SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het toch een "beetje vreemd"...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef PM-girl het volgende:
Had ik ook Pdiscs, denk dat het gewoon zo hoort?
Nee joh... Tess en Nick zijn weer gevlogen...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Weg zijn wie weer? McLeod's Daughters van Net5?
Is dat niet Kate?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Wie is dat dan? Ik herken er niemand in. Welk character is dit dan?
Het is Simmone Jade McKinnon.quote:
Nee dat is Stevie. Hoewel ik die natte foto's met lang haar niet charmant vind.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef babsjuh het volgende:
Is dat niet Kate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje een afknapper dit...
[ Bericht 11% gewijzigd door Leintjeuh op 23-10-2007 07:13:18 ]
Graag... want ik heb alle NL-afleveringen gezien (en nog een keer, en nog een keer... met dank aan Hallmark) maar seizoen 7 dus nog niet. Wat er nu tussen spoilertags staat WIST ik dus ook nog niet...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:43 schreef PM-girl het volgende:
Ja maar seizoen 7 is nog helemaal niet op tv geweest hier. En ik denk dat hetgeen op tv is in NL toch wel algemeen wordt genomen als grens wat betreft spoileren.
Tot daar kan het imo besproken worden, daarna in spoilers, toch?
quote:Op vrijdag 17 januari 2003 18:54 schreef Mike het volgende:
Je zegt dat eigenlijk alles kan, maar er zullen vast wel uitzonderingen zijn, toch?
Ja, inderdaad.
Spoilers plaatsen is een doodszonde in FTR.
Met liefdequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:53 schreef Dandilion het volgende:
gistere avond niet gezien, wil je me informeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
NL voor zover ik weet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, mensen. Hier ook een MD fan! Ben nu bij aflevering 8 van seizoen 7 en wil ook even mn ei kwijt. Maar is dit nou het NL of het AU topic?
Ik weet wel dat veel nummers uit de serie worden gezongen door Rebecca Lavelle..quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:41 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand net toevallig het einde van een aflevering op Net 5 gezien? Er werd een rustig nummer gedraaid met een zangeres. de tekst is iets van "here we are, here we are" en "hold myself back/hold me back". Ik ben erg benieuwd welk nummer dit is.
Ik heb vanochtend gezocht maar tot op heden nog niks kunnen vinden.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:44 schreef morgane het volgende:
Ja, dat had ik ondertussen ook gevonden. Helaas kom ik er dus niet uit welk nummer het is en waar ik het zou kunnen vinden. Maar ik zoek verder!
Dat je't nog gevonden hebtquote:Op donderdag 3 april 2008 18:07 schreef morgane het volgende:
Hebbes, het is een nieuw nummer van haar en het heet Love Is Endless. Gevonden op een MD forum, maar de lyrics staan nog niet online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |