abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37925309
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:09 schreef pberends het volgende:
.

Toch maar eens kijken dan. Tis toch raar, wat moet er door z'n hoofd gegaan zijn toen? Laat ie zo'n keiharde scheet tijdens het bidden ofzo .
Kan er een raampje open.

Aldus Hans Teeuwen .
pi_37925366
quote:
Nee, de Jezus Christus hè, sorry maar dat was een nozem uit Nazaret.
Verder niks, prima gozer niks aan de hand maar een nozem.
Dan zei die bijvoorbeeld, nou je hebt dan een God, en God heeft alles gemaakt
Het hele universum, de aarde ieder grasprietje allemaal van God, en dan zei hij: ja dat is mijn vader hè. Ja dat is mijn vader heeft dat allemaal gedaan hè.

Het was... Jezus was gewoon een mens en liet ook scheten.
Sorry dat ik het... Ja ik vind het lullig het is een beetje banaal maar het is zo.
Mensen laten scheten... Jezus heeft scheten gelaten!

En dan moet je dat voorstellen hè; Ik benne... Ja ik ben dan de zoon (prffft) vanne... van God dan... zet anders een raam open.
.
pi_37925766
quote:
106 Teletekst wo 17 mei
Zalm:mogelijk al dit jaar overschot

` Minister Zalm van Financiën zegt dat
de economie zo snel aantrekt dat er dit
jaar misschien al een overschot op de
begroting is.Met name de inkomsten uit
belastingen en premies pakken hoger uit
dan verwacht.

Vandaag,op verantwoordingsdag,meldden
alle ministeries wat er van hun plannen
terecht is gekomen.Die verslagen zijn
beoordeeld door de Algemene Rekenkamer.

Een van de conclusies van de Rekenkamer
is dat het ministerie van Onderwijs al
jaren hetzelfde soort maatregelen heeft
genomen om het aantal schoolverlaters
terug te dringen,zonder dat bekend is
of die maatregelen wel werken.
Hmm, in 2,5 jaar een dik 3% tekort en daarna een overschot, zien we Duitsland nog niet doen...
pi_37926249
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 17:56 schreef Chewie het volgende:
Wat heb jij een vreemd idee van rechts
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 18:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Kortom, die zijn niet rechts en niet liberaal. Het is wel een aardige beschrijving van mensen die zich vastklampen aan een paar eenvoudige handvatten. Daarbij pleitend voor consequent uitvoeren, wat gelijk staat aan fundamentalisme.

Het is altijd dezelfde redenering die stelt dat helaas de goeden moeten lijden onder de slechten, dat waar gehakt wordt spaanders vallen etc.

Kortzichtige gevaarlijke domheid pleit altijd voor duidelijke regels. Of het nu moslims of kaaskoppen zijn. Met links en rechts heeft dat niks te maken, domheid en fundamentalisme voelt zich in het hele spectrum thuis. Zelfs in het midden .
Wel beweren dat het allemaal niet waar is, maar wat wel waar is.. of wat er niet aan waar is, niet weten.. of niet melden.
Typerend.
pi_37926485
van http://www.stemrita.nl :
"Ik kon dus niet anders dan handelen zoals ik heb gedaan als minister. Wat anderen er ook van zeggen. "

Lijkt me niet echt in lijn met de motie waarvan ze uiteindelijk gezegd heeft hem te zullen uitvoeren, want daar staat in:
"van mening dat er meer ruimte is om te komen tot een weging van bijzondere omstandigheden"

Als ze dat niet gelooft moet ze ook niet toezeggen de motie te aanvaarden, en daar de consequentie van nemen...
pi_37926714
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[..]

Wel beweren dat het allemaal niet waar is, maar wat wel waar is.. of wat er niet aan waar is, niet weten.. of niet melden.
Typerend.
Sorry OldJeller. Ik heb eigenlijk niet de tijd (of niet de zin tijd te maken) voor een antwoord wat echt ingaat op je vraag. Wat ik erover opmerkte was typisch iets voor de slowchat - een beetje bezijden jouw vraag.

Maak er een topic van. Al zou ik je aanraden je vraag dan nog iets duidelijker proberen te stellen. Waarom noem jij 'rechts' wat jij hier rechts noemt? Ik herken er geen 'rechts in, maar als ik je goed begrijp dan stel jij dat de anti-asielzoekers zichzelf rechts noemen en bedoel jij die groep, klopt?

Wie weet kom ik je dan nog wel een beter antwoord geven, maar niet vandaag, want ik moet zo naar bed. Jaja. En het laatste halfuurtje besteed ik aan vermaak .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_37926796
quote:
WASHINGTON (May 17) - Comedian Bill Cosby told a forum on family and education Tuesday night that African Americans should be proactive and fix their own communities.

"I have a problem with people sitting there and saying God and Jesus will find a way," Cosby said.
[..]
Cosby wasn't as biting as he was in Washington in May 2004, when he made headlines telling the NAACP Legal Defense Fund that blacks spoke poor English and spent money frivolously. But he touched on similar themes during Tuesday's panel and maintained that African Americans shouldn't blame their problems on others.
http://news.aol.com/enter(...)20060517071009990001
pi_37927006
quote:
Volledig mee eens maar dat is geen onbekend gegeven.
pi_37927578
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:43 schreef kluut het volgende:
van http://www.stemrita.nl :
"Ik kon dus niet anders dan handelen zoals ik heb gedaan als minister. Wat anderen er ook van zeggen. "

Lijkt me niet echt in lijn met de motie waarvan ze uiteindelijk gezegd heeft hem te zullen uitvoeren, want daar staat in:
"van mening dat er meer ruimte is om te komen tot een weging van bijzondere omstandigheden"

Als ze dat niet gelooft moet ze ook niet toezeggen de motie te aanvaarden, en daar de consequentie van nemen...
Wat een Amerikaanse mongolenpeiling:
quote:
Ik steun het voorstel van Rita Verdonk om het hoogste belastingtarief te verlagen van 52% naar 48%

Mee eens
Mee oneens
Geen mening
pi_37927769
quote:
'Minder tekort aan woningen'

Uitgegeven: 17 mei 2006 14:38
Laatst gewijzigd: 17 mei 2006 14:55

DEN HAAG - Nederland heeft minder woningen tekort dan de voorgaande jaren. Door flink wat nieuwbouw is het woningtekort vorig jaar teruggelopen van 2,7 naar 2,5 procent, constateerde minister Sybilla Dekker (VROM) woensdag in het jaarverslag van haar ministerie over 2005.

Vorig jaar heeft Nederland in totaal 74.300 nieuwe huizen erbij gekregen: 67.000 daarvan werden nieuw gebouwd. De rest is gerealiseerd door bijvoorbeeld kantoorpanden om te bouwen tot woning. In 2003, het jaar waarin de huizenbouw "historisch laag" was, leverden aannemers 59.600 nieuwe woningen op.

Bouwverguningen
De minister rekent erop dat dit jaar nog meer nieuwe huizen opgeleverd zullen worden voor bewoning. In 2005 zijn immers 10 procent meer bouwvergunningen verstrekt dan een jaar eerder, meldt zij.

Dekker heeft de vermindering van het woningtekort hard nodig. Om een deel van de huurwoningmarkt te kunnen liberaliseren, zoals zij van plan is, moet het tekort aan woonhuizen per 2010 zijn teruggebracht naar 1,5 procent. Hiervoor moeten van 2005 tot en met 2009 in heel Nederland in totaal 380.000 tot 420.000 nieuwe huizen gebouwd worden.

Op grond van die ramingen en doelen moesten vorig jaar tenminste 70.000 nieuwe woningen opgeleverd worden. Dat doel is ruimschoots gehaald, blijkt nu uit het VROM-jaarverslag.
Knap, zo'n tekort van 2,5%, terwijl wonen toch wel een van de eerste levensbehoeftes is. Je zou maar een voedseltekort hebben van 2,5% .
pi_37927846
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:14 schreef pberends het volgende:

[..]

Knap, zo'n tekort van 2,5%, terwijl wonen toch wel een van de eerste levensbehoeftes is. Je zou maar een voedseltekort hebben van 2,5% .
Het is in de meeste gevallen natuurlijk geen acute nood. Het is niet zo dat mensen op straat moeten leven omdat er geen huizen zijn.
Zie het in je vergelijking met eten dat je eten moet eten dat eigenlijk niet de gewenste kwaliteit heeft. Beetje de reden dat die voedselbanken zijn ontstaan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37927894
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is in de meeste gevallen natuurlijk geen acute nood. Het is niet zo dat mensen op straat moeten leven omdat er geen huizen zijn.
Zie het in je vergelijking met eten dat je eten moet eten dat eigenlijk niet de gewenste kwaliteit heeft. Beetje de reden dat die voedselbanken zijn ontstaan.
Nou het is erger zelfs, bij dit cijfer is nog niet eens meegenomen het aantal mensen dat wel een huis zoekt, maar het niet kan betalen, en dus ook niet officieel zoekt.
pi_37927979
Hehe, het Van Abbemuseum op het Journaal, over dat daar weinig allochtonen komen. Ik zit daarvoor 's avonds wel 's met allochtonen te chillen met een bierje. Ze lullen.
pi_37928010
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Nou het is erger zelfs, bij dit cijfer is nog niet eens meegenomen het aantal mensen dat wel een huis zoekt, maar het niet kan betalen, en dus ook niet officieel zoekt.
Bijnan niemand is natuurlijk compleet tevreden .
Natuurlijk zijn er problemen op de woningmarkt maar je moet het ook niet overdrijven .
pi_37928092
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef Autodidact het volgende:
Hehe, het Van Abbemuseum op het Journaal, over dat daar weinig allochtonen komen. Ik zit daarvoor 's avonds wel 's met allochtonen te chillen met een bierje. Ze lullen.
Wat een gezeik is dat, ze zien het als segregatie dat allochtonen te weinig naar musea gaan, volgens mij is het pas segregatie om de legale keuzes van een bepaalde groep die allochtonen heet niet te accepteren.
pi_37928384
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
Wat een gezeik is dat, ze zien het als segregatie dat allochtonen te weinig naar musea gaan, volgens mij is het pas segregatie om de legale keuzes van een bepaalde groep die allochtonen heet niet te accepteren.
Dat is typisch links.

Jullie zijn zielig en wij zullen jullie wel helpen. Kom maar bij mama .
pi_37929131
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat is typisch links.

Jullie zijn zielig en wij zullen jullie wel helpen. Kom maar bij mama .
Je zeurt clichématig.
Musea willen graag zoveel mogelijk mensen binnen hebben en blijven zoeken naar argumenten daarvoor.
Dit kun je ook rechtse vrijemarkt initiatieven en reclame maken noemen.
Daarnaast , als je pro-integratie bent moet je ook op dit gebied de integratie bevorderen.
pi_37929358
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef Bluesdude het volgende:
Je zeurt clichématig.
Musea willen graag zoveel mogelijk mensen binnen hebben en blijven zoeken naar argumenten daarvoor.
Dit kun je ook rechtse vrijemarkt initiatieven en reclame maken noemen.
Daarnaast , als je pro-integratie bent moet je ook op dit gebied de integratie bevorderen.
Als er geen of bijna geen allochtonen naar musea gaan so be it. Blijkbaar hebben ze er geen interesse in waarom moet dat erg zijn?

In Rotterdam heb je een nachtclub waar voornamelijk negers heen gaan. Is dat erg moeten daar meer blanken heen?
pi_37929445
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als er geen of bijna geen allochtonen naar musea gaan so be it. Blijkbaar hebben ze er geen interesse in waarom moet dat erg zijn?

In Rotterdam heb je een nachtclub waar voornamelijk negers heen gaan. Is dat erg moeten daar meer blanken heen?
Ze worden door de staat bekostigd en zijn dus in principe voor iedereen bedoeld. Dus ook voor allochtonen die schijnbaar nog niet voldoende bekend zijn met de musea .
pi_37929587
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:54 schreef du_ke het volgende:
Ze worden door de staat bekostigd en zijn dus in principe voor iedereen bedoeld. Dus ook voor allochtonen die schijnbaar nog niet voldoende bekend zijn met de musea .
Maar waarom zou het erg zijn als allochtonen er niet heen gaan of heel weinig.
Waarom zou je ze bewijs van spreken aan je handje mee moeten nemen.

Dan heb je weinig vertrouwen in allochtonen en zie je ze eerder als zielig dan als volwaardige burgers.
pi_37929657
Bewijs?

Ik heb toch al gezegd dat ze lullen . Ik kom daar vaak genoeg chillen. .
pi_37929734
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar waarom zou het erg zijn als allochtonen er niet heen gaan of heel weinig.
Waarom zou je ze bewijs van spreken aan je handje mee moeten nemen.

Dan heb je weinig vertrouwen in allochtonen en zie je ze eerder als zielig dan als volwaardige burgers.
Stimuleren kan geen kwaad. Musea horen bij je algemene ontwikkeling en iedere Nederlander zou er zo nu en dan heen moeten gaan. Als een bepaalde groep erg achterblijft wat is er dan mis mee deze groep wat extra te stimuleren?
pi_37929745
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:00 schreef Autodidact het volgende:
Bewijs?

Ik heb toch al gezegd dat ze lullen . Ik kom daar vaak genoeg chillen. .
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef Autodidact het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')