abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37998594
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 08:05 schreef Sidekick het volgende:
Hoe kan je de eerste keuze van een lid ongedaan maken als je niet weet welke keuze dat is?
Ze kunnen uiteraard vastleggen dat iemand heeft gestemd, en op wat vor manier, maar dat is niet voldoende om de eerste keuze ongedaan te maken.
Het is wel mogelijk dat een stem gekoppeld is aan een bepaald identificatienummer dat niet te herleiden is tot de persoon die die stem uitbrengt. Op die manier kan dan bij het registreren van de 2e stem worden gezien dat er al een stem is uitgebracht onder dat nummer en kan deze verwijderd worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_37999342
Zometeen:
quote:
Live bij het lijsttrekkersdebat
In Netwerk vanavond, live vanaf het strijdtoneel in Noordwijkerhout, het
slotdebat van een veelbewogen campagne. Rita Verdonk, Mark Rutte en
Jelleke Veenendaal krijgen vanavond een laatste kans om zichzelf te
bewijzen. Wie wordt de nieuwe lijsttrekker van de VVD?
Netwerk, ned1, 20.30.
pi_37999452
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Zometeen:
[..]

Netwerk, ned1, 20.30.
En dat alles voor maximaal zo'n 10.000 VVD'ers die nog zullen gaan stemmen...
pi_37999538
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:22 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

En dat alles voor maximaal zo'n 10.000 VVD'ers die nog zullen gaan stemmen...
Slaat nergens op inderdaad. Ze hadden het lekker intern moeten houden en dan de uitslag een keertje in de media ofzo. Maarja, het werkt goed zo te zien, de VVD is meer bagger dan ooit, maar staan wel hoog in de peilingen door alle aandacht in de media...
pi_38000184
Mag Veenendaal niet in het topic?
pi_38000195
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:43 schreef Simpelweg het volgende:
Mag Veenendaal niet in het topic?
Vind ik ook.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:45:46 #34
146133 DeepThought
lower than ever
pi_38000245
Lekker intern

Dus u bent eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd in politiek en in het spel om de macht?
Of slechts wanneer het goed gaat, en men er in slaagt om het gewenste imago in stand te houden en als alle problemen (van het politieke bedrijf) binnenskamers (lekker intern) gehouden kunnen worden?
follow the money
pi_38000311
Oh nee, hoe vaak heeft Rutte die grap al gemaakt voor de camera: "Maar dan wel het leukere broertje van Wouter Bos "
pi_38000795
31 december 2006: Inactive FOK!account
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:14:40 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38000995
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 21:06 schreef editor2 het volgende:
KRO's TV Debat
Overbodig topic, kan prima hier.

En Verdonk lijkt soms net een buikspreekpop van haar campagneleider. Zou me niet verbazen als ze een oortje in heeft waarin ze soms wordt voorgefluisterd wat ze moet zeggen.
Het komt zo onnatuurlijk en gemaakt over allemaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:29:17 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38001345
53 % van de kijkers vond Rutte de winnaar, 40 % Verdonk en 7 % Veenendaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_38001437
Het is nog niet afgelopen.. gaat nu verder op de debat site van de KRO.
Wel slechte vragen tot dusver uit het publiek.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:40:23 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38003345
Bolkestein kiest bij NOVA openlijk voor Verdonk.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:52:58 #41
146133 DeepThought
lower than ever
pi_38003778
Eindelijk is er weer enige redelijkheid terug in de VVD, in de persoon van Frits Bolkenstein die onomwonden voor Rita Verdonk kiest en flink uithaalt naar wat er de afgelopen dagen is gebeurd!

Want als de VVD niet oppast, dan komt zij gewoon in de oppositie terecht natuurlijk.
Bolkenstein beseft ook wel dat eigenlijk alleen Rita Verdonk dit nog kan voorkomen, mits zij er in slaagt om van de VVD de grootste partij van het land te maken. Rita is eigenlijk de enige persoon die een monstercoalitie van CDA/PvdA nog kan tegenhouden volgens mij!

Wanneer zij het wordt, dan ga ik in ieder geval voor het eerst van mijn leven op een rechtse partij stemmen straks.
follow the money
  vrijdag 19 mei 2006 @ 22:54:26 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38003825
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:52 schreef DeepThought het volgende:

Wanneer zij het wordt, dan ga ik in ieder geval voor het eerst van mijn leven op een rechtse partij stemmen straks.
Dus geen VVD?
Wanr die noemen zich niet rechts, maar liberaal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_38004033
Grappig hoe Verdonk niet meer wilde debatteren over het integratiebeleid maar het vervolgens wel in elk antwoord naar voren haalde. Ze heeft dus echt verder niks te melden... Mocht Rutte lijsttrekker worden dan twijfel ik nog tussen D'66 en VVD.. Met Rita is het sowieso nee.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:09:14 #44
146133 DeepThought
lower than ever
pi_38004291
En Liberaal zullen zij weer worden ook, met Rita aan het roer!
Een Echte Democratische, Lliberale, Volkspartij, zoals het oorspronkelijk bedoeld was. Dat zou nu de ideale partij voor Nederland (kunnen) zijn.
ongeveer zoals Pim het bedoeld moet hebben
follow the money
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:12:34 #45
40566 Ericr
Livewrong
pi_38004395
Het is net een robot waar de veer soms vastzit die Verdonk, wat een cliche vrouwtje is dat zeg.
pi_38004494
Ik kan Rita nou niet bepaald liberaal noemen met d'r visie op persoonlijke vrijheden.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:50:50 #47
146133 DeepThought
lower than ever
pi_38005646
Je doelt waarschijnlijk op het opsluiten van illegalen (en hun kinderen) in nederlandse gevangenissen?

De wet die Rita uitvoerde is niet door haar bedacht, maar door de zgn linkse PvdA. Haar ministerie voerde deze wet (fanatiek) uit, en Rita kreeg er de credits voor!
Mochten er uitzonderingen op de wet bestaan, dan weet de PvdA zelf overigens het best waar de mogelijkheden liggen, want ZIJ hebben deze wet immers zelf gemaakt!
Dus Wouter, vertel het me aub ....maakt Ayaan enige kans om ooit nog in Nederland te worden toegelaten? Of stond er nou nOg minder op het spel dinsdag?

De voornaamste reden dat ik denk dat dit zal veranderen wanneer zij ECHT de scepter zwaait, heeft te maken met het feit dat ik eigenlijk het meest vertrouwen stel in de mensen die (stelselmatig) uit de nederlandse politiek verwijderd zijn in de afgelopen jaren en in de mensen die hebben ontdekt welk een vies en vunzig spel er eigenlijk gespeeld wordt. Zo had ik ook nooit gedacht dat ik Hilbrand Nawijn nog eens symphatiek zou gaan vinden, net als die andere kritische spreker in de derde termijn...

Want weet je ...eigenlijk doet deze zaak me heel sterk denken aan het akkefietje met de super PG, dat Winnie Sorgdrager (wel) de das om deed. Een zaak die ik hier op Fok onlangs afgedaan zag als een uit de hand gelopen verliefdheid , maar dat eigenlijk ging om het feit dat zij blijkbaar geen (of niet genoeg) controle over haar ambtenaren bleek te hebben, en daarom dus (bij voorbaat) ongeschikt was als minister!
follow the money
pi_38005916
Niet eens zozeer dat, haar hele idee over integratie tot het idee van mensen verplicht in het openbaar Nederlands te laten spreken. Verdonk is alles wat de VVD niet zou moeten zijn. Ze is ook voorstander van het idee om justitie en de rechtbank wel toegang te verlenen tot geheime informatie, maar de verdediging niet. In welk opzicht is ze wel liberaal kun je je afvragen. En dan komt ze vanavond aanzetten met Voltaire op de vraag welk liberaal boekwerk ze op haar nachtkastje heeft liggen... Op de vraag wie ze als grote voorbeeld ziet antwoordt ze Bolkenstein, in de tijd van Bolkenstein zat ze bij de PvdA en was haar grote voorbeeld Kok. Ze zou niet weten hoe Ali echt heet tot 1 week geleden. Ze is gewoon zo verschrikkelijk.. onbetrouwbaar en nep.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:00:53 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_38006008
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:50 schreef DeepThought het volgende:

Dus Wouter, vertel het me aub ....maakt Ayaan enige kans om ooit nog in Nederland te worden toegelaten? Of stond er nou nOg minder op het spel dinsdag?
het was maandag

Ayaan wordt Nederland niet uitgezet en hoeft dus niet te worden toegelaten, want heeft A-status als vluchteling.
En als je echt een beetje op de hoogte zou zijn van jouw Rita zou je moeten weten dat Ayaan volgens Rita sowieso Nederlandse blijft of weer wordt (belofte van haar in het lijsttrekkersdebat van vanavond).
Poef.....gone! ©golfer
pi_38006067
Ja, die belofte snapte ik niet helemaal. Het is totaal in tegenspraak met hetgeen ze eerst beweerde en weer lijkt ze een dergelijke uitspraak te doen om stemmen te winnen en verliest ze de zorgvuldigheid uit het oog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')