Mij lijkt het helemaal nietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef purplerose het volgende:
Ik heb er zin an!!!!!!
Ach we gieten wat bier in je en je bent happiequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij lijkt het helemaal niets.
Maar het moet maar weer.
Flow komt hea !quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij lijkt het helemaal niets.
Maar het moet maar weer.
Goed puntquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach we gieten wat bier in je en je bent happie
Doe eens aardig.quote:
Neequote:
Ja vader.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een voorbeeld functie
.
Haha ik ben wel eens naar zoiets geweest, gewoon voor de lol mensen kijken!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja vader.
Ik heb zin in het piraten festival a.s vrijdag
www.piratenfestival.nl
Wie komt ?
Eensch. Ik bedenk me opeens dat ik dan mn bikinilijn laat harsen dus ik kan ook nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Sorry ik moet naar het een na laatste concert ooit van Dreadlock Pussy.
Anders was ik zeker gekomen. NOT!
het zal wel melk worden voor jequote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
het zal wel melk worden voor jevodka/7up is ten eerst erg ranzig en ten tweede drink je het toch niet op
ik trakteer jouw volgende keerquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Ik trakteer haar in ieder geval niet meer
.
hey.ik drink mijn bier ook altijd keurig op... lief he? (wil bier post)quote:
Maar k kan nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef purplerose het volgende:
Ik heb er zin an!!!!!!
Het is nogal een aandachtshoer want dat wisten we 10 topics terug ook alquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je naam is al doorgestreept in de OP.
Ach, kunnen we tenminste iemand blij maken en aandacht gevenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is nogal een aandachtshoer want dat wisten we 10 topics terug ook al![]()
Ik! Ik!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Bier!
Zeau, nog meer afzeggers, of valt het mee![]()
Hoe meer afzeggers hoe meer bier, toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Bier!
Zeau, nog meer afzeggers, of valt het mee![]()
Oh ja, komt Paultjuhhh eigenlijk?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Iedereen die nu afzegd krijgt de Homo-tag.
Neen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh ja, komt Paultjuhhh eigenlijk?
Anders wat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Als je het maar uit je hoofd laat.
quote:
Paultjuhhh had'm bij de vorige meet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Iedereen die nu afzegd krijgt de Homo-tag.
Whatever, dan stop ik met fok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
Paultjuhhh had'm bij de vorige meet.
Gelukkig dat hij gekomen is, anders had hij'm nu nog.
Ik als vervent homo krijg de hetro tag ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
Paultjuhhh had'm bij de vorige meet.
Gelukkig dat hij gekomen is, anders had hij'm nu nog.
Stel je aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whatever, dan stop ik met fok.Krijg hierdoor trouwens wel steeds minder zin om te komen
Of ik laat me bannen voor het leven, wat niet zo heel moeilijk kan zijn trouwens....
En ik heb een grafkankerhumeur nu dus laat me dat lekker roepen voor ik een topic over je open!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Stel je aan
Je bent de zoveelste die dat roept je weet
mooi, dan drink ik je bier op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef Q. het volgende:
Ik kom niet.
WTF JIJ BEN HEERLIJK!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Stel je aan
Je bent de zoveelste die dat roept je weet
Huiliequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik heb een grafkankerhumeur nu dus laat me dat lekker roepen voor ik een topic over je open!![]()
![]()
![]()
Eerlijk delen onverlaat!quote:
ga naar KLB of op hyvesquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik heb een grafkankerhumeur nu dus laat me dat lekker roepen voor ik een topic over je open!![]()
![]()
![]()
Vorige keer was je bier tempo ook ronduit verwijfd te noemen dus van bier drinken is bij jou geen sprake.quote:
Sinds wanneer hebben manmensen daar last vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Huilie
Er is vast wel ergens een PMS topic waar je in kunt mekkeren
Gizz als je komt krijg je van good old bendeleider een goud gele unit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kijk uit of ik zet een krabbel bij je; ik weet je te vinden
Whehe, je pist speciaal voor mij een glas vol?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gizz als je komt krijg je van good old bendeleider een goud gele unit.
Met bier haal je geen grapjes uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, je pist speciaal voor mij een glas vol?![]()
Ik wist het ook niet, maar het lijkt me duidelijk dat het wel zo isquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben manmensen daar last van
Slecht humeur kan iedereen wel eens hebben heurquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar het lijkt me duidelijk dat het wel zo is
ok, mits bier!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Q. het volgende:
Nee. Andere plannen.
Ik nooit heur.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Slecht humeur kan iedereen wel eens hebben heur
dus je komtquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:28 schreef moemoe het volgende:
Tvp.
Ze moet der ouders nog vragenquote:
Jammer Q.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Q. het volgende:
Nee. Andere plannen.
Dat zal ik doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 06:53 schreef Q. het volgende:
Nu kan je de ilussie dat zoiets mogelijk is met mij nog even in stand houden.
Oi!!! het was gewoon gore vodka ja!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
het zal wel melk worden voor jevodka/7up is ten eerst erg ranzig en ten tweede drink je het toch niet op
maar ik kom dus ook
mijn geliefde bagger users begluren![]()
weet alleen niet of ik om 15u kom of om 18u...
15u geeft natuurlijk wel veel tijd om jullie te begluren![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Ik trakteer haar in ieder geval niet meer
.
Het was de Rolls Royce onder de Vodka. En ook nog geadviseerd door een uitermatequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oi!!! het was gewoon gore vodka ja!!!
Wat een bagger die Rolls Roycequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was de Rolls Royce onder de Vodka. En ook nog geadviseerd door een uitermate
lekkere charmante jongeman.
ik werk daar helemaal niet johquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was de Rolls Royce onder de Vodka. En ook nog geadviseerd door een uitermate
lekkere charmante jongeman.
Gelukkig niet anders had ik gillend weggerendquote:
Wij ook van jouquote:
Treinquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:02 schreef RealZeus het volgende:
Zo stelletje baggeraars,met dit baggerweer zal ik ook maar even een TVP plaatsen voor de baggermeet.
Wat een bagger allemaal.
Nog een week trouwens.
Volgende week om deze tijd zit ik in de auto of trein.(ik ben er nog niet helemaal over uit,bier is lekker.)![]()
Ik kan met het OV maar dan moet ik met de trein van 22.06 weer terug.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wij ook van jou
[..]
Trein. Bier
. En je laten ophalen bij het station als je weer thuis bent
.
Vodka is alleen goed om dronken te wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oi!!! het was gewoon gore vodka ja!!!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ach, kunnen we tenminste iemand blij maken en aandacht geven.
Nu durf je wel he!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef pussydeluxe het volgende:
- edit -
half8- 8uur denk ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgende week rond deze tijd, zit ik al aan mijn 2e Hoegaarden![]()
.
Hoe laat kom jij?
Jij bent anders de enige waar ik écht bang voor ben hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik had het tegen Laffer.
Jij durft gewoon niet te komen.
Maar wij zijn juist de 2 liefste Fok!kers tijdens een meetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij bent anders de enige waar ik écht bang voor ben hoorEn moemoe natuurlijk, maar ik denk dat ik daar banger voor moet worden als ik niet kom
Dat zien we volgende week dan wel weer hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar wij zijn juist de 2 liefste Fok!kers tijdens een meet.
Ik voel me gepasseerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar wij zijn juist de 2 liefste Fok!kers tijdens een meet.
Vraag geld voor elke pageview van je Stone Island Wigger imitatiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kom mits gesponsord
Ja ik weet het dat ik een bedelaar vuillak ben maarja kan er niks aan doen
Dan had ik bijna 25.000 gehad als ik voor iedere vier 1 lollereuro vroegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vraag geld voor elke pageview van je Stone Island Wigger imitatie
Je moet wel geld afstaan aan je manager.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan had ik bijna 25.000 gehad als ik voor iedere vier 1 lollereuro vroeg
Helemaal nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:04 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je moet wel geld afstaan aan je manager.
Ik dus.
Spannend.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:25 schreef MoChe het volgende:![]()
vrijdag!
ik kom rond een uur of vier denk ik
neem je dochter mee hequote:
Gezellig jongensquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:03 schreef ID-Tweak het volgende:
Dafr en ik maken er een dagje Amsterdam van![]()
En zijn dus rond 4 uur op de afgesproken plek( waarschijnlijk wel al half naar de klote
)
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
pdl is ganz geyl
o jee wat zeg ik nu
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:23 schreef purplerose het volgende:
BABS! Lekkere tsjik! Ik wil met zoenen op de meet so be there!![]()
![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Hé,geen zoenende vrouwen op de meet. Mannen hebben ook gevoel,we zijn niet van steen.
![]()
![]()
![]()
Lange Fransquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
En ik trek een strakke jeans aan, dus moet wel Lange Frans kunnen verstoppen![]()
![]()
Bange Fransquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lange Frans![]()
. Is de naam nu blijvend?
Eensch, mits alcohol en zonder stofjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:14 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
pdl is ganz geyl
o jee wat zeg ik nu
Boefjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Eensch, mits alcohol en zonder stofje
Ik heb zo'n vermoeden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Was dit een algemene vraag, of aan iemand in het bijzonder gericht?![]()
Purplerose en afzeggenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens de OP kom jij inderdaad ook langs.![]()
Of gaat Het Grote Afzeggen nu beginnen?
![]()
ongestelde vrouwen sluit je buitenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden.
Alles van 36 graden of meer en vrouwelijk.![]()
Ik weet toch niet of Heatwave zijn vaarbewijs heeft.quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:23 schreef purplerose het volgende:
BABS! Lekkere tsjik! Ik wil met zoenen op de meet so be there!![]()
![]()
![]()
Kim en ik gaan al vroeg in de middag met de trein.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig jongens.
Niet iedereen zal er om 4 uur zijn trouwens...
Misschien dat mensen even kunnen melden hoe laat ze komen?
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Het kindje van de cavia van het nichtje van mijn buren aan de overkant, is een beetje ziek. Ik vrees dat het diertje op sterven ligt. Het zou kunnen dat hij pas vrijdag komt te overlijden, dus...misschien... tja... moet ik naar een een begrafenis.
Yepsquote:Op zondag 21 mei 2006 14:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lekker aan het oefenen voor vrijdag ?![]()
Ik zit al heel lang op FOK, ik post alleen niet zovaak. Ik weet toevallig dat jij een lekker wijf bent, dus daarom kom ik. Neuken?quote:
Smiegt!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zit al heel lang op FOK, ik post alleen niet zovaak. Ik weet toevallig dat jij een lekker wijf bent, dus daarom kom ik. Neuken?
Voor wiequote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Het word maar eens tijd voor een geld inzamelingsactie d8 ik zo ?
Voor Maikuuul, uiteraard. Hij denkt namelijk dé attractie te zijn voor de meet. Dé attractie waar iedereen op zit te wachten. En echt, daar is hij van overtuigdquote:
O maar ik was toch al de attractiequote:Op zondag 21 mei 2006 18:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Voor Maikuuul, uiteraard. Hij denkt namelijk dé attractie te zijn voor de meet. Dé attractie waar iedereen op zit te wachten. En echt, daar is hij van overtuigd. Zo overtuigd dus, dat hij gelooft dat mensen geld willen doneren zodat hij een treinkaartje kan kopen.
Ga je echt komen danquote:Op zondag 21 mei 2006 18:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
O maar ik was toch al de attractie![]()
Het is dat ik je nu quote. Als je anders vrijdag naar me toe zou stappen en je zou je voorstellen als PescaPallaMarcusManu, zou ik je glazig aankijken en na 5 minuten wakker schrikken en met een lichte trillen in mijn stem "Hè? Wie?" zeggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
O maar ik was toch al de attractie![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is dat ik je nu quote. Als je anders vrijdag naar me toe zou stappen en je zou je voorstellen als PescaPallaMarcusManu, zou ik je glazig aankijken en na 5 minuten wakker schrikken en met een lichte trillen in mijn stem "Hè? Wie?" zeggen.
Als Biogarde een beetje opschuift, past zij er ook wel bijquote:Op zondag 21 mei 2006 18:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pussydeluxe, zij past er toch wel bij? In m'n éénpersoonsbed, bedoel ik?.
Jij, PPMM én Biogarde? Dat zijn 6 tieten! Zes! In mijn bed. Zes tieten. Godverdomme!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als Biogarde een beetje opschuift, past zij er ook wel bij.
Je weet, ik ben niet zo moeilijk.
Zeg volgens mij kan ik niet komenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jongen, dat weten we toch al een tijdje.
Je blijft maar op aandacht vragen he.
Zijj die in dit topic posten, komen naar de meet. Dat is de regelquote:Op zondag 21 mei 2006 19:07 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik kom niet waarom sta ik in de OP
Ik vind dit topic gewoon leuk
VOlgens mij niet. Morgen weet k meerquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
VOlgens mij niet. Morgen weet k meer![]()
het is dat je pussy neukt...anders had ook niemand hier geweten wie stofje was hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is dat ik je nu quote. Als je anders vrijdag naar me toe zou stappen en je zou je voorstellen als PescaPallaMarcusManu, zou ik je glazig aankijken en na 5 minuten wakker schrikken en met een lichte trillen in mijn stem "Hè? Wie?" zeggen.
Wie is uquote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
het is dat je pussy neukt...anders had ook niemand hier geweten wie stofje was hoornetals een overgroot deel van de users hier waaronder ikzelf
Ze zijn leuk hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
En godver niemand die iets zegt over de filmpjes.![]()
Bekijk het maar.
Ik ben mod van het forum waar deze hele meet over gaat, dus ik denk niet dat je gelijk hebt. Maakt ook niet uit, natuurlijk. Als er een meet komt met fotoboekrukkertjes, zal jij de beroemde persoon zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
het is dat je pussy neukt...anders had ook niemand hier geweten wie stofje was hoornetals een overgroot deel van de users hier waaronder ikzelf
Zeg D_A, ik vroeg me af he? Kom jij nog naar de meet? Gezellig, gewoon komenquote:
Ik ben het met easyjet aan het bespreken.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg D_A, ik vroeg me af he? Kom jij nog naar de meet? Gezellig, gewoon komen![]()
het was niet mijn bedoeling om je te bashen hoor stofjequote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben mod van het forum waar deze hele meet over gaat, dus ik denk niet dat je gelijk hebt. Maakt ook niet uit, natuurlijk. Als er een meet komt met fotoboekrukkertjes, zal jij de beroemde persoon zijn.
Was dat denigrerend dan? Leer eens begrijpend lezen, knul.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef MoChe het volgende:
[..]
het was niet mijn bedoeling om je te bashen hoor stofje![]()
ik wilde alleen maar ff aangeven dat je niet zo denigrerend moet doen over je mede-forum gebruikers![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Was dat denigrerend dan? Leer eens begrijpend lezen, knul.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef MoChe het volgende:
[..]
het was niet mijn bedoeling om je te bashen hoor stofje![]()
ik wilde alleen maar ff aangeven dat je niet zo denigrerend moet doen over je mede-forum gebruikers![]()
Dat bedoel ik...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Was dat denigrerend dan? Leer eens begrijpend lezen, knul.![]()
Ja maar,..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, kut.
Zullen we die meet gewoon verzetten dan?
Ben ze in een hoop toko's nog niet tegen gekomenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Net of er daar geen tv is
Neen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Net of er daar geen tv is
Spritusquote:Op zondag 21 mei 2006 21:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bier in Amsterdam betekent Heineken van €2,20. Ik drink denk ik iets anders.
Leuk vooruitzichtquote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef Stofje het volgende:
Lieve pussydeluxe,
Als wij volgende maand naar Werchter gaan, kunnen dit soort dingen gebeuren.
[afbeelding]
Ik denk, ik zeg het even.![]()
Groetjes en liefs,
Je liefhebbende Stofje.
Mijn hemelquote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
Aan de manier waarop hij zijn penis vasthoudt en ook aan zijn grimas te zien, is meneer aan het masturberen. Hij zal dan ook spoedig onder het zaad zitten.
En hij heeft zn mond ook halfopen.....quote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
Aan de manier waarop hij zijn penis vasthoudt en ook aan zijn grimas te zien, is meneer aan het masturberen. Hij zal dan ook spoedig onder het zaad zitten.
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:12 schreef MoChe het volgende:
ik ben erbij iig...de ONZ meet en niet bij een of andere belgische gangbang
Je vertrekt dan ook vanuit Leiden of niet?quote:Opleiding: Leiden
Ik mag toch hopen dat Uw nick duidt op een weelderige haardos op de plaats waar ik het verwacht!quote:
*fluistert Het is een kloon van MaRySequote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wow scherpquote:Op zondag 21 mei 2006 23:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*fluistert Het is een kloon van MaRySe![]()
jahquote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Je vertrekt dan ook vanuit Leiden of niet?![]()
Ja,het had ook nog helemaal niet op Fok! gestaan.Maar waarom ging je van je beroemde BrEeZaH-account naar dit?quote:
Ik wou gewoon een nieuwequote:Op maandag 22 mei 2006 01:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,het had ook nog helemaal niet op Fok! gestaan.Maar waarom ging je van je beroemde BrEeZaH-account naar dit?
En waarom ben je,volgens je profiel, ineens man?
Wat een hoop vragen zo vlak voor het slapen gaan.
![]()
nee hoor, je hebt die dag steeds vrijgehouden dus lijkt me sterk...quote:Op maandag 22 mei 2006 04:04 schreef moemoe het volgende:
Lieverds, ik ben helaas verhinderd vrijdag.
Jaaah, dan ga ik ook niet hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 04:04 schreef moemoe het volgende:
Lieverds, ik ben helaas verhinderd vrijdag.
Wat Remlof zegtquote:Op maandag 22 mei 2006 06:49 schreef remlof het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt die dag steeds vrijgehouden dus lijkt me sterk...
misschien wil je niet meer komen, maar da's onzin dat weet je.
als je er eenmaal bent is het hardstikke leuk!
en we zouden bijvoorbeeld camera's taboe kunnen verklaren deze keer
Ow joh je bent modquote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben mod van het forum waar deze hele meet over gaat, dus ik denk niet dat je gelijk hebt. Maakt ook niet uit, natuurlijk. Als er een meet komt met fotoboekrukkertjes, zal jij de beroemde persoon zijn.
Ow bummerquote:Op maandag 22 mei 2006 09:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Babs
Het is ook niet te volgen op Fok meer hoor,iedereen die zn naam kan schrijven is mod tegenwoordig
Nou heb jij wel een lange kutnaam ook hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 09:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ow bummer
Dan zal ik nooit mod kunnen worden
Je saisquote:Op maandag 22 mei 2006 09:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou heb jij wel een lange kutnaam ook hoor![]()
Gelukkig ben ik vrij rustig geweest de afgelopen weekquote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
Mijn humeur is de laatste week lichtelijk explosief. En hoewel dat nog steeds is, wil ik toch m'n welgemeende excuses aanbieden aan MoChe, Dribbel en nog wat mensen voor wat lullige uitspraken. Sorry.![]()
Iets zegt me dat dit geschreven is door pussy.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
Mijn humeur is de laatste week lichtelijk explosief. En hoewel dat nog steeds is, wil ik toch m'n welgemeende excuses aanbieden aan MoChe, Dribbel en nog wat mensen voor wat lullige uitspraken. Sorry.![]()
Uitspraken ?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
dat dusquote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit geschreven is door pussy.
Ja, beetje standaard Pubgrub. Sate, fish and chips, dat werk.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:07 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat dus
is er ook wat te eten bij Reijders eigenlijk?
hmm...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, beetje standaard Pubgrub. Sate, fish and chips, dat werk.
Eten is verder prima hoor.quote:
Dan weet ik al waar ik ga eten denk ikquote:Op maandag 22 mei 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eten is verder prima hoor..
Maar idd, de BK zit op 20 meter.
Jaaaa ze hebben daar zulke heerlijke gebakken gamba'squote:Op maandag 22 mei 2006 12:07 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat dus
is er ook wat te eten bij Reijders eigenlijk?
toch niet in knoflooksausolie ofzo he?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jaaaa ze hebben daar zulke heerlijke gebakken gamba's![]()
Ik denk tot sluitingstijd van de laatste kroegquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot hoelaat was iedereen eigenlijk van plan te blijven ?
06.00uquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:
Totdat ik te dronken ben om te weten waar ik benquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Das nog best netjes danquote:Op maandag 22 mei 2006 12:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Totdat ik te dronken ben om te weten waar ik ben
Uurtje of 22:00 dus
Nah, zo snel raak ik nou ook weer niet bezopenquote:
je weetquote:Op maandag 22 mei 2006 12:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Anders gaan wij gewoon effe tapas eten snel
Met veel knoflook![]()
ik kom om 22.01 dan wel even langsquote:Op maandag 22 mei 2006 12:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Totdat ik te dronken ben om te weten waar ik ben
Uurtje of 22:00 dus
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op maandag 22 mei 2006 12:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nah, zo snel raak ik nou ook weer niet bezopen
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan lig ik te slapen in mn eigen kots
Lichamelijk wel jaquote:Op maandag 22 mei 2006 12:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook nog bij hoor
Ja dus ik kan altijd nog bepalen hoeveel drank ik tot mij neemquote:
Sure dearquote:Op maandag 22 mei 2006 12:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dus ik kan altijd nog bepalen hoeveel drank ik tot mij neem
Hoezo?quote:
ohjah...quote:Op maandag 22 mei 2006 14:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hoezo?
Tegen de tijd dat ik vrij ben is het sowieso al weer bijna donker dus mij maakt het niks uit
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:23 schreef MoChe het volgende:
[..]
ohjah...
mjah jij bent dan wel het zonnetje tijdens de miet![]()
Ofkors!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:23 schreef MoChe het volgende:
[..]
ohjah...
mjah jij bent dan wel het zonnetje tijdens de miet![]()
Wat jij aan gaat trekken is denk ik veel interessanterquote:Op maandag 22 mei 2006 14:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neen. Maak jij straks de nieuwe?
Wat ga je aantrekken vrijdag.
Bij de vorige meet trok ik alles uitquote:Op maandag 22 mei 2006 14:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wat jij aan gaat trekken is denk ik veel interessanter
Ja dat mag. Als je vrijdag komtquote:Op maandag 22 mei 2006 14:34 schreef Sebasser het volgende:
Verdulleme ik wil een record SC'meet topic openen in een week verbreken
gisteravond al 5/6 SC's gesloten en geopend..
Nu ook deze
mag toch wel![]()
Ow kijk nu wordt het interessantquote:Op maandag 22 mei 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bij de vorige meet trok ik alles uit.
Daarom hou ik het deze keer bij ranja.
as if
Doe je met me mee vrijdagquote:Op maandag 22 mei 2006 14:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ow kijk nu wordt het interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |