Toen zag ze er erg lekker uit jahquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:55 schreef Bigs het volgende:
Yep zeker.. was een leuk karakter en ze zag er ook leuk uit natuurlijkZeker die aflevering met dat diner waar ze zich helemaal trashy kleedt
Episode 312 - Sins of the father.. even onthouden dat ik een keer caps maak als ik hem in goeie kwaliteit tegenkomquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Toen zag ze er erg lekker uit jah![]()
![]()
![]()
Hmmm, ben benieuwd wie zij is.. Eerst komt .... nog natuurlijk, die vind ik ook erg leuk !quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:40 schreef RedFever007 het volgende:
** SPOILER **
http://www.theage.com.au/(...)9/1137553682947.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
Cool een newbie die z'n eerste post in het McLeod Daughters postquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:13 schreef anjagaag het volgende:
Ik ben nieuw, vandaag voor het eerst. Ik baal dat vanmiddag de herhaling niet was !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betwijfel het ook, ze is nu ook het derde kind, wie weet hoe leuk dat is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:21 schreef MsInfidelity het volgende:
Charlotte weg...![]()
Ik betwijfel of ik het kind van mijn overleden zuster af zou staan, maar aan de ene kant misschien inderdaad beter dat ze nu bij haar zusjes is.
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:51 schreef based het volgende:
haha ik vind het ook leuk!:D
al ben ik niet het type voor zo'n serie.. maar iets laat me de hele tijd kijken
Zeer herkenbaar, ik hou ook helemaal niet van die zoetsappige vrouwenfilms/series maar dit kijk ik gewoon elke dag.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:51 schreef based het volgende:
al ben ik niet het type voor zo'n serie.. maar iets laat me de hele tijd kijken
Inderdaad, ik moet altijd erg lachen als het er weer op isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:11 schreef Bigs het volgende:
Ghe.. alle negatieve kritiek op Flodder snap ik ook niet. Is echt wel een van de betere series van Nederlandse bodem imo
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:54 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik lees net ergens dat Net5 pas in september met seizoen 5 gaat beginnen ipv van juni..
Beetje geduld hebben dus..![]()
Niet erg, dan is de vakantie periode vrij, hoef ik niets te missen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:54 schreef MsInfidelity het volgende:
Ik lees net ergens dat Net5 pas in september met seizoen 5 gaat beginnen ipv van juni..
Beetje geduld hebben dus..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |