Je doelt waarschijnlijk op het opsluiten van illegalen (en hun kinderen) in nederlandse gevangenissen?
De wet die Rita uitvoerde is niet door haar bedacht, maar door de zgn linkse PvdA. Haar ministerie voerde deze wet (fanatiek) uit, en Rita kreeg er de credits voor!
Mochten er uitzonderingen op de wet bestaan, dan weet de PvdA zelf overigens het best waar de mogelijkheden liggen, want ZIJ hebben deze wet immers zelf gemaakt!
Dus Wouter, vertel het me aub ....maakt Ayaan enige kans om ooit nog in Nederland te worden toegelaten?
Of stond er nou nOg minder op het spel dinsdag?De voornaamste reden dat ik denk dat dit zal veranderen wanneer zij ECHT de scepter zwaait, heeft te maken met het feit dat ik eigenlijk het meest vertrouwen stel in de mensen die (stelselmatig) uit de nederlandse politiek verwijderd zijn in de afgelopen jaren en in de mensen die hebben ontdekt welk een vies en vunzig spel er eigenlijk gespeeld wordt.
![]()
Zo had ik ook nooit gedacht dat ik Hilbrand Nawijn nog eens symphatiek zou gaan vinden, net als die andere kritische spreker in de derde termijn...
Want weet je ...eigenlijk doet deze zaak me heel sterk denken aan het akkefietje met de super PG, dat Winnie Sorgdrager (wel) de das om deed. Een zaak die ik hier op Fok onlangs afgedaan zag als een uit de hand gelopen verliefdheid
![]()
, maar dat
eigenlijk ging om het feit dat zij blijkbaar geen (of niet genoeg) controle over haar ambtenaren bleek te hebben, en daarom dus (bij voorbaat) ongeschikt was als minister!