quote:18.01.06
Aaron Jeffrey komt niet opdagen bij rechtbank
Aaron Jeffrey had vandaag voor de rechter moeten verschijnen, maar is niet op komen dagen. Jeffrey was volgens zijn advocaat in Sydney in verband met de opnames van McLeod’s Daughtes en kon daarom niet komen. Hij had vandaag voor de rechter zijn schuld of onschuld moeten pleiten.
De beschuldiging is “one charge of committing common assault and one count of threatening life” wat neer komt op één aanklacht wegens het bedreigen van Melissa’s leven, en één aanklacht wegens mishandeling.
Als hij schuldig wordt bevonden kan hij voor maximaal 10 jaar de gevangenis in gaan.
Zijn advocaat laat weten dat de onderhandelingen met de aanklager nog steeds lopen hij verwacht dat alles binnenkort is opgelost. Voorlopig is Jeffrey vrij op borgtocht, en als het zijn advocaat niet (tijdig) lukt een deal te sluiten met de aanklager zal er volgende maand een rechtzaak volgen.
Ik zal het het wel weer missen. Wie is Melissa?quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:05 schreef RedFever007 het volgende:
... wat neer komt op één aanklacht wegens het bedreigen van Melissa’s leven, en één aanklacht wegens mishandeling. ...
Ik weet het ook niet om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:13 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik zal het het wel weer missen. Wie is Melissa?
Zou het misschien Melinda (zijn vrouw) moeten zijn:quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet om eerlijk te zijn![]()
quote:Hij trouwde met Melinda Midich die hij ontmoette op de set van een film. Samen kregen ze in 2003 een dochtertje genaamd Ella-Blu.
Ben je man of vrouw?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:26 schreef Bigs het volgende:
Ok mensen in het grote McLeod's daughters topic.. nu wil ik het toch wel ff weten:
Thnx...quote:
Zat wel weer een zielig stukje inquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:50 schreef PM-girl het volgende:
Zo nog ff de aflvering van gisteren terugkijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef funrider het volgende:
voor de digitale kijkers weten jullie toevallig waar Hallmark nu ergens zit met zn McLeods Daughters episodes?
Yep.. sinds Jessica Napier weg is vind ik Rachel steeds leuker wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Uhh ja, Charlotte voogdij gedoe.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:06 schreef MsInfidelity het volgende:
Heb het vanavond helaas gemist.![]()
Is er nog iets leuks/spannends gebeurt??
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[afbeelding] is toch echt wel een wonderschone dame. Zou er zo verliefd op kunnen worden.Zeker mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik ook zwaar hot.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:31 schreef Bigs het volgende:
[..]
Yep.. sinds Jessica Napier weg is vind ik Rachel steeds leuker wordenZoiezo is Jodi ook al een stuk minder irritant dan in het begin van de serie.
Toen zag ze er erg lekker uit jahquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:55 schreef Bigs het volgende:
Yep zeker.. was een leuk karakter en ze zag er ook leuk uit natuurlijkZeker die aflevering met dat diner waar ze zich helemaal trashy kleedt
Episode 312 - Sins of the father.. even onthouden dat ik een keer caps maak als ik hem in goeie kwaliteit tegenkomquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toen zag ze er erg lekker uit jah![]()
![]()
![]()
Hmmm, ben benieuwd wie zij is.. Eerst komt .... nog natuurlijk, die vind ik ook erg leuk !quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:40 schreef RedFever007 het volgende:
** SPOILER **
http://www.theage.com.au/(...)9/1137553682947.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
Cool een newbie die z'n eerste post in het McLeod Daughters postquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:13 schreef anjagaag het volgende:
Ik ben nieuw, vandaag voor het eerst. Ik baal dat vanmiddag de herhaling niet was !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betwijfel het ook, ze is nu ook het derde kind, wie weet hoe leuk dat is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:21 schreef MsInfidelity het volgende:
Charlotte weg...![]()
Ik betwijfel of ik het kind van mijn overleden zuster af zou staan, maar aan de ene kant misschien inderdaad beter dat ze nu bij haar zusjes is.
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:51 schreef based het volgende:
haha ik vind het ook leuk!:D
al ben ik niet het type voor zo'n serie.. maar iets laat me de hele tijd kijken
Zeer herkenbaar, ik hou ook helemaal niet van die zoetsappige vrouwenfilms/series maar dit kijk ik gewoon elke dag.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:51 schreef based het volgende:
al ben ik niet het type voor zo'n serie.. maar iets laat me de hele tijd kijken
Inderdaad, ik moet altijd erg lachen als het er weer op isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef Bigs het volgende:
Ghe.. alle negatieve kritiek op Flodder snap ik ook niet. Is echt wel een van de betere series van Nederlandse bodem imo
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:54 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik lees net ergens dat Net5 pas in september met seizoen 5 gaat beginnen ipv van juni..
Beetje geduld hebben dus..![]()
Niet erg, dan is de vakantie periode vrij, hoef ik niets te missen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:54 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik lees net ergens dat Net5 pas in september met seizoen 5 gaat beginnen ipv van juni..
Beetje geduld hebben dus..![]()
Volgens TVgids.nl nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:17 schreef PM-girl het volgende:
Komt de herhling niet meer om half een 's middags???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:25 schreef PM-girl het volgende:
Balen dat er geen herhaling meer is,daardoor een slechte video opname gezien, maar beter dan niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:49 schreef Chav het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Op zaterdag wordt er sowieso niet herhaald, maar volgens mij helemaal niet meer om half een...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
sjips gemist, dan maar morgen even om 12.40 kijken.![]()
12.40quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:09 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Op zaterdag wordt er sowieso niet herhaald, maar volgens mij helemaal niet meer om half een...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, dus ff een paar vraagjes van mijn kant:
Meg is dus weg..maar Jodi zou toch ook meegaan? En is Terry er nog wel?
En wie is Kate? Waar komt ze vandaan en hoe is ze op Drover's terecht gekomen..- Meg is naar Melbourne en Jody besloot op het laatste ogenblik dat ze toch niet mee wouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Kate solliciteerde op de functie van Jody omdat zij immers wog zou gaan. Toen ze al aangenomen was kwam Jody ineens weer terug.
- Terry woont nu bij het bezinestation maar.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:12 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien, dus ff een paar vraagjes van mijn kant:
Meg is dus weg..maar Jodi zou toch ook meegaan? En is Terry er nog wel?
En wie is Kate? Waar komt ze vandaan en hoe is ze op Drover's terecht gekomen..Jodi zou, maar bedacht zich,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kate is een oud klasgenootje van Jodi, en kwam solliciteren voor de baan van Jodi.![]()
Misschien niet. GIsteren wilde ik de herhaling kijken maar die was er dus niet....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
12.40
McLeod's daughters
Serie/soap
27 MEI
NET5
Is dit dan fout?
Zo je die willen inscannen misschien? Of is dat niet toegestaan ivm Fok! policy?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:17 schreef JB100-plus het volgende:
In de Veronica-gids (nr 21) staat een artikel van 2 bladzijden over MCleod's Daughters. Voor de echte fans staat er misschien niet veel nieuws in, maar toch...
Ik volg de serie ook min of meer sinds een paar maanden (als ik 's avonds niet moet werken). En ja, ik ben een man.![]()
ok, ik begreep eerder in dit topic dat de schrijvers haar eruit wilden? Nouja, het is en blijft jammer dat ze eruit is, Meg ook vind ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:17 schreef elsie het volgende:
het was de keus van Lisa Chappell (Claire) zelf om de serie uit te gaan ..ze had een grote wens om een cd te maken vandaar dat ze serie is uitgeschreven.
maar je hebt wel gelijk er gaan de laatste tijd veel weg uit de serie ,vind het ook erg jammer![]()
Bedankt voor de gerustelling!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:59 schreef flowerbox het volgende:
Mijn mannetje kijkt ook dus JB100-plus je bent niet de enige. Ik vind het zelf ook super trouwens..
Mooie linkquote:Op maandag 29 mei 2006 00:04 schreef MsInfidelity het volgende:
Kijk anders even op deze site, daar is het artikel te vinden: http://droversrun.web-log.nl/
WAAAATquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:23 schreef PM-girl het volgende:
Dit las ik op de site van net5:
Vanaf woensdag 21 juni vervallen de afleveringen van "McLeod's Daughters". Hiervoor in de plaats komen afleveringen van "Providence" vanaf afl. 1. In het najaar komen er weer nieuwe afleveringen van "McLeod's Daughters".
Klopt, was ik vergeten er bij te vermelden..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
=== WEL ENKELE SPOILERS OP DIE SITE ===
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:23 schreef PM-girl het volgende:
Dit las ik op de site van net5:
Vanaf woensdag 21 juni vervallen de afleveringen van "McLeod's Daughters". Hiervoor in de plaats komen afleveringen van "Providence" vanaf afl. 1. In het najaar komen er weer nieuwe afleveringen van "McLeod's Daughters".
Er was alleen wel een stuk af volgens mijquote:
Het einde is soms zo plots,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Er was alleen wel een stuk af volgens mij
Ik dacht dat het aan mij lag ...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het einde is soms zo plots,![]()
zie je iemand lopen en opeens "strong medicine "
oke thnx, ga ik eens bekijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef MsInfidelity het volgende:
Moet je even het filmpje kijken van de link die iets hier boven staat..
Zo wordt e.e.a. meteen een stuk duidelijker!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:51 schreef MsInfidelity het volgende:
Voor wie de laatste minuten nog wil zien van de uitzending van gisteren: Check even deze link.. http://droversrun.web-log(...)oment.html#comments. En dan onderste filmpje.
Dave doet nog iets wat jullie vast wel willen zien..![]()
Pas op deze site bevat spoilers!!!
idd. balen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:25 schreef Rhanna het volgende:
Nou kijk ik net in de mikro gids, en daarin staat voor komende woensdag tien over zes Providence geprogrammeerd. En de dagen erna ook. Lijkt erop alsof net 5 Mcleods stil heeft gezet
Vandaag nog,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Godver, ik dacht dat t al gestopt was en nu kwam ik er gister halverwege achter dat t er nog wel op komt dus![]()
Wanneer is t najaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Nuongirl het volgende:
heel jammer
Moeten we wachten tot het najaar..
welk najaar ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wanneer is t najaarBeginnen ze in sept ofzo weer
![]()
Inderdaad, in het begin was het vaak na 1 minuut alweer verder, nu zit er soms wel meeer dan 5 min reclame tussenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef Bigs het volgende:
Ik denk wel dat Net 5 nog even doorgaat met McLeod's.. aan de lengte van het reclameblok te zien is er aan adverteerders geen gebrek
Zolang kan ik niet wchten, ah please, toe nouquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:41 schreef Bigs het volgende:Ik wacht wel gewoon ff tot de nieuwe afleveringen komen denk ik
Ok.. ik denk dat Tess in een vlaag van verstandsverbijstering het kind van Sally vermoordt. Samen met Stevie probeert ze Kane er voor op te laten draaien, want jah.. niemand mag hem echt dus wat maakt het uit. Nick en Tess bedenken dan dat ze het plattelandsleven eigenlijk zat zijn en beginnen een restaurantje in Melbourne. Alex gaat aan de slag als afwashulp. Drovers wordt uiteraard verkocht aan Killarneyquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zolang kan ik niet wchten, ah please, toe nou
Wheheh das duidelijk ja, maar hij is nog steeds beter dan mijnequote:
Ja ze was inderdaad zwanger.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:35 schreef PM-girl het volgende:
Weet iemand of Inge Hornstra (Sandra) nu idd zwanger was?
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:19 schreef MsInfidelity het volgende:
Goed nieuws!!!![]()
![]()
Vanaf 23 september worden er elke zaterdag om 19.30 uur nieuwe afleveringen vanaf seizoen 5 van "McLeod's Daughters" uitgezonden op NET 5.
Meen je niet ??? Hebben ze eindelijk de licenties rond ? Laatst stond er namelijk nog het bericht dat t wel voorjaar 2007 kon worden ... *checkt net5.nl*quote:Op donderdag 14 september 2006 01:19 schreef MsInfidelity het volgende:
Goed nieuws!!!![]()
![]()
Vanaf 23 september worden er elke zaterdag om 19.30 uur nieuwe afleveringen vanaf seizoen 5 van "McLeod's Daughters" uitgezonden op NET 5.
Datum en tijdstip: 23 september 2006, 19:30-20:30 uurquote:
Hmm vaag ik kende hem nl al wel ???quote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Larisje het volgende:
Dit was de eerste aflevering van het 5e seizoen. Net 5 heeft tot nu toe t/m seizoen 4 alles uitgezonden.
Ik heb gister weer genoten. De tijd is alleen een beetje rot. Ik vergat everwood ook altijd en dat werd op diezelfde tijd uitgezonden.
Daarom heb ik mijn harddisk recorder geprogrammeerd om elke zaterdag van 19:30-20:30 NET5 op te nemen. Knip ik vervolgens eerst even de reclame weg en kan ik zonder onderbreking de hele aflevering kijken.quote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Larisje het volgende:
Dit was de eerste aflevering van het 5e seizoen. Net 5 heeft tot nu toe t/m seizoen 4 alles uitgezonden.
Ik heb gister weer genoten. De tijd is alleen een beetje rot. Ik vergat everwood ook altijd en dat werd op diezelfde tijd uitgezonden.
ik heb het gemist, wat een bagger tijdquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef MsInfidelity het volgende:
Beetje overdreven dat Nick weg gaat..Ze kunnen toch wel één of andere regeling treffen. Tess kan hem moeilijk verbieden om z'n zoon te zien.
Wat vinden jullie?
In grote lijnen:quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom gaat Nick weg, waarheen?
IMijn tv gaat het maandag pas weer doen
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom gaat Nick weg, waarheen?
IMijn tv gaat het maandag pas weer doen
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:37 schreef pdiscs het volgende:
[..]Wat lul je, ik heb niks gezegd dus hoef niet die spoiler tag te gebruiken medunkt huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Fijn taalgebruik!quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat lul je, ik heb niks gezegd dus hoef niet die spoiler tag te gebruiken medunkt huh
Ja, best wel.quote:
Ik ben het er niet mee eens iigquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef Bigs het volgende:
Nou ik zag de cast van seizoen 6, dus toen ben ik eens gaan kijken wat de f er aan de hand was.. maar weet niet of ik het leuk ga vinden
Ja, maar ik neem het altijd op. Het tijdstip waarop het uitgezonden wordt is niet echt "handig".quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Kijkt er nog iemand?
Gelukkig heb ik een harddisk recorder. De series die ik volg neem ik elke week automatisch op. Bijkomend voordeel is ook dat je al kunt beginnen met kijken als de serie nog bezig is (kun je lekker de reclame skippen).quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:07 schreef DarkElf het volgende:
ik kijk nooit meer, ik vind dat tijdstip echt een ontzettend onhandige en ik vergeet het dus ook altijd op te nemen
Als mijn video dienst geweigerd heeft, kan ik ook altijd wel ergens de aflevering terugkijken!quote:Op zondag 15 april 2007 09:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat je deze serie vrijwel NERGENS kan downloaden! Ik baal er echt stevig van want opnemen lukt me ook niet...
Ik zie dat seizoen 7 wel te vinden is met mininova, maar de andere seizoenen nietquote:Op zondag 15 april 2007 09:46 schreef MissX het volgende:
Hij is heel makkelijk te downloaden hoor. Ik zit gewoon op Australische schema dus in seizoen 7 aflevering 8.
Helaas niet... Ik zit in de ziektewet en krijg dankzij UPC 6 dagen in de week 'n dosis McLeod's Daughters: ma t/m vr op Hallmark en za op net5.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:56 schreef Babbel1 het volgende:
*kick* Zijn er mensen die deze serie nog volgen? Sinds de Amerikaanse series weer met zomerstop zijn, heb ik seizoen 6 gedownload en ik ben nu al in seizoen 7, nog meer mensen die (bijna) op Australisch schema zitten?![]()
Helaas heb ik die al weer gewist (die ik meestal direct na het kijken). Anders had ik je wel een dvd'te gebrand.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:58 schreef PM-girl het volgende:
ik neem het ook standaard op,maar ik was 14 dagen terug vergeten een video erin te doen...
Jammer!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:34 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Helaas heb ik die al weer gewist (die ik meestal direct na het kijken). Anders had ik je wel een dvd'te gebrand.
Vond het toch een "beetje vreemd"...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef PM-girl het volgende:
Had ik ook Pdiscs, denk dat het gewoon zo hoort?
Nee joh... Tess en Nick zijn weer gevlogen...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Weg zijn wie weer? McLeod's Daughters van Net5?
Is dat niet Kate?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie is dat dan? Ik herken er niemand in. Welk character is dit dan?
Het is Simmone Jade McKinnon.quote:
Nee dat is Stevie. Hoewel ik die natte foto's met lang haar niet charmant vind.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef babsjuh het volgende:
Is dat niet Kate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje een afknapper dit...
[ Bericht 11% gewijzigd door Leintjeuh op 23-10-2007 07:13:18 ]
Graag... want ik heb alle NL-afleveringen gezien (en nog een keer, en nog een keer... met dank aan Hallmark) maar seizoen 7 dus nog niet. Wat er nu tussen spoilertags staat WIST ik dus ook nog niet...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:43 schreef PM-girl het volgende:
Ja maar seizoen 7 is nog helemaal niet op tv geweest hier. En ik denk dat hetgeen op tv is in NL toch wel algemeen wordt genomen als grens wat betreft spoileren.
Tot daar kan het imo besproken worden, daarna in spoilers, toch?
quote:Op vrijdag 17 januari 2003 18:54 schreef Mike het volgende:
Je zegt dat eigenlijk alles kan, maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn, toch?
Ja, inderdaad.
Spoilers plaatsen is een doodszonde in FTR.
Met liefdequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:53 schreef Dandilion het volgende:
gistere avond niet gezien, wil je me informeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
NL voor zover ik weet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, mensen. Hier ook een MD fan! Ben nu bij aflevering 8 van seizoen 7 en wil ook even mn ei kwijt. Maar is dit nou het NL of het AU topic?
Ik weet wel dat veel nummers uit de serie worden gezongen door Rebecca Lavelle..quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:41 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand net toevallig het einde van een aflevering op Net 5 gezien? Er werd een rustig nummer gedraaid met een zangeres. de tekst is iets van "here we are, here we are" en "hold myself back/hold me back". Ik ben erg benieuwd welk nummer dit is.
Ik heb vanochtend gezocht maar tot op heden nog niks kunnen vinden.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:44 schreef morgane het volgende:
Ja, dat had ik ondertussen ook gevonden. Helaas kom ik er dus niet uit welk nummer het is en waar ik het zou kunnen vinden. Maar ik zoek verder!
Dat je't nog gevonden hebtquote:Op donderdag 3 april 2008 18:07 schreef morgane het volgende:
Hebbes, het is een nieuw nummer van haar en het heet Love Is Endless. Gevonden op een MD forum, maar de lyrics staan nog niet online.
Seizoen 8 ben ik ook reuze benieuwd naar ja!quote:Op donderdag 3 april 2008 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, ik vind t juist ontwijze zeikmuziek in deze serie. Maar smaken verschillen!
Ik heb zojuist de laatste aflevering van seizoen 7 gekeken. Zal er niets over spoileren, maar ben zeer benieuwd naar seizoen 8!
Ben nu McLeod's Daughters de film maar aan het downloaden. Ben benieuwd wat dat dan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/article.aspx?id=327167
Laatste stukje even in spoiler gezet omdat daarin staat wie er allemaal meespelen in het laatste seizoen, misschien willen de kijkers van de serie op Nederlandse TV dat nog niet weten.Spoilers!
Nee, dat wist ik niet. is dat zo vreemd dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:32 schreef Dandilion het volgende:
nou kom op dat wisten we toch allang dat t eens ten einde zou komen? althans ik wel
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef Rolex1 het volgende:
Is Jodie echt dood?
Misschien is het wel zo geenceneerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
Af en toe lees ik het. Mijn zusje doet dat elke dag. dan is de lol er snel af lijkt me.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:03 schreef Dandilion het volgende:
ja die blijven zo vrolijk want Jodie zit in een witness protection project met Matt, die afl. heb je zeker gemist?
wie van jullie leest 255 pagina van net5?
ik probeer t niet te doen. Maar ja de verleiding is zo groot om vast een beetje te weten te zien komen wat er gaat gebeuren.
Haha ja die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:03 schreef Dandilion het volgende:
ja die blijven zo vrolijk want Jodie zit in een witness protection project met Matt, die afl. heb je zeker gemist?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:40 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Becky![]()
Trouwens op deze site zag ik een nieuw iemand in de serie,
** SPOILER **
http://www.theage.com.au/(...)9/1137553682947.html
jaa Regan is alweer weg.. best snel al!! de serie word steeds minder. hopelijk komen in het laaste seizoen jodi enzo weer terug.. (heb ik gehoord!)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:30 schreef Insomniac05 het volgende:
Dus Regan is nu ook al weg? Jammer, ik vond haar de laatste tijd best wel ok. Grace vind ik tot nu toe wel sympathiek, maar het is goed dat de serie binnenkort stopt. Ik mis toch wel een aantal personages. Erg jammer dat Jodi uit de serie is!
Zo iets heb ik ook gelezen, Jodi en Matt zouden terugkomen en ook Nick en Tess. Maar of het echt zo is, dat weet ik niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:43 schreef Sophiiex het volgende:
[..]
jaa Regan is alweer weg.. best snel al!! de serie word steeds minder. hopelijk komen in het laaste seizoen jodi enzo weer terug.. (heb ik gehoord!)
jupz, vind trouwens het soapgehalte wel erg stijgen...quote:Op maandag 26 mei 2008 22:02 schreef Insomniac05 het volgende:
Ik vind het trouwens erg jammer dat Kate en Dave uit elkaar zijn, zij waren juist zo'n leuk stel en het is vervelend dat het op deze manier nu al moet eindigen!
Yep, dat is ook zo. Daarom is het ook beter dat ze gaan stoppen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
jupz, vind trouwens het soapgehalte wel erg stijgen...
Inderdaad. In het afgelopen seizoen (seizoen 6) was dat ook al een beetje het geval, maar toen vond ik het nog niet storend. Nu begint het wel op een of andere manier een beetje te irriteren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:36 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
jupz, vind trouwens het soapgehalte wel erg stijgen...
Idd, Stevie en Kate zijn tof! Ik ga Jodi trouwens wel steeds meer missen nu, ik heb niks tegen Grace maar ze haalt het niet bij Jodi. Ook mis ik haar vriendschap met Kate.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:23 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Idd, de show had zoveel potentie, maar door het hoge dramagehalte nu is het niet veel meer aan. Vee al duizend keer gestolen zoals Lucky ook al zei. De Hoofdrolspelers verwisselden gewoon te veel waardoor je geen fatsoenlijk verhaal kon maken. Enigste goede castverandering was dat Claire dood ging, Stevie erin kwam en dat Kate erin kwam.
en alex is blijkbaar op vakantie in Argentinie bij Nick en Tess, dus die is al een paar afleveringen wegquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Tess en Nick zijn in Argentinië en Jodie is in een witness protection programma met haar vriend. Meg en Terry zitten ergens in een grote stad geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |