Heb je een titel toevallig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:53 schreef joost11235 het volgende:
Weet iemand trouwens of dat "wilde" countrynummer wat ze staand uitvoerde op een cd staat?
quote:
idd, heel leuk gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:37 schreef Numbie het volgende:
Was laatst naar (500) days of summer, waarin 2 tracks van haar gebruikt worden
zoiets misschien?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slechte tvp:
Hoe kan een nummer 'Eet' heten? Wat betekent dat?
Prima kick, ik wist niet dat er een topic van haar bestond.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slechte tvp:
Hoe kan een nummer 'Eet' heten? Wat betekent dat?
Ha, grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:09 schreef methodmich het volgende:
Toch grappig hoe smaken kunnen verschillen, want ik vind Far veruit het minst sterke album van Regina. De "gekte" van de oudere platen spreekt mij meer aan, hoewel er fantastische luisterliedjes op die laatste staan.
Is toch geen probleem met internet? Ben zelf ook fan van een Zweedse band die hier volstrekt onbekend is. Enige nadeel is dat er dan bijna geen concerten hier te bezoeken zijn, maar de cd's zijn prima via intenet te koop.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:12 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat er zo weinig Regina-fans in Nederland zijn!
Wat zijn je favorieten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:09 schreef Lastpost het volgende:
Ze was mij onbekend, net wat liedjes geluisterd en ik heb er weer een aantal cd's bij, heerlijke muziek.
Dat is een goed nummer ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:51 schreef Guanabana het volgende:
The Calculation is ook een geweldig nummer!
ja klopt, van de Buenoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is een goed nummer ja.Die hoorde ik een tijdje geleden trouwens als achtergrondmuziekje van een reclame op TV.
Wat een mooi nummer, en wat ziet ze er mooi uit!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef Tokus het volgende:
nieuwe video!
als voorloper op het nieuwe album What We Saw From The Cheap Seats (eind mei).
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:22 schreef Chai het volgende:
Wat zijn aanraders van werk van haar van na 2007?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |