en daar zit je mis... ik vind ook dat ze beter niet had kunnen zeggen dat Ayaan zich geen zorgen hoefde te maken en vervolgens tot dit besluit komen zo'n 72 uur later... maar ik vind echt dat we deze poppenkast alleen hebben omdat het AHA betreft... ieder ander had dit nooit veroorzaakt en dat bewijst de hypocriete houding van de tweede kamerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent iig een van de weinigen die kritiekloos en dweepziek achter haar aankwijlt.
V.
http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jspquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef Tuinkers het volgende:
Maar is er ergens een stream?
Dat lijkt me niet haalbaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bron
De kamer is nl. niet conform de grondwettelijke bepalingen samengesteld...
Je zou nog kunnen zeggen dat dan alleen haar stem vervalt, maar dan nog zou dat betekenen dat er over een aantal zaken opnieuw gestemd zou moeten worden
Die 148 mensen hebben niet begrepen wat vertegenwoordigen van het Nederlandse volk inhoudt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Dus 148 mensen hebben ongelijk, en eentje heeft gelijk????
Als er iets is wat ik kan graag zie missen in deze discussie, is het de visie van een persoon als Marco van Basten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:08 schreef Simpelweg het volgende:
Zometeen de visie van Marco van Basten en Salomon Kalou. Kalou schijnt weer in training gegaan te zijn om een eventuele spoed naturalisatie te ondergaan en deel te nemen aan het WK.
schijnt dat Kalou net aan de laatste vraag van zijn nat. toets begintquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef SCH het volgende:
Taida wordt nu direct ingevlogen, zit zo bij Witteman
euh.. grondwet lijkt me redelijker maatstaf dan haalbaarheidquote:
Eng rechts mannetje, zo'n beetje de verpersoonlijking van hoe kut de LPF wel niet is.quote:
Heeft niets te zoeken hierquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef teamlead het volgende:
Is Balkenende al gesignaleerd?
mwoah zou je denken....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. grondwet lijkt me redelijker maatstaf dan haalbaarheid
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Tsja..., met zo'n Nawijn als medestander heb je geen tegenstanders meer nodig. Die man is een vleesgeworden nul-optiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Tuuuuuuuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die 148 mensen hebben niet begrepen wat vertegenwoordigen van het Nederlandse volk inhoudt.
Maar er is weleens vaker geklaagd over de gebrekkige staatsrechtelijke kennis van kamerleden.
Ze kennen hun werk niet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef Chet het volgende:
Twan Huys bevestigde al dat hij magan@ kent als zijnde het emailadres van Ayaan Hirsi Ali.
Ik denk dat je je nog aardig vergist in van Bastenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik kan graag zie missen in deze discussie, is het de visie van een persoon als Marco van Basten.![]()
Wat voor motie? Ik volg het debat even niet live.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet? Onderbouwing aub, anders kom je nog minder geschoold over dan Jan.
Dat had ie al niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef haagse_elfje het volgende:
die nijpels heeft dus geen vertrouwen in haar meer
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die 148 mensen hebben niet begrepen wat vertegenwoordigen van het Nederlandse volk inhoudt.
Maar er is weleens vaker geklaagd over de gebrekkige staatsrechtelijke kennis van kamerleden.
Ze kennen hun werk niet.
"Hirsi Ali heeft haar ding niet goed ingevuld"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik kan graag zie missen in deze discussie, is het de visie van een persoon als Marco van Basten.![]()
http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jspquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef Tuinkers het volgende:
Maar is er ergens een stream?
* venomsnake doet meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat klonk goed, en ik ga vanaf nu duimen
nee precies.. NOG niet...... maar als hij er is, betekent het dat er echt stront aan de knikker isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Heeft niets te zoeken hier
Nog niet
klopt dat was al met haar plannen om lijsttrekker te worden, nu is het vertrouwen helemaal de grond ingeboordquote:
daar zou ik niet zo heel zeker van zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Heeft niets te zoeken hier
Nog niet
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef nikk het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de materie. Dan praten we weer verder.
De 23 namen moesten gisterochtend al in zurich liggen dus helaas pindakaas, maar wel grappig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:08 schreef Simpelweg het volgende:
Zometeen de visie van Marco van Basten en Salomon Kalou. Kalou schijnt weer in training gegaan te zijn om een eventuele spoed naturalisatie te ondergaan en deel te nemen aan het WK.
Nawijn was in 1997 nog geen minister?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef teamlead het volgende:
[..]Nawijn objectief???? De man weet nog niet hoe hij dat woord zou moeten schrijven!
Onder zijn verantwoordelijkheid is Ayaan genaturaliseerd hoor!
Hirsi Nederlander? Lijkt me lastig volhouden voor Verdonk, aangezien ze net een paar uur lang heeft verkondigd dat ze niet anders kon.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Jep en dit loopt dus met een sisser af.
Verdonk tikje op den vingers, Hirsi nederlander.
Die hebben ook zo'n goed onderzoek gedaan naar degenen die in de kamer kwamenquote:
leuk toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Drugshond het volgende:
Jemig wat een soap is dit aan het worden...
Hoofd IND.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Nawijn was in 1997 nog geen minister?
En da's je argument?quote:
de motie gaat nog komen, ze zijn nog niet begonnenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat voor motie? Ik volg het debat even niet live.
Het zou beter zijn als minister Verdonk het gelijk krijgt, wat zij naar mijn mening ook duidelijk heeft, en dat Hirsi Ali de Nederlandse nationaliteit opnieuw kan verkrijgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Jep en dit loopt dus met een sisser af.
Verdonk tikje op den vingers, Hirsi nederlander.
Nawijn objectief?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vergeet effe niet dat zij een persoonlijke vriendin is van Hirsi Ali en dus niet in staat is tot een objectieve blik, net zoals die 148 andere vogels in die blauwe stoelen... Nawijn uitgezonderd
DIE clown?quote:
Komt van een paar van haar voorvaderenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Tuinkers het volgende:
Waar komt de naam Ali eigenlijk vandaan? Heeft ze die gewoon uit de lucht geplukt?
Dan zou ze inderdaad de eer aan zichzelf moeten houden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hirsi Nederlander? Lijkt me lastig volhouden voor Verdonk, aangezien ze net een paar uur lang heeft verkondigd dat ze niet anders kon.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
leuk toch?
ik heb nog nooit zoveel gepost op een dag
Post-opkrik topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
We gaan straks verder in SHOquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
leuk toch?
Kamer loopt nu weer vol, zal dus idd zo beginnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
het zou toch om 23:15 weer beginnen???
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Drugshond het volgende:
Geweldig hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Drugshond het volgende:
't Is niet voor niks zo'n teringzooi.quote:
De loopt langzaam aan volquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
het zou toch om 23:15 weer beginnen???
Nou ja, we zijn het er wel over eens denk ik dat de constatering dat Ayaan geen Nederlandse is geworden ernstige gevolgen heeft. Maar nu Verdonk begint the als-en en maar-en over of het nu gaat om een situatie die nu van toepassing is of pas over 6 weken, dan had van haar op zijn minst verwacht mogen worden dat zij 6 weken zou hebben gewacht zodat de gevolgen niet nu al worden veroorzaakt. Want kennelijk is het 'misschien' nog altijd niet zo en dan had deze hele ellende niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Zin om het uit te werken? Ik ben wel benieuwd.
Ja, ík heb het niet bedacht... Als die man bij de GAD werkte, zou hij van mij nog niet aan mijn vuilniszakken mogen zitternquote:
Nee, het is een constatering en geen besluit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bron
De kamer is nl. niet conform de grondwettelijke bepalingen samengesteld...
Je zou nog kunnen zeggen dat dan alleen haar stem vervalt, maar dan nog zou dat betekenen dat er over een aantal zaken opnieuw gestemd zou moeten worden
Ik heb iedereen Verdonk horen bekritiseren, behalve clowntje Nawijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als minister Verdonk het gelijk krijgt, wat zij naar mijn mening ook duidelijk heeft, en dat Hirsi Ali de Nederlandse nationaliteit opnieuw kan verkrijgen.
een voorvader van haar heette zoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Tuinkers het volgende:
Waar komt de naam Ali eigenlijk vandaan? Heeft ze die gewoon uit de lucht geplukt?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Dan zou ze inderdaad de eer aan zichzelf moeten houden.
Ja ok, hij is ook niet brandschoon in deze want eigenlijk is het inderdaad bizar dat niemand in Den Haag en omstreken hier sinds die bewuste Barend en Van Dorp-uitzending in 2002 al eerder op is gekomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nawijn objectief?
Hij was een hoge pief bij de IND ten tijde van haar naturalisatie en minister toen publiekelijk bekend werd dat ze gelogen heeft over haar naam.
Welke 2 kamerleden? Ik tel alleen Nawijn. Maar verder sta ik nog steeds achter Verdonk, ze heeft goed gehandeld, alleen ik zie het wel somber voor haar in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
Waarom is 49% van het volk voor intrekking van de Nederlandse nationaliteit, en zijn er maar welgeteld 2 kamerleden die deze mening ondersteunen?!?! De 'kloof' is weer heerlijk aanwezig; stelletje hypocriete kamerleden.
nee, toen was ie directeur van de INDquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Nawijn was in 1997 nog geen minister?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Nyrem het volgende:
[..]
![]()
Nou, okee ik weet nu ook waar ik niet meer op hoef te reageren.
klopt.. maar over 6 weken dus welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, het is een constatering en geen besluit.
Omdat de tweede kamer tekort schiet in de taak van volksvertegenwoordiging en vooral de eigen belangen behartigt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
Waarom is 49% van het volk voor intrekking van de Nederlandse nationaliteit, en zijn er maar welgeteld 2 kamerleden die deze mening ondersteunen?!?! De 'kloof' is weer heerlijk aanwezig; stelletje hypocriete kamerleden.
Ik mag toch hopen dat er een of ander achterdeurtje daar voor is. Ik ben ook niet altijd voor dit kabinet maar alle besluiten van de afgelopen drie jaar terug draaien lijkt me ietwat overdreven...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Omkron het volgende:
Ik ben toch echt fucking benieuwd naar de consequenties van de genomen besluiten waarin Ayaan stem heeft uitgebracht.. zijn die dan ongeldig..?
Paspoort afpakkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef maril het volgende:
die viespeuk(hawijn) rijdt 140 km, zei hij heel zacht, rijbewijs afpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |