Dago is ook geen slet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent te lief voor een slet![]()
Ik bedoel die kerel van je
Is niet altijd mogelijk, hij woont te ver weg.quote:
Goddomme zeg, ik zou gek worden van een verloofde die 24 uur per dag op mijn lip zat.quote:
Ha-ha!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is niet altijd mogelijk, hij woont te ver weg..
Ook dat ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Goddomme zeg, ik zou gek worden van een verloofde die 24 uur per dag op mijn lip zat.
zoek op google naar een foto van marijke helwegenquote:
True thatquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Goddomme zeg, ik zou gek worden van een verloofde die 24 uur per dag op mijn lip zat.
Gelukkig weten we heel goed wanneer we elkaar met rust moeten laten.quote:
Zal ik maar stoppen met knuffelen dan?quote:
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zal ik maar stoppen met knuffelen dan?
Stiekem zit die bobbel niet in de weg. En komt hij ook niet ongepast.quote:
Hmm?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:43 schreef Mokster het volgende:
Tis een schande!
Dan niet.quote:
Dat geknuffel met bobbels onder werktijd!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:46 schreef Misstique het volgende:
Hmm?
*noteertquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:48 schreef Stofje het volgende:
Misstique. Als je trouwt, kun je me altijd nog gebruiken als veelvuldig slippertje.![]()
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat geknuffel met bobbels onder werktijd!
In mn geheime zwarte boekje.quote:
Slechts jaloersigheid van mijn kant....quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:50 schreef Misstique het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Balboekje.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:50 schreef Misstique het volgende:
In mn geheime zwarte boekje.
Wat staat daar nog meer in aan informatie? Je hoeft niet letterlijk te citeren, maar ben nieuwsgierig naar andere geheime informatie.quote:
Ah. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Slechts jaloersigheid van mijn kant....
Daar doe ik geen uitspraken over, té shockerend.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat staat daar nog meer in aan informatie? Je hoeft niet letterlijk te citeren, maar ben nieuwsgierig naar andere geheime informatie.
Dan praat ik ook nooit meer over mijn geheimen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, té shockerend.
Jeeduud.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Ben je verliefd? c_c? Of mis ik echt alles hier?;(.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
Ik heb een roze bril op.
Zo, uit welke grot kom jij?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
Ben je verliefd? c_c? Of mis ik echt alles hier?;(.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben je verliefd? c_c? Of mis ik echt alles hier?;(.
Jezus? Ik dacht eerder Raoul Duke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |