Genoeg Brazilianen die gewoon schijt hebben aan dat soort ongeschreven regels en zulke dingen gewoon zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan dat ie zegt?
"Nee, ik vind Arsenal eigenlijk een kutclub, maar we moeten er toch tegen spelen. Ach, dat winnen we makkelijk, eitje. 4-0 ofzo, en ik scoor er zelf twee want ik ben een held."
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
FEYENOORD! Die schijts leikt wel een vriend van de joden ongelofelijk gewoon.
Huntelaar in Oranje! Van basten rot op.
Schijts?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Schijtsquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Frank Snoeks?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Boeman het volgende:
Wie geeft het commentaar eigenlijk?
helemaal niets in madrid jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef Joeriii het volgende:
Zolang Real Madrid niet de CL wint, vind ik het best
Euhh?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
goede bijdragequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Onzin, misschien in een interviewtje zonder camera's, maar op TV en vooral voor een CL finale zou niemand dat zeggen. Zelfs Ronaldo niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Genoeg Brazilianen die gewoon schijt hebben aan dat soort ongeschreven regels en zulke dingen gewoon zeggen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ik heb ook zo'n ding ergens hier, nog niet naar gekeken maar dat is dus ook niet de moeite waard.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Shirt-DVD's zijn toch wel de grootste geldklopperij ooit
Als er nou leuke dingen op zouden staan...
Ik heb er een van Maduro (gratis, uiteraard), en dan gaat Hans Kraaij Jr. even tof doen bij Pa Maduro. Ik zou die uitgekotste haarbal meteen m'n huis uit schoppen
leikt?quote:
Wie wil die enerverende kwalificatie wedstrijden nou niet op DVD?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Shirt-DVD's zijn toch wel de grootste geldklopperij ooit
Als er nou leuke dingen op zouden staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |