Datum en tijdstip: 23 september 2006, 19:30-20:30 uurquote:
Hmm vaag ik kende hem nl al wel ???quote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Larisje het volgende:
Dit was de eerste aflevering van het 5e seizoen. Net 5 heeft tot nu toe t/m seizoen 4 alles uitgezonden.
Ik heb gister weer genoten. De tijd is alleen een beetje rot. Ik vergat everwood ook altijd en dat werd op diezelfde tijd uitgezonden.
Daarom heb ik mijn harddisk recorder geprogrammeerd om elke zaterdag van 19:30-20:30 NET5 op te nemen. Knip ik vervolgens eerst even de reclame weg en kan ik zonder onderbreking de hele aflevering kijken.quote:Op zondag 24 september 2006 23:00 schreef Larisje het volgende:
Dit was de eerste aflevering van het 5e seizoen. Net 5 heeft tot nu toe t/m seizoen 4 alles uitgezonden.
Ik heb gister weer genoten. De tijd is alleen een beetje rot. Ik vergat everwood ook altijd en dat werd op diezelfde tijd uitgezonden.
ik heb het gemist, wat een bagger tijdquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:33 schreef MsInfidelity het volgende:
Beetje overdreven dat Nick weg gaat..Ze kunnen toch wel één of andere regeling treffen. Tess kan hem moeilijk verbieden om z'n zoon te zien.
Wat vinden jullie?
In grote lijnen:quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom gaat Nick weg, waarheen?
IMijn tv gaat het maandag pas weer doen
quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom gaat Nick weg, waarheen?
IMijn tv gaat het maandag pas weer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:37 schreef pdiscs het volgende:
[..]Wat lul je, ik heb niks gezegd dus hoef niet die spoiler tag te gebruiken medunkt huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Fijn taalgebruik!quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat lul je, ik heb niks gezegd dus hoef niet die spoiler tag te gebruiken medunkt huh
Ja, best wel.quote:
Ik ben het er niet mee eens iigquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:22 schreef Bigs het volgende:
Nou ik zag de cast van seizoen 6, dus toen ben ik eens gaan kijken wat de f er aan de hand was.. maar weet niet of ik het leuk ga vinden
Ja, maar ik neem het altijd op. Het tijdstip waarop het uitgezonden wordt is niet echt "handig".quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Kijkt er nog iemand?
Gelukkig heb ik een harddisk recorder. De series die ik volg neem ik elke week automatisch op. Bijkomend voordeel is ook dat je al kunt beginnen met kijken als de serie nog bezig is (kun je lekker de reclame skippen).quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:07 schreef DarkElf het volgende:
ik kijk nooit meer, ik vind dat tijdstip echt een ontzettend onhandige en ik vergeet het dus ook altijd op te nemen
Als mijn video dienst geweigerd heeft, kan ik ook altijd wel ergens de aflevering terugkijken!quote:Op zondag 15 april 2007 09:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat je deze serie vrijwel NERGENS kan downloaden! Ik baal er echt stevig van want opnemen lukt me ook niet...
Ik zie dat seizoen 7 wel te vinden is met mininova, maar de andere seizoenen nietquote:Op zondag 15 april 2007 09:46 schreef MissX het volgende:
Hij is heel makkelijk te downloaden hoor. Ik zit gewoon op Australische schema dus in seizoen 7 aflevering 8.
Helaas niet... Ik zit in de ziektewet en krijg dankzij UPC 6 dagen in de week 'n dosis McLeod's Daughters: ma t/m vr op Hallmark en za op net5.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:56 schreef Babbel1 het volgende:
*kick* Zijn er mensen die deze serie nog volgen? Sinds de Amerikaanse series weer met zomerstop zijn, heb ik seizoen 6 gedownload en ik ben nu al in seizoen 7, nog meer mensen die (bijna) op Australisch schema zitten?![]()
Helaas heb ik die al weer gewist (die ik meestal direct na het kijken). Anders had ik je wel een dvd'te gebrand.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:58 schreef PM-girl het volgende:
ik neem het ook standaard op,maar ik was 14 dagen terug vergeten een video erin te doen...
Jammer!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:34 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Helaas heb ik die al weer gewist (die ik meestal direct na het kijken). Anders had ik je wel een dvd'te gebrand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het toch een "beetje vreemd"...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef PM-girl het volgende:
Had ik ook Pdiscs, denk dat het gewoon zo hoort?
Nee joh... Tess en Nick zijn weer gevlogen...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Weg zijn wie weer? McLeod's Daughters van Net5?
Is dat niet Kate?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie is dat dan? Ik herken er niemand in. Welk character is dit dan?
Het is Simmone Jade McKinnon.quote:
Nee dat is Stevie. Hoewel ik die natte foto's met lang haar niet charmant vind.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef babsjuh het volgende:
Is dat niet Kate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |