Succesquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ga weer richting bank![]()
Veel plezier allen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iniesta, de Guardiola van 2006.
reservebankquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ga weer richting bank![]()
Veel plezier allen
Maar hij verneukt het gewoon voor iedereen!! Als het nou pro-arsenal of pro-barca was, voila. Maar hij is anti-voetbalquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef jojomen4 het volgende:
Scheidsrechts heb je soms mee en soms tegen. Daar moet je gewoon niet over zeiken. Jammer dat ik Cruijff niet kan zien trouwens.
Neen. Iemand anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Giuly neem ik aan dan? Zou ik wel een rare keus vinden.
Wel een interessant punt. In basketbal wordt trash talking in het algemeen geaccepteerd. Zie rasheed afgelopen week.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, persoonlijk vind ik het niet verkeerd om je ambities te laten blijken. Zo lang het maar geen 'thrash talking' wordt.
Vamonosquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Brahimov het volgende:
Let's go/ Vamonos
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef F4iTH het volgende:
HUP Ronaldinho!
HUP Eto'o!
HUP Henkie en Frenkie!
Hup Barcelona!
Scheids: Sterf en neem je grens mee!
Noorwegen uit de EU!![]()
"ff Apeldoorn bellen"quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Joeriii het volgende:
Wat zal de scheids na de wedstrijd denken?
"Zo, nu eerst een Bavaria" ofzo?
Ze zitten niet in de EUquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef F4iTH het volgende:
HUP Ronaldinho!
HUP Eto'o!
HUP Henkie en Frenkie!
Hup Barcelona!
Dan moet Noorwegen eerst nog bij de EU komen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef F4iTH het volgende:
HUP Ronaldinho!
HUP Eto'o!
HUP Henkie en Frenkie!
Hup Barcelona!
Maar die kreeg wel een veeg om de oren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel een interessant punt. In basketbal wordt trash talking in het algemeen geaccepteerd. Zie rasheed afgelopen week.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef gday het volgende:
[..]
Dan moet Noorwegen eerst nog bij de EU komen.
"Even mn rekening bekijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Joeriii het volgende:
Wat zal de scheids na de wedstrijd denken?
"Zo, nu eerst een Bavaria" ofzo?
Stoer manquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef WeebI het volgende:
Morgen komen er foto's van de scheids met een Arsenal shirt aan
Als er zo'n foto bestaat bestel ik een Ronaldinho shirt en steek ik hem in de fik
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef gday het volgende:
[..]
Dan moet Noorwegen eerst nog bij de EU komen.
Hehe, idd. Dat viel em nog vies tegen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar die kreeg wel een veeg om de oren.
jaloers?quote:
De rest van Barca op Ronaldinho na ook niet, dus wat is je punt? Van Bommel uit Oranje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef HeatWave het volgende:
Van Bommel brengt ook echt helemaal niets hoor...
waarom hij peert hem toch naar villarrealquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Belthazor het volgende:
Ik vind het zo sneu voor Pires dat hij er zo vroeg is uitgewisseld omdat de keeper rood kreeg.
Lijkt me een prima planquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
De rest van Barca op Ronaldinho na ook niet, dus wat is je punt? Van Bommel uit Oranje?
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Belthazor het volgende:
Ik vind het zo sneu voor Pires dat hij er zo vroeg is uitgewisseld omdat de keeper rood kreeg.
van Bommel eruit, Bergkamp erbijquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
De rest van Barca op Ronaldinho na ook niet, dus wat is je punt? Van Bommel uit Oranje?
Wat brengt Ronnie dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gebiedende wijsquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vamonos
Het is toch (nosotros) vamos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |