quote:
quote:quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:37 schreef RedFever007 het volgende:
Claire heeft gisteren de baby gekregen voor de mensen die het niet gezien hebben.
alweer ? Ik dacht dat ze dood was
jaja herhalingen i know
Ja dat is inderdaad behoorlijk domquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad behoorlijk dom
posts editten is ook niet zo moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Nee inderdaad maar het leed is nu toch al geledenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
posts editten is ook niet zo moeilijk![]()
Voor mij wel, maar voor anderen die pas later in dit topic lezen niet!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee inderdaad maar het leed is nu toch al geleden![]()
Dat klopt, dus please edit die post ff. Spoileren kan idd een ban opleveren volgens mij.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar voor anderen die pas later in dit topic lezen niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:53 schreef Faithy het volgende:
nou ja.. ik kan me niet voorstellen dat mensen al deze afleveringen nog niet gezien hebben![]()
ik heb ze iig ALLEMAAL gezien (die op Net 5 te zien zijn dan he?)
Ben benieuwd wanneer ze weer verder gaan met waar ze gebleven waren...
NIET LEZEN ALS JE ECHT NIETS WILT WETEN:Ik kijk pas sinds een week of 3, was toen ziek thuis en dan ontdek je nogal eens wat, als je op die tijd normaal moet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Volgens mij kun je dat nog zelf, of is de tijd verstreken?quote:Op woensdag 19 april 2006 09:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat klopt, dus please edit die post ff. Spoileren kan idd een ban opleveren volgens mij.
ik zag de promo's in oktober en heb sindsdien geen aflevering gemistquote:Op woensdag 19 april 2006 09:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik kijk pas sinds een week of 3, was toen ziek thuis en dan ontdek je nogal eens wat, als je op die tijd normaal moet werken![]()
Ik heb die post niet gepost hoor, dat was Nonnekequote:Op woensdag 19 april 2006 09:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat nog zelf, of is de tijd verstreken?
Ik ook niet aangezien ik deze afleveringen al gezien heb.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
maar ik kijk nu nagenoeg niet meer, omdat het te kort geleden is om alles nog een keer te willen zien
Klopt, ik zie het nu ook. Maar het bericht van babsjuh bovenaan deze pagina doet anders suggereren, sorry!quote:Op woensdag 19 april 2006 10:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb die post niet gepost hoor, dat was Nonneke
* RedFever007 is onschuldig hoor![]()
Oh ja idd, babsjuh heeft een bericht van mij en nonneke door elkaar heen gequoted.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het nu ook. Maar het bericht van babsjuh bovenaan deze pagina doet anders suggereren, sorry!![]()
Nonneke![]()
nee gelukkig staat alles al eens in dit topicquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:22 schreef babsjuh het volgende:
[..]
[..]
Dat niet. Daar hebben ze nou spoilertags voor uitgevonden. Niet iedereen weet wie er met welke verhaallijn uit de serie gaat, we hebben niet allemaal de hele reeks al gezien.
Hmm.. denk dat ik hem voorlopig nog maar even niet ga kijken dan (heb hem wel binnengehaald samen met het eerste seizoen van de serie).quote:Op woensdag 19 april 2006 19:48 schreef Agrippina het volgende:
Ik heb gisteravond de TV-movie van McLeod's Daughters gezien: wat een verschil!!!! Deze is van voor de serie en all acteurs zijn anderen. Claire is blond en heeft lang haar; Tess heeft roodbruin halflang haar. Jodie en Meg hebben donkerbruin haar. Becky is ook niet blond. Als Tess bij Drover's Run arriveert leeft Jack nog en Claire is eigenlijk maar een simpel doetje. Tess kan al heel goed paardrijden en ze heeft overal verstand van. Jack is helemaal weg van haar en ik wil 't woord eigenlijk niet noemen, maar 't komt wat incestueus op me over. Alex en Nick bestaan niet. Oscar is juist een heel wild paard. Het huis en de oranje kever zijn wel (enigszins) gelijk.
Heel vreemd om dat allemaal zo te zien. Dan is de serie echt duizend keer beter.
Die is een paardenfokkerij (of iets dergelijks) voor zich zelf begonnen. Het is dus ook over tussen hem en Becky. Ze zouden eerst samen een fokkerij beginnen maar dat liep op niks uitquote:Op maandag 24 april 2006 19:16 schreef MsInfidelity het volgende:
Heb de aflevering van vrijdag gemist..![]()
Waar is Jake gebleven??
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:09 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, een van de leukere eruit. misschien laat ze zich zo afentoe nog eens zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd maar dat stukje hebben ze meestal (als ze een voorstukje uitzenden)quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Chav het volgende:
Was ik trouwens de enige die dacht dat er nieuwere afleveringen kwamen, de reclame was namelijk met Stevie en Kate... wat een teleurstelling
quote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Ik wist het eigenlijk wel al, maar spoilers maken nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
Man
Stevie is toch die met dat rode haar?
Dé aflevering....quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
Dit heb ik al eens gezien geloof ik wat er nu gebeurt
WTFquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik heb echt zitten janken, niet normaal... [afbeelding]
Arme Alex.. en de rest natuurlijk.
Ben benieuwd hoe Stevie nu weer in het verhaal komt en wat er aan de hand is met die opalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |