Mij lijkt het helemaal nietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef purplerose het volgende:
Ik heb er zin an!!!!!!
Ach we gieten wat bier in je en je bent happiequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij lijkt het helemaal niets.
Maar het moet maar weer.
Flow komt hea !quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij lijkt het helemaal niets.
Maar het moet maar weer.
Goed puntquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach we gieten wat bier in je en je bent happie
Doe eens aardig.quote:
Neequote:
Ja vader.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een voorbeeld functie
.
Haha ik ben wel eens naar zoiets geweest, gewoon voor de lol mensen kijken!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ja vader.
Ik heb zin in het piraten festival a.s vrijdag
www.piratenfestival.nl
Wie komt ?
Eensch. Ik bedenk me opeens dat ik dan mn bikinilijn laat harsen dus ik kan ook nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Sorry ik moet naar het een na laatste concert ooit van Dreadlock Pussy.
Anders was ik zeker gekomen. NOT!
het zal wel melk worden voor jequote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
het zal wel melk worden voor jevodka/7up is ten eerst erg ranzig en ten tweede drink je het toch niet op
ik trakteer jouw volgende keerquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Ik trakteer haar in ieder geval niet meer
.
hey.ik drink mijn bier ook altijd keurig op... lief he? (wil bier post)quote:
Maar k kan nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:46 schreef purplerose het volgende:
Ik heb er zin an!!!!!!
Het is nogal een aandachtshoer want dat wisten we 10 topics terug ook alquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je naam is al doorgestreept in de OP.
Ach, kunnen we tenminste iemand blij maken en aandacht gevenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is nogal een aandachtshoer want dat wisten we 10 topics terug ook al![]()
Ik! Ik!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Bier!
Zeau, nog meer afzeggers, of valt het mee![]()
Hoe meer afzeggers hoe meer bier, toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Bier!
Zeau, nog meer afzeggers, of valt het mee![]()
Oh ja, komt Paultjuhhh eigenlijk?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Iedereen die nu afzegd krijgt de Homo-tag.
Neen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oh ja, komt Paultjuhhh eigenlijk?
Anders wat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Als je het maar uit je hoofd laat.
quote:
Paultjuhhh had'm bij de vorige meet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Iedereen die nu afzegd krijgt de Homo-tag.
Whatever, dan stop ik met fok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
Paultjuhhh had'm bij de vorige meet.
Gelukkig dat hij gekomen is, anders had hij'm nu nog.
Ik als vervent homo krijg de hetro tag ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[..]
Paultjuhhh had'm bij de vorige meet.
Gelukkig dat hij gekomen is, anders had hij'm nu nog.
Stel je aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whatever, dan stop ik met fok.Krijg hierdoor trouwens wel steeds minder zin om te komen
Of ik laat me bannen voor het leven, wat niet zo heel moeilijk kan zijn trouwens....
En ik heb een grafkankerhumeur nu dus laat me dat lekker roepen voor ik een topic over je open!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Stel je aan
Je bent de zoveelste die dat roept je weet
mooi, dan drink ik je bier op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef Q. het volgende:
Ik kom niet.
WTF JIJ BEN HEERLIJK!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Stel je aan
Je bent de zoveelste die dat roept je weet
Huiliequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik heb een grafkankerhumeur nu dus laat me dat lekker roepen voor ik een topic over je open!![]()
![]()
![]()
Eerlijk delen onverlaat!quote:
ga naar KLB of op hyvesquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En ik heb een grafkankerhumeur nu dus laat me dat lekker roepen voor ik een topic over je open!![]()
![]()
![]()
Vorige keer was je bier tempo ook ronduit verwijfd te noemen dus van bier drinken is bij jou geen sprake.quote:
Sinds wanneer hebben manmensen daar last vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:55 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Huilie
Er is vast wel ergens een PMS topic waar je in kunt mekkeren
Gizz als je komt krijg je van good old bendeleider een goud gele unit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kijk uit of ik zet een krabbel bij je; ik weet je te vinden
Whehe, je pist speciaal voor mij een glas vol?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Gizz als je komt krijg je van good old bendeleider een goud gele unit.
Met bier haal je geen grapjes uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, je pist speciaal voor mij een glas vol?![]()
Ik wist het ook niet, maar het lijkt me duidelijk dat het wel zo isquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben manmensen daar last van
Slecht humeur kan iedereen wel eens hebben heurquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar het lijkt me duidelijk dat het wel zo is
ok, mits bier!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Q. het volgende:
Nee. Andere plannen.
Ik nooit heur.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Slecht humeur kan iedereen wel eens hebben heur
dus je komtquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:28 schreef moemoe het volgende:
Tvp.
Ze moet der ouders nog vragenquote:
Jammer Q.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Q. het volgende:
Nee. Andere plannen.
Dat zal ik doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 06:53 schreef Q. het volgende:
Nu kan je de ilussie dat zoiets mogelijk is met mij nog even in stand houden.
Oi!!! het was gewoon gore vodka ja!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:21 schreef MoChe het volgende:
[..]
het zal wel melk worden voor jevodka/7up is ten eerst erg ranzig en ten tweede drink je het toch niet op
maar ik kom dus ook
mijn geliefde bagger users begluren![]()
weet alleen niet of ik om 15u kom of om 18u...
15u geeft natuurlijk wel veel tijd om jullie te begluren![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Ik trakteer haar in ieder geval niet meer
.
Het was de Rolls Royce onder de Vodka. En ook nog geadviseerd door een uitermatequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oi!!! het was gewoon gore vodka ja!!!
Wat een bagger die Rolls Roycequote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was de Rolls Royce onder de Vodka. En ook nog geadviseerd door een uitermate
lekkere charmante jongeman.
ik werk daar helemaal niet johquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was de Rolls Royce onder de Vodka. En ook nog geadviseerd door een uitermate
lekkere charmante jongeman.
Gelukkig niet anders had ik gillend weggerendquote:
Wij ook van jouquote:
Treinquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:02 schreef RealZeus het volgende:
Zo stelletje baggeraars,met dit baggerweer zal ik ook maar even een TVP plaatsen voor de baggermeet.
Wat een bagger allemaal.
Nog een week trouwens.
Volgende week om deze tijd zit ik in de auto of trein.(ik ben er nog niet helemaal over uit,bier is lekker.)![]()
Ik kan met het OV maar dan moet ik met de trein van 22.06 weer terug.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wij ook van jou
[..]
Trein. Bier
. En je laten ophalen bij het station als je weer thuis bent
.
Vodka is alleen goed om dronken te wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oi!!! het was gewoon gore vodka ja!!!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ach, kunnen we tenminste iemand blij maken en aandacht geven.
Nu durf je wel he!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef pussydeluxe het volgende:
- edit -
half8- 8uur denk ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgende week rond deze tijd, zit ik al aan mijn 2e Hoegaarden![]()
.
Hoe laat kom jij?
Jij bent anders de enige waar ik écht bang voor ben hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik had het tegen Laffer.
Jij durft gewoon niet te komen.
Maar wij zijn juist de 2 liefste Fok!kers tijdens een meetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij bent anders de enige waar ik écht bang voor ben hoorEn moemoe natuurlijk, maar ik denk dat ik daar banger voor moet worden als ik niet kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |