Wat is jouw clubje dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
Wat Arsenal vroeger gespeelt heeft zal me weinig uitmaken. Ik richt me een beetje op m'n eigen clubje![]()
een bril zou wel nuttig zijn om te kopenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, spendeer mijn geld wel aan nuttige dingen.
Z'n ogen waren behoorlijk vochtig jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef RijstNatie het volgende:
kijk Johan hij moet bijna huilen
En dan moet er wel een goal vallen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef magnifor het volgende:
Barcelona gaat winnen denk ik. Ze gaan Arsenal enorm onder druk zetten.
Hij is tot nu toe alleen nog maar een Johan gewend die deed wat hij zei.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Haha, Johan is niet te genieten. Van Gelder werd bang
daar kopen we niks voor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef HeatWave het volgende:
Al met al WEL leuk discussie voer natuurlijk.
Wat lul je nou?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
Wat Arsenal vroeger gespeelt heeft zal me weinig uitmaken. Ik richt me een beetje op m'n eigen clubje![]()
Die van Barca zijn gewoo losertjes! Als je die voorzitter voor de pot al hoort! "Wij zijn beter dan Arsenal en ik hoop dat we dit op het veld laten zien en we gaan gewoon winnen".Arrogante teringhond is dat geworden!
![]()
![]()
Arsenallllll!
![]()
Ja wat verwacht je dan dat ie zegt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat is jouw clubje dan?
Overigens vind ik het qua arrogantie van Catalaanse zijde wel meevallen. Ronaldinho was vol lof over The Gunners. Wat zo'n preses zegt interesseert me verder niet zo.
COME ON YOU GUNNNERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
Die van Barca zijn gewoo losertjes! Als je die voorzitter voor de pot al hoort! "Wij zijn beter dan Arsenal en ik hoop dat we dit op het veld laten zien en we gaan gewoon winnen".Arrogante teringhond is dat geworden!
![]()
![]()
Arsenallllll!
![]()
Daar hoef je geen Cruijff voor te heten hoor. Dat riep men in dit topic ook al.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
Cruijff heeft 100% gelijk met zijn commentaar op die scheidsrechter.
Genoeg Brazilianen die gewoon schijt hebben aan dat soort ongeschreven regels en zulke dingen gewoon zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan dat ie zegt?
"Nee, ik vind Arsenal eigenlijk een kutclub, maar we moeten er toch tegen spelen. Ach, dat winnen we makkelijk, eitje. 4-0 ofzo, en ik scoor er zelf twee want ik ben een held."
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
FEYENOORD! Die schijts leikt wel een vriend van de joden ongelofelijk gewoon.
Huntelaar in Oranje! Van basten rot op.
Schijts?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
FEYENOORD! Die schijts leikt wel een vriend van de joden ongelofelijk gewoon.
Huntelaar in Oranje! Van basten rot op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |