Ow bummerquote:Op maandag 22 mei 2006 09:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Babs
Het is ook niet te volgen op Fok meer hoor,iedereen die zn naam kan schrijven is mod tegenwoordig
Nou heb jij wel een lange kutnaam ook hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 09:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ow bummer
Dan zal ik nooit mod kunnen worden
Je saisquote:Op maandag 22 mei 2006 09:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou heb jij wel een lange kutnaam ook hoor![]()
Gelukkig ben ik vrij rustig geweest de afgelopen weekquote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
Mijn humeur is de laatste week lichtelijk explosief. En hoewel dat nog steeds is, wil ik toch m'n welgemeende excuses aanbieden aan MoChe, Dribbel en nog wat mensen voor wat lullige uitspraken. Sorry.![]()
Iets zegt me dat dit geschreven is door pussy.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
Mijn humeur is de laatste week lichtelijk explosief. En hoewel dat nog steeds is, wil ik toch m'n welgemeende excuses aanbieden aan MoChe, Dribbel en nog wat mensen voor wat lullige uitspraken. Sorry.![]()
Uitspraken ?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef Stofje het volgende:
dat dusquote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit geschreven is door pussy.
Ja, beetje standaard Pubgrub. Sate, fish and chips, dat werk.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:07 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat dus
is er ook wat te eten bij Reijders eigenlijk?
hmm...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, beetje standaard Pubgrub. Sate, fish and chips, dat werk.
Eten is verder prima hoor.quote:
Dan weet ik al waar ik ga eten denk ikquote:Op maandag 22 mei 2006 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eten is verder prima hoor..
Maar idd, de BK zit op 20 meter.
Jaaaa ze hebben daar zulke heerlijke gebakken gamba'squote:Op maandag 22 mei 2006 12:07 schreef MoChe het volgende:
[..]
dat dus
is er ook wat te eten bij Reijders eigenlijk?
toch niet in knoflooksausolie ofzo he?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jaaaa ze hebben daar zulke heerlijke gebakken gamba's![]()
Ik denk tot sluitingstijd van de laatste kroegquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot hoelaat was iedereen eigenlijk van plan te blijven ?
06.00uquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:
Totdat ik te dronken ben om te weten waar ik benquote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Das nog best netjes danquote:Op maandag 22 mei 2006 12:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Totdat ik te dronken ben om te weten waar ik ben
Uurtje of 22:00 dus
Nah, zo snel raak ik nou ook weer niet bezopenquote:
je weetquote:Op maandag 22 mei 2006 12:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Anders gaan wij gewoon effe tapas eten snel
Met veel knoflook![]()
ik kom om 22.01 dan wel even langsquote:Op maandag 22 mei 2006 12:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Totdat ik te dronken ben om te weten waar ik ben
Uurtje of 22:00 dus
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op maandag 22 mei 2006 12:39 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nah, zo snel raak ik nou ook weer niet bezopen
quote:Op maandag 22 mei 2006 12:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan lig ik te slapen in mn eigen kots
Lichamelijk wel jaquote:Op maandag 22 mei 2006 12:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook nog bij hoor
Ja dus ik kan altijd nog bepalen hoeveel drank ik tot mij neemquote:
Sure dearquote:Op maandag 22 mei 2006 12:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dus ik kan altijd nog bepalen hoeveel drank ik tot mij neem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |