het was niet mijn bedoeling om je te bashen hoor stofjequote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben mod van het forum waar deze hele meet over gaat, dus ik denk niet dat je gelijk hebt. Maakt ook niet uit, natuurlijk. Als er een meet komt met fotoboekrukkertjes, zal jij de beroemde persoon zijn.
Was dat denigrerend dan? Leer eens begrijpend lezen, knul.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef MoChe het volgende:
[..]
het was niet mijn bedoeling om je te bashen hoor stofje![]()
ik wilde alleen maar ff aangeven dat je niet zo denigrerend moet doen over je mede-forum gebruikers![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Was dat denigrerend dan? Leer eens begrijpend lezen, knul.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef MoChe het volgende:
[..]
het was niet mijn bedoeling om je te bashen hoor stofje![]()
ik wilde alleen maar ff aangeven dat je niet zo denigrerend moet doen over je mede-forum gebruikers![]()
Dat bedoel ik...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Was dat denigrerend dan? Leer eens begrijpend lezen, knul.![]()
Ja maar,..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, kut.
Zullen we die meet gewoon verzetten dan?
Ben ze in een hoop toko's nog niet tegen gekomenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Net of er daar geen tv is
Neen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Net of er daar geen tv is
Spritusquote:Op zondag 21 mei 2006 21:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bier in Amsterdam betekent Heineken van €2,20. Ik drink denk ik iets anders.
Leuk vooruitzichtquote:Op zondag 21 mei 2006 21:28 schreef Stofje het volgende:
Lieve pussydeluxe,
Als wij volgende maand naar Werchter gaan, kunnen dit soort dingen gebeuren.
[afbeelding]
Ik denk, ik zeg het even.![]()
Groetjes en liefs,
Je liefhebbende Stofje.
Mijn hemelquote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
Aan de manier waarop hij zijn penis vasthoudt en ook aan zijn grimas te zien, is meneer aan het masturberen. Hij zal dan ook spoedig onder het zaad zitten.
En hij heeft zn mond ook halfopen.....quote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
Aan de manier waarop hij zijn penis vasthoudt en ook aan zijn grimas te zien, is meneer aan het masturberen. Hij zal dan ook spoedig onder het zaad zitten.
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:12 schreef MoChe het volgende:
ik ben erbij iig...de ONZ meet en niet bij een of andere belgische gangbang
Je vertrekt dan ook vanuit Leiden of niet?quote:Opleiding: Leiden
Ik mag toch hopen dat Uw nick duidt op een weelderige haardos op de plaats waar ik het verwacht!quote:
*fluistert Het is een kloon van MaRySequote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is dat ik je nu quote. Als je anders vrijdag naar me toe zou stappen en je zou je voorstellen als PescaPallaMarcusManu, zou ik je glazig aankijken en na 5 minuten wakker schrikken en met een lichte trillen in mijn stem "Hè? Wie?" zeggen.
Wow scherpquote:Op zondag 21 mei 2006 23:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*fluistert Het is een kloon van MaRySe![]()
jahquote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Je vertrekt dan ook vanuit Leiden of niet?![]()
Ja,het had ook nog helemaal niet op Fok! gestaan.Maar waarom ging je van je beroemde BrEeZaH-account naar dit?quote:
Ik wou gewoon een nieuwequote:Op maandag 22 mei 2006 01:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,het had ook nog helemaal niet op Fok! gestaan.Maar waarom ging je van je beroemde BrEeZaH-account naar dit?
En waarom ben je,volgens je profiel, ineens man?
Wat een hoop vragen zo vlak voor het slapen gaan.
![]()
nee hoor, je hebt die dag steeds vrijgehouden dus lijkt me sterk...quote:Op maandag 22 mei 2006 04:04 schreef moemoe het volgende:
Lieverds, ik ben helaas verhinderd vrijdag.
Jaaah, dan ga ik ook niet hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 04:04 schreef moemoe het volgende:
Lieverds, ik ben helaas verhinderd vrijdag.
Wat Remlof zegtquote:Op maandag 22 mei 2006 06:49 schreef remlof het volgende:
[..]
nee hoor, je hebt die dag steeds vrijgehouden dus lijkt me sterk...
misschien wil je niet meer komen, maar da's onzin dat weet je.
als je er eenmaal bent is het hardstikke leuk!
en we zouden bijvoorbeeld camera's taboe kunnen verklaren deze keer
Ow joh je bent modquote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben mod van het forum waar deze hele meet over gaat, dus ik denk niet dat je gelijk hebt. Maakt ook niet uit, natuurlijk. Als er een meet komt met fotoboekrukkertjes, zal jij de beroemde persoon zijn.
Ow bummerquote:Op maandag 22 mei 2006 09:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Babs
Het is ook niet te volgen op Fok meer hoor,iedereen die zn naam kan schrijven is mod tegenwoordig
Nou heb jij wel een lange kutnaam ook hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 09:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ow bummer
Dan zal ik nooit mod kunnen worden
Je saisquote:Op maandag 22 mei 2006 09:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou heb jij wel een lange kutnaam ook hoor![]()
Gelukkig ben ik vrij rustig geweest de afgelopen weekquote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
Mijn humeur is de laatste week lichtelijk explosief. En hoewel dat nog steeds is, wil ik toch m'n welgemeende excuses aanbieden aan MoChe, Dribbel en nog wat mensen voor wat lullige uitspraken. Sorry.![]()
Iets zegt me dat dit geschreven is door pussy.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
Mijn humeur is de laatste week lichtelijk explosief. En hoewel dat nog steeds is, wil ik toch m'n welgemeende excuses aanbieden aan MoChe, Dribbel en nog wat mensen voor wat lullige uitspraken. Sorry.![]()
Uitspraken ?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
dat dusquote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit geschreven is door pussy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |