Ligt eraan wat voor top 10 je dan bedoeld natuurlijk..quote:Op zondag 26 november 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
Wel top 10 werk voor 2006 denk ik ja.
Welke komen er nog meer in voor volgens jou?quote:Op zondag 26 november 2006 17:52 schreef methodmich het volgende:
Beste albums uiteraard.
Dat kan je lezen in het topic voor de eindejaarslijstjes dat binnenkort ongetwijfeld geopend gaat worden.quote:Op zondag 26 november 2006 17:53 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Welke komen er nog meer in voor volgens jou?
Begin To Hope.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:13 schreef methodmich het volgende:
Welke heb je aangeschaft Schigt?
Okee! Nu snel Soviet Kitsch nog ergens meepikken dan!quote:
Mee eens, heeft toch een iets minder gepolijst geluid.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef 6833-228 het volgende:
Geweldige muziek.
Naast dat dat het muzikaal heel erg mooi is zijn de teksten ook nog eens geniaal. Soviet Kitsch vindt ik trouwens een mooier album dan Begin to Hope.
Ja ik heb het ook gehoord. Het was een reclame van KPN. Heel opmerkelijk idd.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:10 schreef methodmich het volgende:
Us wordt gebruikt in een reclame, nu al een paar keer gehoord. Opmerkelijk!
Dat zou goed kunnen, maar toch blijft het een beetje jammer. Trouwens, laatst meende ik ook het begin van 'chemo limo' te horen in een reclame, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Zal nog eens opletten. Nee toch niet...Het leek er toch veel op.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, wellicht raken er wat meer mensen nieuwsgierig naar haar werk nu.
Net als met Coparck.
Zo brand new is 'ie natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef FlyingFox het volgende:
De clip van Fidelity bij MTV's brand new.
En kijk aan.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Net als met Coparck.
Heb je toch geen gelijk he MM!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
Okee, geen probleem. Bij het grote publiek zal ze nooit doorbreken, maar meer aandacht in fijnproevers kringen is nooit weg.
Nou, zie jij het een top 40 artiest worden dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je toch geen gelijk he MM!
In last.fm's global charts staat ze zelfs #68 qua hoeveelheid luisteraars, nog boven The Doors, Moby en Pearl Jam. Dus stiekem is ze al enigszins aan het doorbreken zonder dat we daar al te veel van merken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
En zo noem jij jezelf?
Op last.fm is ze toch al echt behoorlijk populair.
Verbaast me niets. Heb je al songs ontdekt die er bovenuit springen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:11 schreef Os__ het volgende:
Ik ben onder de indruk. Het is voor mij echt zo'n album dat rijper wordt per luisterbeurt. Echt een dijk van een stem en ook prachtige liedjes. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal aangezien ik haar nieuwste album niet bezit maar dit album smaakt zeker naar veel meer.
Nou ja, "alternatievere"... Als je ziet wat er voor rotzooi in de hoogste regionen staat, dan kom je toch heel wat mainstream rock tegen. Al is het inderdaad voornamelijk gitaargericht, weinig hiphop en dance in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:31 schreef Eikelpiercing het volgende:
Die last.fm charts moet je wel enigszins relativeren he. 't Zijn toch vooral "alternatievere" muziekliefhebbers die dit programmatje installeren, en dat levert ook alternatievere charts op.Denk ik dan toch.
Goed nummer met The Strokes. Die gitaren klinken erg lekker. Hotel Song vindt ik ook een mooi nummer.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:15 schreef Manggis het volgende:
Ik hoorde haar voor het eerst met The Strokes
The Strokes & Regina Spektor
Modern Girls and Oldfashioned Men
Ooit een B-kantje geweest in 2004 dacht ik, maar het maakte me wel meteen nieuwsgierig naar die (voor mij toen) onbekende zangeres die meezong..
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Heb je al songs ontdekt die er bovenuit springen?
Zeker. Kende haar nog niet, maar nadat ik de reclame van KPN zag/hoorde eens wat rondgezocht en ik ben onder de indrukquote:Op maandag 19 februari 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Same story here. En ik maar denken dat ik de eerste Nederlander was die van haar hoorde; niet dusquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:17 schreef AlohaXa het volgende:
Van de week via youtube Regina Spektor ontdekt. Heel erg lekker muziek
http://www.youtube.com/watch?v=SGTDRztaCCw
Ik wilde nog een topic voor haar openen, maar hier is er al dus eentje
Voor Dido ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:12 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Same story here. En ik maar denken dat ik de eerste Nederlander was die van haar hoorde; niet dus
Ik ben verkocht. Wat een engel!
Haar stem doet me denken aan Dido, wat een heel groot compliment is.
Lang leve gastenlijstenquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef Toad het volgende:
Blegh, 14 juli in Paradiso. Net als ik op vakantie ben.
Vanaf volgende week gaat "Laughing with" naar de radio en tvquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:07 schreef Toad het volgende:
Clip van Laughing With is weer erg Regina:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=58073111
Ik kwam dat nummer bij toeval tegen onder twee AMV's met materiaal uit "Stars beyond the coulds":quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:58 schreef Kevin88 het volgende:
Regina Spektor
Ik ken Regina Spektor eigenlijk van haar album Soviet Kitch, en in die reclame van kpn ofzo herkend ik haar ook al meteen, met Us ook een heel erg mooi nummer.
Mijn persoonlijke favorieten zijn Chemo Limo, Us, Ghost Of A Corporate Future, en eigenlijk het hele Soviet Kitch Album.
Een tijdje terug toen ik in de bios The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian had gekeken hoorde ik in de aftiteling ook een bekende muziekstijl en stem. Ik had dit thuis acuut opgezocht en dit was(zoals ik eigenlijk al wist) Regina Spektor...
geen idee, dat sample stukje wat op de paradiso site te horen is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:15 schreef methodmich het volgende:
Joni Mitchell vind ik wel een verrassende vergelijking. Welk nummer had je dan?
balenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
denk dat ik niet ga, heb de volgende ochtend belangrijk sollicitatiegesprek
Woon in Tilburg, net wat te verquote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
balen![]()
ik heb morgen ochtend 0900 een afspraak bij de autogarage in rotterdam, in de middag 1400 een sollicitatiegesprek in den haag en in de avond dus naar regina in amsterdam![]()
als je in amsterdam woont en niet al te veel reistijd nog hebt om in paradiso te komen gewoon lekker gaan joh, moet wel een beetje chillen voor een sollicitatiegesprektenzij je je nog moet voorbereiden voor de sollicitatie, dan kan je wel beter thuis zijn morgenavond
Ik zie meestal wel graag dat een artiest niet aan 1 concept vast blijft houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:55 schreef methodmich het volgende:
Na herhaald beluisteren van Far sinds de aanschaf is het me wel duidelijk dat de meeste scherpe randjes van haar oude werk totaal verdwenen zijn. Regina kiest voor een wat radiovriendelijker geluid. Dat gaat haar overigens goed af, want het zijn over het algemeen prima songs. Mooi gespeeld en mooi gezongen. Zo goed als Soviet Kitsch vind ik het echter niet.
Dat hoeft ook niet, maar in dit geval vind ik de nieuwe richting niet direct een verbetering. Het is toch allemaal net wat saaier dan vroeger, wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef gday het volgende:
[..]
Ik zie meestal wel graag dat een artiest niet aan 1 concept vast blijft houden.
Locatie is super naar mijn mening, erg mooie zaal en wat is er mis met het geluid? Ik weet niet wat jij gewend bent, maar ik vind het geluid in Paradiso altijd prima.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef gday het volgende:
[..]
Concert gisteren was fijn! Was nooit eerder in Paradiso geweest. Locatie is leuk, maar geluid is redelijk kut.
geluid in paradiso is zoals ik gewend ben daar erg goed hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef gday het volgende:
[..]
Concert gisteren was fijn! Was nooit eerder in Paradiso geweest. Locatie is leuk, maar geluid is redelijk kut.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef gday het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef hmmmz het volgende:
[..]
geluid in paradiso is zoals ik gewend ben daar erg goed hoor
Heb je een titel toevallig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:53 schreef joost11235 het volgende:
Weet iemand trouwens of dat "wilde" countrynummer wat ze staand uitvoerde op een cd staat?
quote:
idd, heel leuk gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:37 schreef Numbie het volgende:
Was laatst naar (500) days of summer, waarin 2 tracks van haar gebruikt worden
zoiets misschien?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slechte tvp:
Hoe kan een nummer 'Eet' heten? Wat betekent dat?
Prima kick, ik wist niet dat er een topic van haar bestond.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slechte tvp:
Hoe kan een nummer 'Eet' heten? Wat betekent dat?
Ha, grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:09 schreef methodmich het volgende:
Toch grappig hoe smaken kunnen verschillen, want ik vind Far veruit het minst sterke album van Regina. De "gekte" van de oudere platen spreekt mij meer aan, hoewel er fantastische luisterliedjes op die laatste staan.
Is toch geen probleem met internet? Ben zelf ook fan van een Zweedse band die hier volstrekt onbekend is. Enige nadeel is dat er dan bijna geen concerten hier te bezoeken zijn, maar de cd's zijn prima via intenet te koop.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:12 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er zo weinig Regina-fans in Nederland zijn!
Wat zijn je favorieten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:09 schreef Lastpost het volgende:
Ze was mij onbekend, net wat liedjes geluisterd en ik heb er weer een aantal cd's bij, heerlijke muziek.
Dat is een goed nummer ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:51 schreef Guanabana het volgende:
The Calculation is ook een geweldig nummer!
ja klopt, van de Buenoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is een goed nummer ja.Die hoorde ik een tijdje geleden trouwens als achtergrondmuziekje van een reclame op TV.
Wat een mooi nummer, en wat ziet ze er mooi uit!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef Tokus het volgende:
nieuwe video!
als voorloper op het nieuwe album What We Saw From The Cheap Seats (eind mei).
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef Chai het volgende:
Wat zijn aanraders van werk van haar van na 2007?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |