ze voelen zich weer in hun zakie aangetast natuurlijk snap dat wel hoor![]()
Hij speelt met jennifuuuuuuurquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet seksen!
Hup, ga maar met je Lego spelen.
Wie zegt dat dat niet mag ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet seksen!
Hup, ga maar met je Lego spelen.
Wat romantischquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan doe je toch tijdens de seks je ogen dicht, het licht uit én een wasknijper op je neus!
Ik. Ben je nog veul te jong voor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
Wie zegt dat dat niet mag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |