Quotes van Chowi mogen wel door anderen worden gepost?quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Ik vind BS leuk. LEUK!
een leuk meisje dat iemand leuk vind, wat is het leven toch leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Ik vind BS leuk. LEUK!
denk dat dat niet zon probleem voor haar zal zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Nou, veel plezier dan, hè. 300 posts tegen jezelf.
Leuk is zo, net niet. Alsof het sarcastisch is. Zeg maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
een leuk meisje dat iemand leuk vind, wat is het leven toch leuk
en wat is leuk eigenlijk een kutwoord als je het vaak gebruikt![]()
Chow gebruikte dan ook dequote:Op woensdag 17 mei 2006 15:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Leuk is zo, net niet. Alsof het sarcastisch is. Zeg maar.
JK verwoordde het ooit veel beter, betreffende [afbeelding].
Voor BS is het nog veel erger.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
Chow gebruikte dan ook de [afbeelding] PI bij die post, wat ik opzich weer raar vind aangezien ze BS echt leuk vind het het zo erg sarcastisch overkomt
ze speelt gewoon met ons![]()
Er bestaat geenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
Chow gebruikte dan ook de [afbeelding] PI bij die post, wat ik opzich weer raar vind aangezien ze BS echt leuk vind het het zo erg sarcastisch overkomt
ze speelt gewoon met ons![]()
als jij nou eens als vrouw tot vrouw met miss gaat praten he, ze begrijpt je vast wel, dan kan miss dago onder druk zetten en dan kan dago weer zorgen dat er eenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er bestaat geen-PI. Als die bestond, had ik hem gebruikt.
Dan kan ik beter met Miss-Miss gaan praten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jij nou eens als vrouw tot vrouw met miss gaat praten he, ze begrijpt je vast wel, dan kan miss dago onder druk zetten en dan kan dago weer zorgen dat er eenPI komt
Dit lijkt mij een bijzonder goed plan!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:41 schreef killswitch het volgende:
als jij nou eens als vrouw tot vrouw met miss gaat praten he, ze begrijpt je vast wel, dan kan miss dago onder druk zetten en dan kan dago weer zorgen dat er eenPI komt
ik heb zo men momentenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een bijzonder goed plan!
Ik heb ook vaak-momenten die ik graag met een
-PI zou willen duidelijk maken. Helaas is er geen enkele PI die bij de
in de buurt komt.
BS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Hey, Mok. Het ging hier over mij. Ontopic blijven of optiefen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
E. Een van mijn favoriete users, hier.quote:
Het kan dan wel over jou gaan, ik wilde enkel aangeven dat meerdere mensen bij een dergelijke PI gebaat kunnen zijn. Dit ter ondersteuning van van Ch.'s missie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Fijn.quote:
Het voelt een tikkel twijfelachtig, maar het is toch eer dat ik voel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
E. Een van mijn favoriete users, hier.
En dat is knap voor zo'n grafreeks waar ik steeds bijna van moet kokhalzen.
Het is helegaar geen missie!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het kan dan wel over jou gaan, ik wilde enkel aangeven dat meerdere mensen bij een dergelijke PI gebaat kunnen zijn. Dit ter ondersteuning van van Ch.'s missie.
Excuses, kun je even van je stoel oplichten? Ik vermoed dat je op mijn hand zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het voelt een tikkel twijfelachtig, maar het is toch eer dat ik voel.
Heb je hem nodig? Het bevalt mij wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:57 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Excuses, kun je even van je stoel oplichten? Ik vermoed dat je op mijn hand zit.
Jij begon. Met praten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:00 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
"Een echte heer praat niet over het zitten op andermans handen, hij doet zulks gewoon."
Het zij u vergeven, Mok-mok.quote:
Dank u zeer!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
Het zij u vergeven, Mok-mok.
Oh, vroeger. Toen ik nog dacht dat je van de wereld af kon vallen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:10 schreef ehqo het volgende:
"Wat nu?" Is prompt de vraag. Ik stel hem. Vlagen van nostalgie schieten voorbij terwijl ik denk aan hoe ik vroeger lieveheersbeestjes ving. Maar ik ben niks verder, "wat nu?".
Dank jequote:Op woensdag 17 mei 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
Van mij mag je, Misstique. Het is geen schande als jíj zo betiteld wordt.
mag ik van deze gelegenheid nog even gebruik maken voor een verlate felicitatie ende gelukswensquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:13 schreef Misstique het volgende:
Kan ik doorgaan voor een Chowi?
Nee.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik van deze gelegenheid nog even gebruik maken voor een verlate felicitatie ende gelukswens
Betitel mij niet zó!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik vroeg u niets, lief aandachtsgeil meisje van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |