quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef Elvislives het volgende:
Vitesse!
Hij is met de trein?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:41 schreef zijle het volgende:
Bergkamp!
Nope heeft geen schuifdak.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef Oom_Agent het volgende:
idd slechte scheids.....
Trouwens noodweer onderweg naar Parijs. Verwacht binnen 45 minuten tot 1 uur, flinke onweersbuien boven Parijs. Nou maar hopen dat het dak dicht kan.
Wat is jouw clubje dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
Wat Arsenal vroeger gespeelt heeft zal me weinig uitmaken. Ik richt me een beetje op m'n eigen clubje![]()
een bril zou wel nuttig zijn om te kopenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, spendeer mijn geld wel aan nuttige dingen.
Z'n ogen waren behoorlijk vochtig jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef RijstNatie het volgende:
kijk Johan hij moet bijna huilen
En dan moet er wel een goal vallen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef magnifor het volgende:
Barcelona gaat winnen denk ik. Ze gaan Arsenal enorm onder druk zetten.
Hij is tot nu toe alleen nog maar een Johan gewend die deed wat hij zei.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Haha, Johan is niet te genieten. Van Gelder werd bang
daar kopen we niks voor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Al met al WEL leuk discussie voer natuurlijk.
Wat lul je nou?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
Wat Arsenal vroeger gespeelt heeft zal me weinig uitmaken. Ik richt me een beetje op m'n eigen clubje![]()
Die van Barca zijn gewoo losertjes! Als je die voorzitter voor de pot al hoort! "Wij zijn beter dan Arsenal en ik hoop dat we dit op het veld laten zien en we gaan gewoon winnen".Arrogante teringhond is dat geworden!
![]()
![]()
Arsenallllll!
![]()
Ja wat verwacht je dan dat ie zegt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat is jouw clubje dan?
Overigens vind ik het qua arrogantie van Catalaanse zijde wel meevallen. Ronaldinho was vol lof over The Gunners. Wat zo'n preses zegt interesseert me verder niet zo.
COME ON YOU GUNNNERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
Die van Barca zijn gewoo losertjes! Als je die voorzitter voor de pot al hoort! "Wij zijn beter dan Arsenal en ik hoop dat we dit op het veld laten zien en we gaan gewoon winnen".Arrogante teringhond is dat geworden!
![]()
![]()
Arsenallllll!
![]()
Daar hoef je geen Cruijff voor te heten hoor. Dat riep men in dit topic ook al.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
Cruijff heeft 100% gelijk met zijn commentaar op die scheidsrechter.
Genoeg Brazilianen die gewoon schijt hebben aan dat soort ongeschreven regels en zulke dingen gewoon zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan dat ie zegt?
"Nee, ik vind Arsenal eigenlijk een kutclub, maar we moeten er toch tegen spelen. Ach, dat winnen we makkelijk, eitje. 4-0 ofzo, en ik scoor er zelf twee want ik ben een held."
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
FEYENOORD! Die schijts leikt wel een vriend van de joden ongelofelijk gewoon.
Huntelaar in Oranje! Van basten rot op.
Schijts?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Schijtsquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Frank Snoeks?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Boeman het volgende:
Wie geeft het commentaar eigenlijk?
helemaal niets in madrid jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef Joeriii het volgende:
Zolang Real Madrid niet de CL wint, vind ik het best
Euhh?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
goede bijdragequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Onzin, misschien in een interviewtje zonder camera's, maar op TV en vooral voor een CL finale zou niemand dat zeggen. Zelfs Ronaldo niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Genoeg Brazilianen die gewoon schijt hebben aan dat soort ongeschreven regels en zulke dingen gewoon zeggen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ik heb ook zo'n ding ergens hier, nog niet naar gekeken maar dat is dus ook niet de moeite waard.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Shirt-DVD's zijn toch wel de grootste geldklopperij ooit
Als er nou leuke dingen op zouden staan...
Ik heb er een van Maduro (gratis, uiteraard), en dan gaat Hans Kraaij Jr. even tof doen bij Pa Maduro. Ik zou die uitgekotste haarbal meteen m'n huis uit schoppen
leikt?quote:
Wie wil die enerverende kwalificatie wedstrijden nou niet op DVD?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Shirt-DVD's zijn toch wel de grootste geldklopperij ooit
Als er nou leuke dingen op zouden staan...
Ik zei maar wat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
een bril zou wel nuttig zijn om te kopen
Maar als de scheidsrechter er wel problemen mee heeft, dan gebeurt het niet...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn denk ik voor Barcelona.
Je denkt toch niet dat ik elke post in een live-verslagtopic nog lees?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef cultheld het volgende:
Daar hoef je geen Cruijff voor te heten hoor. Dat riep men in dit topic ook al.
idd, wordt daar altijd misselijk van als mensen lui die op tv komen gaan quoten alsof het dan ineens meer betekend terwijl miljoenen mensen al hetzelfde roepenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar hoef je geen Cruijff voor te heten hoor. Dat riep men in dit topic ook al.
Real Madridquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat is jouw clubje dan?
Overigens vind ik het qua arrogantie van Catalaanse zijde wel meevallen. Ronaldinho was vol lof over The Gunners. Wat zo'n preses zegt interesseert me verder niet zo.
Volgende week in de krant: Hauge met Arsenalshirtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef VeX- het volgende:
Zou de scheidsrechter zelf wel weten wat hij heeft aangericht? Komt Barcelona net op gang, helpt hij ze persoonlijk om zeep.
prefect? Is dat het stadium vóór defect of zo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
leikt?
geeft het niveau van onze rotterdamse vriendjes prefect weer.
En hij heeft volkomen gelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef Neak het volgende:
"Zijn we hier om een leuke wedstrijd te zien, komen er 2 van die gasten om het weer te verpesten"
Cruijff!![]()
Ah daar is jack gelukkig alweerquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef Messenga het volgende:
Ik kan niet wachten op de 2e helft.
Sorry, het wordt 2-1quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ojee, LTS hier, verklap nou niet de uitslag.
Ooooeeeee, een fiktoutje... wat een rampquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
prefect? Is dat het stadium vóór defect of zo?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wie wil die enerverende kwalificatie wedstrijden nou niet op DVD?
Ik zou niet meer naar buiten durven komen als ik de arbitrage was...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef Corksterr het volgende:
Hoe Arsenal die vrije trap kreeg waar ze uiteindelijk uit scoorden, 't is toch niet te geloven!?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef rubbereend het volgende:
ook wel prettig dat de NOS een keertje op tijd terug is in het stadion
Boeit mij ook niet, maar begin dan niet zelf over niveau te reppen naar aanleiding van andermans taalfouten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ooooeeeee, een fiktoutje... wat een ramp.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef Corksterr het volgende:
Hoe Arsenal die vrije trap kreeg waar ze uiteindelijk uit scoorden, 't is toch niet te geloven!?
quote:
Best knap iddquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Tsja, persoonlijk vind ik het niet verkeerd om je ambities te laten blijken. Zo lang het maar geen 'thrash talking' wordt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Real Madrid
Iedereen aan Barca kant spreekt alsof ze de cup al gewonnen hebben. Dat komt gewoon heel vervelend en arrogant over. Rijkaard die trouwens weer in een belangrijke pot (net als met het Ned's elftal toen) rare beslissingen maakt. Iniesta die in bloedvorm is speelt niet en Van Bommel wel en Eto'o speelt op links waar vandaan Ronaldinho normaal gesproken start en Ronaldinho als diepe spits. Dat zal nu wel aangepast worden. Ik denk ook dat Iniesta er snel in zal komen voor Van Bommel. Keuze voor Van Bommel kan ik overigens wel begrijpen, dies ietsjes verdedigender en het middenveld van Arsenal was wel zwaar bezet.
Lijkt me niet, voor wie zou 'ie in de plaats moeten komen? En dan lijkt me van Persie eerder erin te komen, wanneer Barcelona onverhoopt nog 2-1 zal maken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ben benieuwd of Bergkamp er nog inkomt
Als je loopt te zeiken over iemand anders welquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ooooeeeee, een fiktoutje... wat een ramp.
Ik had ook voor Van Bommel gekozen hoor, Iniesta is lekker bezig maar ik hij is echt geen speler die hier de boel kan gaan veranderen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Iedereen aan Barca kant spreekt alsof ze de cup al gewonnen hebben. Dat komt gewoon heel vervelend en arrogant over. Rijkaard die trouwens weer in een belangrijke pot (net als met het Ned's elftal toen) rare beslissingen maakt. Iniesta die in bloedvorm is speelt niet en Van Bommel wel en Eto'o speelt op links waar vandaan Ronaldinho normaal gesproken start en Ronaldinho als diepe spits. Dat zal nu wel aangepast worden. Ik denk ook dat Iniesta er snel in zal komen voor Van Bommel. Keuze voor Van Bommel kan ik overigens wel begrijpen, dies ietsjes verdedigender en het middenveld van Arsenal was wel zwaar bezet.
quote:
Ik zou mezelf zelfs ophangen. Je verdient niet te leven na zulke fouten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou niet meer naar buiten durven komen als ik de arbitrage was...
Ah, ja, Real Madrid is natuurlijk het toonbeeld van bescheidenheid.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Real Madrid
Normaal begonnen ze nadat er was afgetraptquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef rubbereend het volgende:
mag jij de Kuip wel in met zulk stomme uitspraken op je C.V.??quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Giuly neem ik aan dan? Zou ik wel een rare keus vinden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef rubbereend het volgende:
wie eruit voor Larson?
1 tikfout leijckt muh heel wat andurs dan grofe taalvoutuh hoor..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet, maar begin dan niet zelf over niveau te reppen naar aanleiding van andermans taalfouten.
Succesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ga weer richting bank![]()
Veel plezier allen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iniesta, de Guardiola van 2006.
reservebankquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ga weer richting bank![]()
Veel plezier allen
Maar hij verneukt het gewoon voor iedereen!! Als het nou pro-arsenal of pro-barca was, voila. Maar hij is anti-voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef jojomen4 het volgende:
Scheidsrechts heb je soms mee en soms tegen. Daar moet je gewoon niet over zeiken. Jammer dat ik Cruijff niet kan zien trouwens.
Neen. Iemand anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Giuly neem ik aan dan? Zou ik wel een rare keus vinden.
Wel een interessant punt. In basketbal wordt trash talking in het algemeen geaccepteerd. Zie rasheed afgelopen week.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, persoonlijk vind ik het niet verkeerd om je ambities te laten blijken. Zo lang het maar geen 'thrash talking' wordt.
Vamonosquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Brahimov het volgende:
Let's go/ Vamonos
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef F4iTH het volgende:
HUP Ronaldinho!
HUP Eto'o!
HUP Henkie en Frenkie!
Hup Barcelona!
Scheids: Sterf en neem je grens mee!
Noorwegen uit de EU!![]()
"ff Apeldoorn bellen"quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Joeriii het volgende:
Wat zal de scheids na de wedstrijd denken?
"Zo, nu eerst een Bavaria" ofzo?
Ze zitten niet in de EUquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef F4iTH het volgende:
HUP Ronaldinho!
HUP Eto'o!
HUP Henkie en Frenkie!
Hup Barcelona!
Dan moet Noorwegen eerst nog bij de EU komen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef F4iTH het volgende:
HUP Ronaldinho!
HUP Eto'o!
HUP Henkie en Frenkie!
Hup Barcelona!
Maar die kreeg wel een veeg om de oren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel een interessant punt. In basketbal wordt trash talking in het algemeen geaccepteerd. Zie rasheed afgelopen week.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef gday het volgende:
[..]
Dan moet Noorwegen eerst nog bij de EU komen.
"Even mn rekening bekijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Joeriii het volgende:
Wat zal de scheids na de wedstrijd denken?
"Zo, nu eerst een Bavaria" ofzo?
Stoer manquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef WeebI het volgende:
Morgen komen er foto's van de scheids met een Arsenal shirt aan
Als er zo'n foto bestaat bestel ik een Ronaldinho shirt en steek ik hem in de fik
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef gday het volgende:
[..]
Dan moet Noorwegen eerst nog bij de EU komen.
Hehe, idd. Dat viel em nog vies tegen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar die kreeg wel een veeg om de oren.
jaloers?quote:
De rest van Barca op Ronaldinho na ook niet, dus wat is je punt? Van Bommel uit Oranje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef HeatWave het volgende:
Van Bommel brengt ook echt helemaal niets hoor...
waarom hij peert hem toch naar villarrealquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Belthazor het volgende:
Ik vind het zo sneu voor Pires dat hij er zo vroeg is uitgewisseld omdat de keeper rood kreeg.
Lijkt me een prima planquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
De rest van Barca op Ronaldinho na ook niet, dus wat is je punt? Van Bommel uit Oranje?
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Belthazor het volgende:
Ik vind het zo sneu voor Pires dat hij er zo vroeg is uitgewisseld omdat de keeper rood kreeg.
van Bommel eruit, Bergkamp erbijquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
De rest van Barca op Ronaldinho na ook niet, dus wat is je punt? Van Bommel uit Oranje?
Wat brengt Ronnie dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gebiedende wijsquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vamonos
Het is toch (nosotros) vamos
en de muziek erbijquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Tot el camp, és un clam
som la gent blaugrana
tant se val Dón venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord estem d'acord
una bandera ens agermana
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom que el sap tothom
Barça, Barça, Barça!!
Jugadors, sequidors
tots units fem forca
són molts anys plents d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat
que mai ningú no ens podrà tòrcer
Blaugran al vent
un crit valent
Barça, Barça, Baaaaaarça!!!
Puyol speelt altijd wel constant vind ik .. prima spelerquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
De enige van Barça die echt goed speelt is Puyol imo.
Tja, hij spaart z'n krachten voor de WK... is toch logisch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef HeatWave het volgende:
Van Bommel brengt ook echt helemaal niets hoor...
Tofquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat we maar niets meer over de arbitrage moeten zeggen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Tot el camp, és un clam
som la gent blaugrana
tant se val Dón venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord estem d'acord
una bandera ens agermana
Blaugrana al vent
un crit valent
Barça, Barça, Barça!!
BARÇA!!!!!
Jugadors, sequidors
tots units fem forca
són molts anys plents d'afanys
són molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, s'ha demostrat
que mai ningú no ens podrà tòrcer
Blaugran al vent
un crit valent
Barça, Barça, Baaaaaarça!!!
Dan moet Larsson ook uit Oranje.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steekpassjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat brengt Ronnie dan?
Ook helemaal niks. De enige van Barça die echt goed speelt is Puyol imo.
* Ik heb getwijfeld over Belgiëquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik erger mij vanavond dood aan de Nederlandse commentator.
quote:
Hij is vrienden met Johan. Echt super pro-barca die Snoeksquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik erger mij vanavond dood aan de Nederlandse commentator.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:00 schreef TJDoornbos het volgende:
sinds wanneer krijg je geel voor het schoppen van Mark? dacht dat daar een beloning op stond
Hij zet idd regelmatig teamgenoten 1 op 1 voor de keeper.quote:
Hoeveel Engelsen zitten er nu in de selectie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Toch wel triest dat zelfs de reserve keeper van arsenal nog geen engelsman is...
ga beetje vrijwillig naar reclames kijken tussen films doorquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:01 schreef Zwansen het volgende:
Goeie film op rtl4 trouwens.
2?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel Engelsen zitten er nu in de selectie?
2 ofzo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Walcott en Campbell?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Cole en Campbell en verder houd het op dacht ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
sjongejonge heb jij even snel ge-edit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
Walcott en Campbell?
edit: en Cole natuurlijk weer
Meteen geel geven aan de aanvragerquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef BB-King het volgende:
Niet chique van Ronaldinho... voor een kaart vragen.
van spelers ide veel spelen? Campell, Cole................?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
6, waarvan 3 zonder wedstrijden....quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel Spanjaarden bij Barça?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jep. Mindere aflevering dan de andere.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Slechte cliffhanger, kon vele malen beter![]()
Ah, scherp gezien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Was inderdaad niet goed genomen, te laag
ja maar ronaldinho wil geen koeman zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:05 schreef BB-King het volgende:
Barca had wel een Koeman kunnen gebruiken bij die vrije trap.
dan ook nog Bentley, Garry, Smith en Hoytequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Cole en Campbell en verder houd het op dacht ik![]()
edit: idd Walcott nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |