Ja, ík heb het niet bedacht... Als die man bij de GAD werkte, zou hij van mij nog niet aan mijn vuilniszakken mogen zitternquote:
Nee, het is een constatering en geen besluit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bron
De kamer is nl. niet conform de grondwettelijke bepalingen samengesteld...
Je zou nog kunnen zeggen dat dan alleen haar stem vervalt, maar dan nog zou dat betekenen dat er over een aantal zaken opnieuw gestemd zou moeten worden
Ik heb iedereen Verdonk horen bekritiseren, behalve clowntje Nawijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als minister Verdonk het gelijk krijgt, wat zij naar mijn mening ook duidelijk heeft, en dat Hirsi Ali de Nederlandse nationaliteit opnieuw kan verkrijgen.
een voorvader van haar heette zoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Tuinkers het volgende:
Waar komt de naam Ali eigenlijk vandaan? Heeft ze die gewoon uit de lucht geplukt?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Dan zou ze inderdaad de eer aan zichzelf moeten houden.
Ja ok, hij is ook niet brandschoon in deze want eigenlijk is het inderdaad bizar dat niemand in Den Haag en omstreken hier sinds die bewuste Barend en Van Dorp-uitzending in 2002 al eerder op is gekomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nawijn objectief?
Hij was een hoge pief bij de IND ten tijde van haar naturalisatie en minister toen publiekelijk bekend werd dat ze gelogen heeft over haar naam.
Welke 2 kamerleden? Ik tel alleen Nawijn. Maar verder sta ik nog steeds achter Verdonk, ze heeft goed gehandeld, alleen ik zie het wel somber voor haar in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
Waarom is 49% van het volk voor intrekking van de Nederlandse nationaliteit, en zijn er maar welgeteld 2 kamerleden die deze mening ondersteunen?!?! De 'kloof' is weer heerlijk aanwezig; stelletje hypocriete kamerleden.
nee, toen was ie directeur van de INDquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Nawijn was in 1997 nog geen minister?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Nyrem het volgende:
[..]
![]()
Nou, okee ik weet nu ook waar ik niet meer op hoef te reageren.
klopt.. maar over 6 weken dus welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, het is een constatering en geen besluit.
Omdat de tweede kamer tekort schiet in de taak van volksvertegenwoordiging en vooral de eigen belangen behartigt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Rudy-F1 het volgende:
Waarom is 49% van het volk voor intrekking van de Nederlandse nationaliteit, en zijn er maar welgeteld 2 kamerleden die deze mening ondersteunen?!?! De 'kloof' is weer heerlijk aanwezig; stelletje hypocriete kamerleden.
Ik mag toch hopen dat er een of ander achterdeurtje daar voor is. Ik ben ook niet altijd voor dit kabinet maar alle besluiten van de afgelopen drie jaar terug draaien lijkt me ietwat overdreven...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef Omkron het volgende:
Ik ben toch echt fucking benieuwd naar de consequenties van de genomen besluiten waarin Ayaan stem heeft uitgebracht.. zijn die dan ongeldig..?
Paspoort afpakkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef maril het volgende:
die viespeuk(hawijn) rijdt 140 km, zei hij heel zacht, rijbewijs afpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |