Hoofd IND.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Nawijn was in 1997 nog geen minister?
En da's je argument?quote:
de motie gaat nog komen, ze zijn nog niet begonnenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat voor motie? Ik volg het debat even niet live.
Het zou beter zijn als minister Verdonk het gelijk krijgt, wat zij naar mijn mening ook duidelijk heeft, en dat Hirsi Ali de Nederlandse nationaliteit opnieuw kan verkrijgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Jep en dit loopt dus met een sisser af.
Verdonk tikje op den vingers, Hirsi nederlander.
Nawijn objectief?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vergeet effe niet dat zij een persoonlijke vriendin is van Hirsi Ali en dus niet in staat is tot een objectieve blik, net zoals die 148 andere vogels in die blauwe stoelen... Nawijn uitgezonderd
DIE clown?quote:
Komt van een paar van haar voorvaderenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Tuinkers het volgende:
Waar komt de naam Ali eigenlijk vandaan? Heeft ze die gewoon uit de lucht geplukt?
Dan zou ze inderdaad de eer aan zichzelf moeten houden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hirsi Nederlander? Lijkt me lastig volhouden voor Verdonk, aangezien ze net een paar uur lang heeft verkondigd dat ze niet anders kon.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
leuk toch?
ik heb nog nooit zoveel gepost op een dag
Post-opkrik topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
We gaan straks verder in SHOquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
leuk toch?
Kamer loopt nu weer vol, zal dus idd zo beginnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
het zou toch om 23:15 weer beginnen???
Jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Drugshond het volgende:
Jemig wat een soap is dit aan het worden...
Geweldig hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Drugshond het volgende:
Jemig wat een soap is dit aan het worden...
't Is niet voor niks zo'n teringzooi.quote:
De loopt langzaam aan volquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:15 schreef haagse_elfje het volgende:
het zou toch om 23:15 weer beginnen???
Nou ja, we zijn het er wel over eens denk ik dat de constatering dat Ayaan geen Nederlandse is geworden ernstige gevolgen heeft. Maar nu Verdonk begint the als-en en maar-en over of het nu gaat om een situatie die nu van toepassing is of pas over 6 weken, dan had van haar op zijn minst verwacht mogen worden dat zij 6 weken zou hebben gewacht zodat de gevolgen niet nu al worden veroorzaakt. Want kennelijk is het 'misschien' nog altijd niet zo en dan had deze hele ellende niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Zin om het uit te werken? Ik ben wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |