joh, doe nou niet net of dat iets nieuws is...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef TheVulture het volgende:
wat een tendentieuze interviews zeg... de moeder van Theo van Gogh.. come on... wat heeft dit nou toch allemaal met deze kwestie te maken.... pers en Den Haag zijn overduidelijk uit op de scalp van Rita![]()
![]()
sterkte alvastquote:
Ja dat zegt'ie nou wel, maar zijn dit echt reëele consequenties die daaraan verbonden zouden kunnen worden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Reactie op de Jan Marijnissen weblog
[..]
Zo vroeg al!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het debat begon op Nederland 2 om kwart voor vijf vanmiddag.
V.
Nee hoor! Het kan ook stemmen opleveren als die onbezonnen muts vertrekt!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Wat wil de VVD liever een minister die een impopulaire beslissing neemt wanneer dat noodzakelijk en correct is of een minister die een dergelijke beslissing niet durft te nemen. Als het goed is hoort deze kwestie de positie van mevrouw Verdonk te versterken en niet te verzwakken. Verdonk nu afvallen kost de VVD stemmen.
Zitten bij de schminkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Waar blijven Simon en Marten Fortuyn?
dat noemen ze tendentieuze berichtgevingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:06 schreef teamlead het volgende:
Waarom is de moeder van theo interessant opeens? Of is dit paniek-opvulling?
je hebt al best wel wat gemist.... s'avonds was het meest interessantequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Zo vroeg al!
Ik volg het pas een anderhalf uur ofzo.
scherpquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Reactie op de Jan Marijnissen weblog
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:08 schreef Simpelweg het volgende:
Zometeen de visie van Marco van Basten en Salomon Kalou. Kalou schijnt weer in training gegaan te zijn om een eventuele spoed nationalisatie te ondergaan en deel te nemen aan het WK.
Zin om het uit te werken? Ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk zijn het haar eigen argumenten die maken dat IK ook begin te vinden dat Verdonk onzorgvuldig heeft gehandeld.
vergeet effe niet dat zij een persoonlijke vriendin is van Hirsi Ali en dus niet in staat is tot een objectieve blik, net zoals die 148 andere vogels in die blauwe stoelen... Nawijn uitgezonderdquote:
Je bent iig een van de weinigen die kritiekloos en dweepziek achter haar aankwijlt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Verdonk dit sowieso nooit kan winnen
maar waarom zou dat niet kloppen? Als Ayaan nooit Nederlandse is geweest, had ze dus geen stemrecht in de kamer...lijkt me toch een serieus probleemquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:08 schreef nikk het volgende:
[..]
Helaas voor Jan klopt het niet. Krijg je met die ongeschoolde fabrieksarbeiders in de Kamer.
als RIta wordt achterhaald door haar luegens, wordt ze finaal platgewalst op het zebrapadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef venomsnake het volgende:
Al is de leugen nog zo snel....... de waarheid achterhaald hem wel!![]()
Triest, inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat noemen ze tendentieuze berichtgeving
boeie zolang rita maar ten onder gaat...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vergeet effe niet dat zij een persoonlijke vriendin is van Hirsi Ali en dus niet in staat is tot een objectieve blik, net zoals die 148 andere vogels in die blauwe stoelen... Nawijn uitgezonderd
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef SCH het volgende:
Taida wordt nu direct ingevlogen, zit zo bij Witteman
Yep, maar dergelijke besluiten zullen niet teruggedraaid worden. Alle handelingen in de Kamer blijven gewoon staan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar waarom zou dat niet kloppen? Als Ayaan nooit Nederlandse is geweest, had ze dus geen stemrecht in de kamer...lijkt me toch een serieus probleem
In dit kabinet mag je liegen tot je blauw ziet, de kamerfracties sturen je toch niet weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:06 schreef buzzer het volgende:
hoe vaak mag je liegen voor je weggestuurd wordt ?
iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent iig een van de weinigen die kritiekloos en dweepziek achter haar aankwijlt.
V.
Echt niet. Zij probeert goedkoop te scoren zoals meestal bij Groen Links.quote:
Ik zit nu iig aan de buis gekluisterd tot het afgelopen is.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je hebt al best wel wat gemist.... s'avonds was het meest interessante
oooohhhhh voorzitter kan het niet laten
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vergeet effe niet dat zij een persoonlijke vriendin is van Hirsi Ali en dus niet in staat is tot een objectieve blik, net zoals die 148 andere vogels in die blauwe stoelen... Nawijn uitgezonderd
dat klonk goed, en ik ga vanaf nu duimenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef gronk het volgende:
Uit nova: 'Verdonk moet een motie accepteren en uitvoeren waarin ze haar besluit heroverweegt, en als ze dat niet wil of teveel tegenstribbelt kan ze oplazeren'
Dus 148 mensen hebben ongelijk, en eentje heeft gelijk????quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef SCH het volgende:
Wat gebeurt er als ze het niet doet? Dan gaat ze weg en komt haar opvolger/plaatsvervanger die het wel goedkeurd en Ali (Magan) kan blijven?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef gronk het volgende:
Uit nova: 'Verdonk moet een motie accepteren en uitvoeren waarin ze haar besluit heroverweegt, en als ze dat niet wil of teveel tegenstribbelt kan ze oplazeren'
Wat klopt er dan niet? Onderbouwing aub, anders kom je nog minder geschoold over dan Jan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:08 schreef nikk het volgende:
[..]
Helaas voor Jan klopt het niet. Krijg je met die ongeschoolde fabrieksarbeiders in de Kamer.
Bronquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef nikk het volgende:
[..]
Yep, maar dergelijke besluiten zullen niet teruggedraaid worden. Alle handelingen in de Kamer blijven gewoon staan.
kijk even paar posts terugquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef Tuinkers het volgende:
Maar is er ergens een stream?
Hahahahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef SCH het volgende:
|quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef lekzzz het volgende:
Iemand nog dat stukje van "ooooh voorzitter" ge capped?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |