Zo wordt e.e.a. meteen een stuk duidelijker!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:51 schreef MsInfidelity het volgende:
Voor wie de laatste minuten nog wil zien van de uitzending van gisteren: Check even deze link.. http://droversrun.web-log(...)oment.html#comments. En dan onderste filmpje.
Dave doet nog iets wat jullie vast wel willen zien..![]()
Pas op deze site bevat spoilers!!!
idd. balen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:25 schreef Rhanna het volgende:
Nou kijk ik net in de mikro gids, en daarin staat voor komende woensdag tien over zes Providence geprogrammeerd. En de dagen erna ook. Lijkt erop alsof net 5 Mcleods stil heeft gezet
Vandaag nog,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:34 schreef Queen_Bee het volgende:
Godver, ik dacht dat t al gestopt was en nu kwam ik er gister halverwege achter dat t er nog wel op komt dus![]()
Wanneer is t najaarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:41 schreef Nuongirl het volgende:
heel jammer
Moeten we wachten tot het najaar..
welk najaar ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wanneer is t najaarBeginnen ze in sept ofzo weer
![]()
Inderdaad, in het begin was het vaak na 1 minuut alweer verder, nu zit er soms wel meeer dan 5 min reclame tussenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef Bigs het volgende:
Ik denk wel dat Net 5 nog even doorgaat met McLeod's.. aan de lengte van het reclameblok te zien is er aan adverteerders geen gebrek
Zolang kan ik niet wchten, ah please, toe nouquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:41 schreef Bigs het volgende:Ik wacht wel gewoon ff tot de nieuwe afleveringen komen denk ik
Ok.. ik denk dat Tess in een vlaag van verstandsverbijstering het kind van Sally vermoordt. Samen met Stevie probeert ze Kane er voor op te laten draaien, want jah.. niemand mag hem echt dus wat maakt het uit. Nick en Tess bedenken dan dat ze het plattelandsleven eigenlijk zat zijn en beginnen een restaurantje in Melbourne. Alex gaat aan de slag als afwashulp. Drovers wordt uiteraard verkocht aan Killarneyquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zolang kan ik niet wchten, ah please, toe nou
Wheheh das duidelijk ja, maar hij is nog steeds beter dan mijnequote:
Ja ze was inderdaad zwanger.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:35 schreef PM-girl het volgende:
Weet iemand of Inge Hornstra (Sandra) nu idd zwanger was?
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:19 schreef MsInfidelity het volgende:
Goed nieuws!!!![]()
![]()
Vanaf 23 september worden er elke zaterdag om 19.30 uur nieuwe afleveringen vanaf seizoen 5 van "McLeod's Daughters" uitgezonden op NET 5.
Meen je niet ??? Hebben ze eindelijk de licenties rond ? Laatst stond er namelijk nog het bericht dat t wel voorjaar 2007 kon worden ... *checkt net5.nl*quote:Op donderdag 14 september 2006 01:19 schreef MsInfidelity het volgende:
Goed nieuws!!!![]()
![]()
Vanaf 23 september worden er elke zaterdag om 19.30 uur nieuwe afleveringen vanaf seizoen 5 van "McLeod's Daughters" uitgezonden op NET 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |