Hier was wel zon. Nu is die weg. Nog steeds lekker weer though.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:01 schreef Q. het volgende:
Tof. Dat ben ik nog steeds. Niets nieuws onder de zon dus. Het scheelt dat er geen zon is.
Zie je JD, brand,quote:
je naam begint dan wel met een J he, maar tochquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Tssk. "Het interesseert me allemaal niet zoveel"..
JD een kloon van Jackson?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
je naam begint dan wel met een J he, maar toch
Nog een uurke of 2, dan gaat er hier een pilske open. M'n pa is jarig, dus ben voor de verandering weer eens bij de oudjesquote:
Sjeedoeeet!quote:
Die pupillen moeten veeeeeeeel groter chow.quote:
Ja, ik ook. Thans.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die pupillen moeten veeeeeeeel groter chow..
Heb je nog nooit de ogen gezien van iemand die strak staat ofzo?quote:
Bij mij worden mijn pupillen dan juist klein. Anyhow, als ik ze nog groter maak, staat het lelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je nog nooit de ogen gezien van iemand die strak staat ofzo?.
Ik maak de volgende keer wel foto's.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bij mij worden mijn pupillen dan juist klein. Anyhow, als ik ze nog groter maak, staat het lelijk.
Hoeft niet, hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik maak de volgende keer wel foto's..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
Schaamteloos gejat uit ander topic, maar ik vind 'm briljant.
[afbeelding]
MSN is voor hetero's.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef JDude het volgende:
Chow, je MSN!
Heb geen IRC..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
HekjeFOK.
http://irc.tweakers.net/fok/quote:
weet ik veel ik zit er nietquote:
Hans!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef rompompom het volgende:
Terugroddelpost.
Hoi gij die trouwen gaat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
Good evening my faithfull ones.
Het is ave.quote:
Hoe kommet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:38 schreef Chowi het volgende:
Klote spierpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |