Quotes van Chowi mogen wel door anderen worden gepost?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Ik vind BS leuk. LEUK!
een leuk meisje dat iemand leuk vind, wat is het leven toch leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Ik vind BS leuk. LEUK!
denk dat dat niet zon probleem voor haar zal zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Nou, veel plezier dan, hè. 300 posts tegen jezelf.
Leuk is zo, net niet. Alsof het sarcastisch is. Zeg maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
een leuk meisje dat iemand leuk vind, wat is het leven toch leuk
en wat is leuk eigenlijk een kutwoord als je het vaak gebruikt![]()
Chow gebruikte dan ook dequote:Op woensdag 17 mei 2006 15:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Leuk is zo, net niet. Alsof het sarcastisch is. Zeg maar.
JK verwoordde het ooit veel beter, betreffende [afbeelding].
Voor BS is het nog veel erger.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
Chow gebruikte dan ook de [afbeelding] PI bij die post, wat ik opzich weer raar vind aangezien ze BS echt leuk vind het het zo erg sarcastisch overkomt
ze speelt gewoon met ons![]()
Er bestaat geenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
Chow gebruikte dan ook de [afbeelding] PI bij die post, wat ik opzich weer raar vind aangezien ze BS echt leuk vind het het zo erg sarcastisch overkomt
ze speelt gewoon met ons![]()
als jij nou eens als vrouw tot vrouw met miss gaat praten he, ze begrijpt je vast wel, dan kan miss dago onder druk zetten en dan kan dago weer zorgen dat er eenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er bestaat geen-PI. Als die bestond, had ik hem gebruikt.
Dan kan ik beter met Miss-Miss gaan praten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jij nou eens als vrouw tot vrouw met miss gaat praten he, ze begrijpt je vast wel, dan kan miss dago onder druk zetten en dan kan dago weer zorgen dat er eenPI komt
Dit lijkt mij een bijzonder goed plan!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef killswitch het volgende:
als jij nou eens als vrouw tot vrouw met miss gaat praten he, ze begrijpt je vast wel, dan kan miss dago onder druk zetten en dan kan dago weer zorgen dat er eenPI komt
ik heb zo men momentenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een bijzonder goed plan!
Ik heb ook vaak-momenten die ik graag met een
-PI zou willen duidelijk maken. Helaas is er geen enkele PI die bij de
in de buurt komt.
BS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Hey, Mok. Het ging hier over mij. Ontopic blijven of optiefen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
E. Een van mijn favoriete users, hier.quote:
Het kan dan wel over jou gaan, ik wilde enkel aangeven dat meerdere mensen bij een dergelijke PI gebaat kunnen zijn. Dit ter ondersteuning van van Ch.'s missie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Fijn.quote:
Het voelt een tikkel twijfelachtig, maar het is toch eer dat ik voel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
E. Een van mijn favoriete users, hier.
En dat is knap voor zo'n grafreeks waar ik steeds bijna van moet kokhalzen.
Het is helegaar geen missie!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het kan dan wel over jou gaan, ik wilde enkel aangeven dat meerdere mensen bij een dergelijke PI gebaat kunnen zijn. Dit ter ondersteuning van van Ch.'s missie.
Excuses, kun je even van je stoel oplichten? Ik vermoed dat je op mijn hand zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het voelt een tikkel twijfelachtig, maar het is toch eer dat ik voel.
Heb je hem nodig? Het bevalt mij wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:57 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Excuses, kun je even van je stoel oplichten? Ik vermoed dat je op mijn hand zit.
Jij begon. Met praten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:00 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
"Een echte heer praat niet over het zitten op andermans handen, hij doet zulks gewoon."
Het zij u vergeven, Mok-mok.quote:
Dank u zeer!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
Het zij u vergeven, Mok-mok.
Oh, vroeger. Toen ik nog dacht dat je van de wereld af kon vallen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:10 schreef ehqo het volgende:
"Wat nu?" Is prompt de vraag. Ik stel hem. Vlagen van nostalgie schieten voorbij terwijl ik denk aan hoe ik vroeger lieveheersbeestjes ving. Maar ik ben niks verder, "wat nu?".
Dank jequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
Van mij mag je, Misstique. Het is geen schande als jíj zo betiteld wordt.
mag ik van deze gelegenheid nog even gebruik maken voor een verlate felicitatie ende gelukswensquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef Misstique het volgende:
Kan ik doorgaan voor een Chowi?
Nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik van deze gelegenheid nog even gebruik maken voor een verlate felicitatie ende gelukswens
Betitel mij niet zó!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik vroeg u niets, lief aandachtsgeil meisje van me
Nou. Okay.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik van deze gelegenheid nog even gebruik maken voor een verlate felicitatie ende gelukswens
quote:
Ja. Maar ik heb het idee dat ik dat wel genoeg krijg!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
iedereen heeft behoefte aan aandacht, het liefst in de vorm van liefde uiteraard
Daar kan slechts jij, en niemand anders, over oordelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb het idee dat ik dat wel genoeg krijg!
gij wel, gij welquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb het idee dat ik dat wel genoeg krijg!
Wél. Iemand anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar kan slechts jij, en niemand anders, over oordelen.
Excuses voor het opwekken van eventuele jaloerse gevoelens.quote:
excuses zijn niet nodig hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Excuses voor het opwekken van eventuele jaloerse gevoelens.
Imitatie: sterf.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef ehqo het volgende:
Geslijm. Ik wil gevloek, getier, dood, verderf. Waar is C.? Die kan dat goed.
+ kut + bier.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:37 schreef ehqo het volgende:
Geslijm. Ik wil gevloek, getier, dood, verderf. Waar is C.? Die kan dat goed.
Dat was de mn opzet.quote:
Deze post bewijst eens temeer het belang van PI gebruik. Immers, je kan het op twee manieren interpreteren.quote:
Oei.. traumatische ervaringen gehad? Hart gebroken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:44 schreef ehqo het volgende:
2: Liefde is het kwaad, en doet mij smelten, zoals regelmatig vertoond in 'cartoons', begeleidt onder een kermende: "I'm meltiiiiing".
Mijn PI duidde in dit geval op optie 2.
Tot zover mijn post.
Alleen maar. Constant.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oei.. traumatische ervaringen gehad? Hart gebroken?
groetjes terugquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:50 schreef ehqo het volgende:
Naar huis. Groetjes aan je koelkast.
piemolpiemolpiemolquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:32 schreef Mokster het volgende:
ballenballenballen!!!
Deze is reeds bij het ballenballenballen inbegrepen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef killswitch het volgende:
piemolpiemolpiemol
dacht dat je geen bezwaar zou hebben tegen meer piemolsquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Deze is reeds bij het ballenballenballen inbegrepen.
Daar had ik nog niet aan gedacht!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef killswitch het volgende:
dacht dat je geen bezwaar zou hebben tegen meer piemols
Hell yeah!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:44 schreef killswitch het volgende:
je bent dan ook slet-af he
laat ik nou een piemol in de aanbeiding hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:43 schreef Mokster het volgende:
"Vrouw, 31 jaar, zoekt man om mee te ballen. Meer piemols geen bezwaar."
Hoi³.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:33 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Yesyesyes!
Wat een genereus (??) aanbod!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:45 schreef killswitch het volgende:
laat ik nou een piemol in de aanbeiding hebben
heb je er alvast 1
Brand bier is in de aanbieding.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
JD.
Brand ja.quote:
En wat is dáár mis mee?quote:
Q.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:59 schreef Q. het volgende:
Ho.
Hier was wel zon. Nu is die weg. Nog steeds lekker weer though.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:01 schreef Q. het volgende:
Tof. Dat ben ik nog steeds. Niets nieuws onder de zon dus. Het scheelt dat er geen zon is.
Zie je JD, brand,quote:
Tssk. "Het interesseert me allemaal niet zoveel".quote:
je naam begint dan wel met een J he, maar tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Tssk. "Het interesseert me allemaal niet zoveel"..
JD een kloon van Jackson?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
je naam begint dan wel met een J he, maar toch
Nee dank jequote:
Nog een uurke of 2, dan gaat er hier een pilske open. M'n pa is jarig, dus ben voor de verandering weer eens bij de oudjesquote:
Sjowieeequote:
Sjeedoeeet!quote:
Ik ben in Gelderland, thans. U ook?quote:
Die pupillen moeten veeeeeeeel groter chow.quote:
Ja, ik ook. Thans.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die pupillen moeten veeeeeeeel groter chow..
Heb je nog nooit de ogen gezien van iemand die strak staat ofzo?quote:
Bij mij worden mijn pupillen dan juist klein. Anyhow, als ik ze nog groter maak, staat het lelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je nog nooit de ogen gezien van iemand die strak staat ofzo?.
Ik maak de volgende keer wel foto's.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij mij worden mijn pupillen dan juist klein. Anyhow, als ik ze nog groter maak, staat het lelijk.
Hoeft niet, hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik maak de volgende keer wel foto's..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
Schaamteloos gejat uit ander topic, maar ik vind 'm briljant.
[afbeelding]
MSN is voor hetero's.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef JDude het volgende:
Chow, je MSN!
Dat verklaart dat Chowi offline is.quote:
Heb geen IRC..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
HekjeFOK.
http://irc.tweakers.net/fok/quote:
weet ik veel ik zit er nietquote:
Hans!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef rompompom het volgende:
Terugroddelpost.
Hoi gij die trouwen gaat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
Good evening my faithfull ones.
Het is ave.quote:
Hoe kommet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef Chowi het volgende:
Klote spierpijn.
Dat is het ergste: géén fláúw ídéé.quote:
Heej moemoequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef moemoe het volgende:
Heej Litso!
Ja! Trek dan op z'n minst een Marilyn Manson T-shirt aan!quote:
Wie? Wat? Roddel?quote:
Ik wilde extra nadruk leggen op die laatste letter.quote:
Lits!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Litso het volgende:
MT! Gij verloofde!
Ja. Zo van. Niet aaave, maar aveee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wilde extra nadruk leggen op die laatste letter.
Ik ben niet meer zo op de hoogte de laatste tijd. Maar ik gok iets met c_c en Litso.quote:
Jij begrijpt me.quote:
Ik hoop dat je onderhand al minder bent gaan trillen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
Chocoladesinassnippers, "lekker op elk moment van de dag".
Roken helpt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je onderhand al minder bent gaan trillen.
Definieer 'echte date'.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:59 schreef Misstique het volgende:
Maar Lits, vertel eens, was dit een echte date?
Potentie tot meer dan vriendschap. Mogelijke vlinders. Enzo.quote:
Dan zal ik er niet over doorzagen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:11 schreef Litso het volgende:
Oh sorry. Ik probeerde die vraag even te ontwijken.
Lekker.quote:
Zij het een beetje vreemd.quote:
Zeg, ik ving rare geruchten op over jouw en dago, zijn die waar?quote:
Welke steen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg, ik ving rare geruchten op over jouw en dago, zijn die waar?
Zo'n grote, zwerfkei..quote:
Yessssss!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg, ik ving rare geruchten op over jouw en dago, zijn die waar?
Neequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:48 schreef Bizznitch het volgende:
Wat een kut-topic... ik ga slapen.
Tof. Feli...quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo.
* moemoe eet mee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:20 schreef Janetje het volgende:
Voel je de spanning plots in dit topic?
*popcorn pakt...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:24 schreef Litso het volgende:
Kijk daar! Gavin Rossdale!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:24 schreef Litso het volgende:
Oehh..quote:
Goed zo. Afleiden die handel.quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:24 schreef Litso het volgende:
Hey kijk.... *insert willekeurig lekker wijf met dikke tieten*quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
Makkelijk afgeleid die meiden.
...he? wat?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey kijk.... *insert willekeurig lekker wijf met dikke tieten*
quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:35 schreef Litso het volgende:
[..]
...he? wat?
Oh sorry, ik raakte even afgeleid door een vliespinda.
Dood. BeF dan hè.quote:
Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Godver, wat is het toch vroeg.
wat nouquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:50 schreef Misstique het volgende:
Morning.
Geen goed begin van deze dag.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 08:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde je nog wakker sms'en maar ik heb me zelf enkele uren verslapenquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Die krijg ik altijd dicht.quote:
Mietje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:16 schreef rompompom het volgende:
Mietjes zijn lullie! Allemaal! Dus ook jij ja!!
Ach man, je bent zelf een mietjequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:16 schreef rompompom het volgende:
Mietjes zijn lullie! Allemaal! Dus ook jij ja!!
Nou, nou, wacht maar tot de politie bij jou op de stoeptegel staat, dan ben je zelf ook een homo's!quote:
Homo.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, nou, wacht maar tot de politie bij jou op de stoeptegel staat, dan ben je zelf ook een homo's!![]()
![]()
Dat kan heul niet, ik ben geen ventquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, nou, wacht maar tot de politie bij jou op de stoeptegel staat, dan ben je zelf ook een homo's!![]()
![]()
*zuigquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, ik ben geen vent![]()
*tong uitsteekt naar rpp
De brutaliteit!quote:
Hou nog even vol!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, wat wil je! Ik zit al vier weken zonder uitzicht op vrouwelijk schoon op zee
Ik wil mn schoonmoeder wel droppen met een helicopter?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, wat wil je! Ik zit al vier weken zonder uitzicht op vrouwelijk schoon op zee
*nog even volhoudt. Maar twee weken is echt nog langquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik wil mn schoonmoeder wel droppen met een helicopter?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach.. wat is nou 2 weken op een mensenleven.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:44 schreef rompompom het volgende:
*nog even volhoudt. Maar twee weken is echt nog lang![]()
Ligt eraan of je in die 2 weken niet onder een trein ofzo looptquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach.. wat is nou 2 weken op een mensenleven.
Dat is toch vrij lastig als je ergens op zee zit..quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ligt eraan of je in die 2 weken niet onder een trein ofzo loopt
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:59 schreef Misstique het volgende:
Het wordt weer een dag van cliché's.
Laat ons troost vinden bij elkander.quote:
Ik ga het zeggen hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat ons troost vinden bij elkander.
*klampt Mt. vastquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat ons troost vinden bij elkander.
*knuffeltquote:
Hij is er lekker toch niet.quote:
Jij altijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg, ik mag toch wel op de bruiloft komen he?
Ik knuffel alleen maar, verder niks!quote:
Geeft niet. Ik ben dus nog op tijd voor een front-row ticket.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij altijd.
Maar dat gaat pas plaatsvinden in 2008 hoor..
Jij bent te lief voor een sletquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik knuffel alleen maar, verder niks!
Ik mag knuffelen met wie ik wil.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent te lief voor een slet![]()
Ik bedoel die kerel van je
Ruim op tijd jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef Litso het volgende:
Geeft niet. Ik ben dus nog op tijd voor een front-row ticket.
quote:*knuffelt vrolijk verder*
Dago is ook geen slet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent te lief voor een slet![]()
Ik bedoel die kerel van je
Is niet altijd mogelijk, hij woont te ver weg.quote:
Goddomme zeg, ik zou gek worden van een verloofde die 24 uur per dag op mijn lip zat.quote:
Ha-ha!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is niet altijd mogelijk, hij woont te ver weg..
Ook dat ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Goddomme zeg, ik zou gek worden van een verloofde die 24 uur per dag op mijn lip zat.
zoek op google naar een foto van marijke helwegenquote:
True thatquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Goddomme zeg, ik zou gek worden van een verloofde die 24 uur per dag op mijn lip zat.
Gelukkig weten we heel goed wanneer we elkaar met rust moeten laten.quote:
Zal ik maar stoppen met knuffelen dan?quote:
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zal ik maar stoppen met knuffelen dan?
Stiekem zit die bobbel niet in de weg. En komt hij ook niet ongepast.quote:
Hmm?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:43 schreef Mokster het volgende:
Tis een schande!
Dan niet.quote:
Dat geknuffel met bobbels onder werktijd!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:46 schreef Misstique het volgende:
Hmm?
*noteertquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
Misstique. Als je trouwt, kun je me altijd nog gebruiken als veelvuldig slippertje.![]()
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat geknuffel met bobbels onder werktijd!
In mn geheime zwarte boekje.quote:
Slechts jaloersigheid van mijn kant....quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:50 schreef Misstique het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Balboekje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:50 schreef Misstique het volgende:
In mn geheime zwarte boekje.
Wat staat daar nog meer in aan informatie? Je hoeft niet letterlijk te citeren, maar ben nieuwsgierig naar andere geheime informatie.quote:
Ah. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Slechts jaloersigheid van mijn kant....
Daar doe ik geen uitspraken over, té shockerend.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat staat daar nog meer in aan informatie? Je hoeft niet letterlijk te citeren, maar ben nieuwsgierig naar andere geheime informatie.
Dan praat ik ook nooit meer over mijn geheimen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, té shockerend.
Jeeduud.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Ben je verliefd? c_c? Of mis ik echt alles hier?;(.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
Ik heb een roze bril op.
Zo, uit welke grot kom jij?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
Ben je verliefd? c_c? Of mis ik echt alles hier?;(.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben je verliefd? c_c? Of mis ik echt alles hier?;(.
Jezus? Ik dacht eerder Raoul Duke.quote:
Vraag maar aan een van die twee. Op MSN ofzoquote:
Slotje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:39 schreef JDude het volgende:
Hm, nog maar even aan het werk.
True.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:40 schreef Litso het volgende:
Neuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |