quote:Op zondag 21 mei 2006 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Het kindje van de cavia van het nichtje van mijn buren aan de overkant, is een beetje ziek. Ik vrees dat het diertje op sterven ligt. Het zou kunnen dat hij pas vrijdag komt te overlijden, dus...misschien... tja... moet ik naar een een begrafenis.
Yepsquote:Op zondag 21 mei 2006 14:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lekker aan het oefenen voor vrijdag ?![]()
Ik zit al heel lang op FOK, ik post alleen niet zovaak. Ik weet toevallig dat jij een lekker wijf bent, dus daarom kom ik. Neuken?quote:
Smiegt!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zit al heel lang op FOK, ik post alleen niet zovaak. Ik weet toevallig dat jij een lekker wijf bent, dus daarom kom ik. Neuken?
Voor wiequote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Het word maar eens tijd voor een geld inzamelingsactie d8 ik zo ?
Voor Maikuuul, uiteraard. Hij denkt namelijk dé attractie te zijn voor de meet. Dé attractie waar iedereen op zit te wachten. En echt, daar is hij van overtuigdquote:
O maar ik was toch al de attractiequote:Op zondag 21 mei 2006 18:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Voor Maikuuul, uiteraard. Hij denkt namelijk dé attractie te zijn voor de meet. Dé attractie waar iedereen op zit te wachten. En echt, daar is hij van overtuigd. Zo overtuigd dus, dat hij gelooft dat mensen geld willen doneren zodat hij een treinkaartje kan kopen.
Ga je echt komen danquote:Op zondag 21 mei 2006 18:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
O maar ik was toch al de attractie![]()
Het is dat ik je nu quote. Als je anders vrijdag naar me toe zou stappen en je zou je voorstellen als PescaPallaMarcusManu, zou ik je glazig aankijken en na 5 minuten wakker schrikken en met een lichte trillen in mijn stem "Hè? Wie?" zeggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
O maar ik was toch al de attractie![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is dat ik je nu quote. Als je anders vrijdag naar me toe zou stappen en je zou je voorstellen als PescaPallaMarcusManu, zou ik je glazig aankijken en na 5 minuten wakker schrikken en met een lichte trillen in mijn stem "Hè? Wie?" zeggen.
Als Biogarde een beetje opschuift, past zij er ook wel bijquote:Op zondag 21 mei 2006 18:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pussydeluxe, zij past er toch wel bij? In m'n éénpersoonsbed, bedoel ik?.
Jij, PPMM én Biogarde? Dat zijn 6 tieten! Zes! In mijn bed. Zes tieten. Godverdomme!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als Biogarde een beetje opschuift, past zij er ook wel bij.
Je weet, ik ben niet zo moeilijk.
Zeg volgens mij kan ik niet komenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jongen, dat weten we toch al een tijdje.
Je blijft maar op aandacht vragen he.
Zijj die in dit topic posten, komen naar de meet. Dat is de regelquote:Op zondag 21 mei 2006 19:07 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik kom niet waarom sta ik in de OP
Ik vind dit topic gewoon leuk
VOlgens mij niet. Morgen weet k meerquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
VOlgens mij niet. Morgen weet k meer![]()
het is dat je pussy neukt...anders had ook niemand hier geweten wie stofje was hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is dat ik je nu quote. Als je anders vrijdag naar me toe zou stappen en je zou je voorstellen als PescaPallaMarcusManu, zou ik je glazig aankijken en na 5 minuten wakker schrikken en met een lichte trillen in mijn stem "Hè? Wie?" zeggen.
Wie is uquote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
het is dat je pussy neukt...anders had ook niemand hier geweten wie stofje was hoornetals een overgroot deel van de users hier waaronder ikzelf
Ze zijn leuk hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
En godver niemand die iets zegt over de filmpjes.![]()
Bekijk het maar.
Ik ben mod van het forum waar deze hele meet over gaat, dus ik denk niet dat je gelijk hebt. Maakt ook niet uit, natuurlijk. Als er een meet komt met fotoboekrukkertjes, zal jij de beroemde persoon zijnquote:Op zondag 21 mei 2006 20:09 schreef MoChe het volgende:
[..]
het is dat je pussy neukt...anders had ook niemand hier geweten wie stofje was hoornetals een overgroot deel van de users hier waaronder ikzelf
Zeg D_A, ik vroeg me af he? Kom jij nog naar de meet? Gezellig, gewoon komenquote:
Ik ben het met easyjet aan het bespreken.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg D_A, ik vroeg me af he? Kom jij nog naar de meet? Gezellig, gewoon komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |