Ik denk dat je je nog aardig vergist in van Bastenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik kan graag zie missen in deze discussie, is het de visie van een persoon als Marco van Basten.![]()
Wat voor motie? Ik volg het debat even niet live.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet? Onderbouwing aub, anders kom je nog minder geschoold over dan Jan.
Dat had ie al niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef haagse_elfje het volgende:
die nijpels heeft dus geen vertrouwen in haar meer
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die 148 mensen hebben niet begrepen wat vertegenwoordigen van het Nederlandse volk inhoudt.
Maar er is weleens vaker geklaagd over de gebrekkige staatsrechtelijke kennis van kamerleden.
Ze kennen hun werk niet.
"Hirsi Ali heeft haar ding niet goed ingevuld"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik kan graag zie missen in deze discussie, is het de visie van een persoon als Marco van Basten.![]()
http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jspquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef Tuinkers het volgende:
Maar is er ergens een stream?
* venomsnake doet meequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat klonk goed, en ik ga vanaf nu duimen
nee precies.. NOG niet...... maar als hij er is, betekent het dat er echt stront aan de knikker isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Heeft niets te zoeken hier
Nog niet
klopt dat was al met haar plannen om lijsttrekker te worden, nu is het vertrouwen helemaal de grond ingeboordquote:
daar zou ik niet zo heel zeker van zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Heeft niets te zoeken hier
Nog niet
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef nikk het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de materie. Dan praten we weer verder.
De 23 namen moesten gisterochtend al in zurich liggen dus helaas pindakaas, maar wel grappig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:08 schreef Simpelweg het volgende:
Zometeen de visie van Marco van Basten en Salomon Kalou. Kalou schijnt weer in training gegaan te zijn om een eventuele spoed naturalisatie te ondergaan en deel te nemen aan het WK.
Nawijn was in 1997 nog geen minister?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:10 schreef teamlead het volgende:
[..]Nawijn objectief???? De man weet nog niet hoe hij dat woord zou moeten schrijven!
Onder zijn verantwoordelijkheid is Ayaan genaturaliseerd hoor!
Hirsi Nederlander? Lijkt me lastig volhouden voor Verdonk, aangezien ze net een paar uur lang heeft verkondigd dat ze niet anders kon.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:13 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Jep en dit loopt dus met een sisser af.
Verdonk tikje op den vingers, Hirsi nederlander.
Die hebben ook zo'n goed onderzoek gedaan naar degenen die in de kamer kwamenquote:
leuk toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Drugshond het volgende:
Jemig wat een soap is dit aan het worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |