Juist. In het openbaar, op televisie. Of heeft Verdonk ook nog nooit tv gezien?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:59 schreef AnimalGLX het volgende:
Rita for President. Rechtlijnig, wellicht, maar oprecht, gelijke monniken gelijke kappen.
Magan heeft gelogen, gaat daar nog prat op ook, en had, als ze echt zo intelligent als menigeen denkt, het hele gebeuren toch kunnen voorzien.
Nederland 3 en al over tijdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef Simpelweg het volgende:
Hoe laat begint het debat? En op welke zender?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:37 schreef the_disheaver het volgende:
Poll: Valt verdonk?ja nee
Tussenstand:
dank uquote:
23:15 volgens de voice-overquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef Simpelweg het volgende:
religiefanaatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:59 schreef AnimalGLX het volgende:
, gelijke monniken gelijke kappen.
Vast nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Juist. In het openbaar, op televisie. Of heeft Verdonk ook nog nooit tv gezien?
23:15quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef NJ het volgende:
Het duurt lang voor ze weer beginnen.
Rutte heeft lekker charisma wil je zeggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Verdonk heeft het charisma en politiek benul van een stoeptegel. Kan ze lekker splinteren met Wilders en Nawijn.
maar dan wel pas nadat ze 30 zetels heeft gehaald en de VVD is weggevaagd... die glibber van een Rutte zal wel zitten te genieten nu trouwensquote:
Het debat begon op Nederland 2 om kwart voor vijf vanmiddag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef Simpelweg het volgende:
Dan geldt dus zowel voor Verdonk als Hirsi Aliquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef venomsnake het volgende:
Die VVD![]()
Ow wat vonden ze haar allemaal geweldig.
Maar nu.....![]()
Ik ga nog even lachen voor het slapen gaan. Goede TV
ik blijf nog even opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dank u
ik denk echt dat er stront aan de knikker is voor rita.... als het weer uitgesteld is...
fuck slapen, dit is veeeel leuker
TVquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:04 schreef Space-Chinees het volgende:
Via wat volgen jullie het debat?
TV / Radio ? Zender ?
stream en tvquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:04 schreef Space-Chinees het volgende:
Via wat volgen jullie het debat?
TV / Radio ? Zender ?
Emotie zetels tellen nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar dan wel pas nadat ze 30 zetels heeft gehaald en de VVD is weggevaagd... die glibber van een Rutte zal wel zitten te genieten nu trouwens
Met al om 13.30 de persconferentie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het debat begon op Nederland 2 om kwart voor vijf vanmiddag.
V.
me threequote:
quote:Volgens een Nederlandse minister bestaat Hirsi Ali niet.
Zij heeft juridisch nooit bestaan.
Dan kan Hirsi Ali ook de laatste jaren geen deel hebben uitgemaakt van de Kamer.
Dan zijn de stemmen van meer dan 30.000 Nederlanders plotseling verdampt.
Dan bestaat de Kamer al jaren niet uit de wettelijk vereiste 150 leden.
Dan zijn alle besluiten van de Kamer van de laatste drie jaar ongeldig.
Kan nu per direct de zorgwet worden teruggedraaid en kunnen per direct onze jongens uit Uruzgan terugkomen voor er doden vallen.
Om te beginnen….
ach.. dat duurt ook maar 3 of 4 maandenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar dan wel pas nadat ze 30 zetels heeft gehaald en de VVD is weggevaagd... die glibber van een Rutte zal wel zitten te genieten nu trouwens
Ik denk van niet. Wat wil de VVD liever een minister die een impopulaire beslissing neemt wanneer dat noodzakelijk en correct is of een minister die een dergelijke beslissing niet durft te nemen. Als het goed is hoort deze kwestie de positie van mevrouw Verdonk te versterken en niet te verzwakken. Verdonk nu afvallen kost de VVD stemmen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:58 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik denk dat sowieso de helft van de VVD'r deze gang van zaken Verdonk niet vergeeft.
troost je ik om 5 uurquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef teamlead het volgende:
kut.,. ik moet om 6 uur m'n bed weer uit morgen.... dat wordt lastig
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Reactie op de Jan Marijnissen weblog
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |