Ik kwam dat nummer bij toeval tegen onder twee AMV's met materiaal uit "Stars beyond the coulds":quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:58 schreef Kevin88 het volgende:
Regina Spektor
Ik ken Regina Spektor eigenlijk van haar album Soviet Kitch, en in die reclame van kpn ofzo herkend ik haar ook al meteen, met Us ook een heel erg mooi nummer.
Mijn persoonlijke favorieten zijn Chemo Limo, Us, Ghost Of A Corporate Future, en eigenlijk het hele Soviet Kitch Album.
Een tijdje terug toen ik in de bios The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian had gekeken hoorde ik in de aftiteling ook een bekende muziekstijl en stem. Ik had dit thuis acuut opgezocht en dit was(zoals ik eigenlijk al wist) Regina Spektor...
geen idee, dat sample stukje wat op de paradiso site te horen is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:15 schreef methodmich het volgende:
Joni Mitchell vind ik wel een verrassende vergelijking. Welk nummer had je dan?
balenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
denk dat ik niet ga, heb de volgende ochtend belangrijk sollicitatiegesprek
Woon in Tilburg, net wat te verquote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
balen![]()
ik heb morgen ochtend 0900 een afspraak bij de autogarage in rotterdam, in de middag 1400 een sollicitatiegesprek in den haag en in de avond dus naar regina in amsterdam![]()
als je in amsterdam woont en niet al te veel reistijd nog hebt om in paradiso te komen gewoon lekker gaan joh, moet wel een beetje chillen voor een sollicitatiegesprektenzij je je nog moet voorbereiden voor de sollicitatie, dan kan je wel beter thuis zijn morgenavond
Ik zie meestal wel graag dat een artiest niet aan 1 concept vast blijft houden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:55 schreef methodmich het volgende:
Na herhaald beluisteren van Far sinds de aanschaf is het me wel duidelijk dat de meeste scherpe randjes van haar oude werk totaal verdwenen zijn. Regina kiest voor een wat radiovriendelijker geluid. Dat gaat haar overigens goed af, want het zijn over het algemeen prima songs. Mooi gespeeld en mooi gezongen. Zo goed als Soviet Kitsch vind ik het echter niet.
Dat hoeft ook niet, maar in dit geval vind ik de nieuwe richting niet direct een verbetering. Het is toch allemaal net wat saaier dan vroeger, wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef gday het volgende:
[..]
Ik zie meestal wel graag dat een artiest niet aan 1 concept vast blijft houden.
Locatie is super naar mijn mening, erg mooie zaal en wat is er mis met het geluid? Ik weet niet wat jij gewend bent, maar ik vind het geluid in Paradiso altijd prima.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef gday het volgende:
[..]
Concert gisteren was fijn! Was nooit eerder in Paradiso geweest. Locatie is leuk, maar geluid is redelijk kut.
geluid in paradiso is zoals ik gewend ben daar erg goed hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef gday het volgende:
[..]
Concert gisteren was fijn! Was nooit eerder in Paradiso geweest. Locatie is leuk, maar geluid is redelijk kut.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef gday het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef hmmmz het volgende:
[..]
geluid in paradiso is zoals ik gewend ben daar erg goed hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |