Mij lijkt het helemaal nietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef purplerose het volgende:
Ik heb er zin an!!!!!!
Ach we gieten wat bier in je en je bent happiequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij lijkt het helemaal niets.
Maar het moet maar weer.
Flow komt hea !quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij lijkt het helemaal niets.
Maar het moet maar weer.
Goed puntquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach we gieten wat bier in je en je bent happie
Doe eens aardig.quote:
Neequote:
Ja vader.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een voorbeeld functie
.
Haha ik ben wel eens naar zoiets geweest, gewoon voor de lol mensen kijken!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja vader.
Ik heb zin in het piraten festival a.s vrijdag
www.piratenfestival.nl
Wie komt ?
Eensch. Ik bedenk me opeens dat ik dan mn bikinilijn laat harsen dus ik kan ook nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Sorry ik moet naar het een na laatste concert ooit van Dreadlock Pussy.
Anders was ik zeker gekomen. NOT!
het zal wel melk worden voor jequote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
het zal wel melk worden voor jevodka/7up is ten eerst erg ranzig en ten tweede drink je het toch niet op
ik trakteer jouw volgende keerquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Ik trakteer haar in ieder geval niet meer
.
hey.ik drink mijn bier ook altijd keurig op... lief he? (wil bier post)quote:
Maar k kan nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef purplerose het volgende:
Ik heb er zin an!!!!!!
Het is nogal een aandachtshoer want dat wisten we 10 topics terug ook alquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je naam is al doorgestreept in de OP.
Ach, kunnen we tenminste iemand blij maken en aandacht gevenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is nogal een aandachtshoer want dat wisten we 10 topics terug ook al![]()
Ik! Ik!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Bier!
Zeau, nog meer afzeggers, of valt het mee![]()
Hoe meer afzeggers hoe meer bier, toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Bier!
Zeau, nog meer afzeggers, of valt het mee![]()
Oh ja, komt Paultjuhhh eigenlijk?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Iedereen die nu afzegd krijgt de Homo-tag.
Neen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh ja, komt Paultjuhhh eigenlijk?
Anders wat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Als je het maar uit je hoofd laat.
quote:
Paultjuhhh had'm bij de vorige meet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Iedereen die nu afzegd krijgt de Homo-tag.
Whatever, dan stop ik met fok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
Paultjuhhh had'm bij de vorige meet.
Gelukkig dat hij gekomen is, anders had hij'm nu nog.
Ik als vervent homo krijg de hetro tag ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
Paultjuhhh had'm bij de vorige meet.
Gelukkig dat hij gekomen is, anders had hij'm nu nog.
Stel je aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whatever, dan stop ik met fok.Krijg hierdoor trouwens wel steeds minder zin om te komen
Of ik laat me bannen voor het leven, wat niet zo heel moeilijk kan zijn trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |