Waarom, lekker relax, nauwelijks les enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:48 schreef Zuen het volgende:
ook wel, ik haat alleen die laatste periode van een schooljaar
Maar, waarmee ben je begonnen, ik bedoel hoevaak is je bedragje verdubbelt tot ditquote:
Nee, ik heb aanvragen staan zoals je onderin kan zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar, waarmee ben je begonnen, ik bedoel hoevaak is je bedragje verdubbelt tot dit![]()
(je had toennet nog 50.000
Jij had 100.000 en nu 50.000?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, ik heb aanvragen staan zoals je onderin kan zien.
Mijn begincash is 100.000
Ik heb voor 50.000 aan aandelen aangevraagd. Zodra dat binnen is wordt er 50.000 afgeschreven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij had 100.000 en nu 50.000?
Ik ben er niet zo bij.
Naja, ik praat er later wel over, ben ff brakko atmquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb voor 50.000 aan aandelen aangevraagd. Zodra dat binnen is wordt er 50.000 afgeschreven.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, ik praat er later wel over, ben ff brakko atm![]()
Ieder zijn mening he dus ik mag mijn mening ook zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef Renesite het volgende:
*bed in.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:20 schreef Messenga het volgende:
[..].
Droom maar lekker over mijn 100.000.
Luister hier eens een keer na en zeg even wat je ervan vindquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:07 schreef 14.gif het volgende:
Mag ik ook een zuen...
quote:
mijn naamquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
wie weet een naam voor mijn babypoez?
FOK!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
wie weet een naam voor mijn babypoez?
Ja godver ik heb wat voor jequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef Renesite het volgende:
*bed in.
meestal leest men niet terug in de SCquote:
modjes en kwaliteitsusers wel toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:34 schreef dennistd het volgende:
[..]
meestal leest men niet terug in de SC
nee niet schietenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
modjes en kwaliteitsusers wel toch?ach, ik schiet m wel ff aan
Ik heb t ergens gepost waar hij MOET lezenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:54 schreef VASND het volgende:
[..]
nee niet schietenhij moet nog langer mee
Het crewforum?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb t ergens gepost waar hij MOET lezen
Het [RENÉ] subforum?quote:
nee, ik heb maar drie crewforaquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:13 schreef VASND het volgende:
Hehe, en daar kun jij niet in
lees jij daar dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:12 schreef dennistd het volgende:
hij staat iig niet in het algemene crewforum, dus moet ie in FC staan
quote:
Ik lees in FOK jaquote:
Ehhhhh. dus er staat nu een auto vrachtwagen in het SES modtopic?quote:
Ik mag geen inhoudelijke mededelingen doen over topics achter de schermenquote:Op woensdag 17 mei 2006 01:22 schreef VASND het volgende:
[..]
Ehhhhh. dus er staat nu een auto vrachtwagen in het SES modtopic?.
*hele diepe zucht^quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik mag geen inhoudelijke mededelingen doen over topics achter de schermen
wordt forumcrew, dan kun je het wel zienquote:
heeft ie affiniteit met POL?quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:51 schreef dennistd het volgende:
[..]
wordt forumcrew, dan kun je het wel zien
Nja druk met school enzo, punten ophalenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:27 schreef VASND het volgende:
leven
hoe ist ermee timmiejj? tijdje niet gezien
ajjj das minder.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nja druk met school enzo, punten ophalen![]()
Voel me al paar dagen niet goed, dus ben thuis
En hoe is t met jou?
Ja inderdaad, heb k ook last van, al is het wel wat minder als bij jou denk ik.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:34 schreef VASND het volgende:
[..]
ajjj das minder.
Ik zit nu druk voor examens te leren. donderdag mn eerste.
Verder is het wel goed, maar die stress he
goed ideequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb k ook last van, al is het wel wat minder als bij jou denk ik.
Maarja, moet zo maar weer eens wat hw gaan maken denk ik![]()
Tnx, jij ook!quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:36 schreef VASND het volgende:
[..]
goed ideega ik ook ff ontbijten en dan mn eerste scheikunde examen maken.
succes!
wrom geen leipe neger.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:22 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mijn babypoezz gaat Sterre heten
Leipe neger! Hierrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:34 schreef Daklem het volgende:
[..]
wrom geen leipe neger.![]()
vette naam voor een kat![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ie in het echt er wat scherper uitziet. want nu issie wel heel wazig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:38 schreef saaw het volgende:
ik ga in september met mijn vriend samen een labrador pup kopen
[afbeelding]![]()
![]()
jij kan snel neuken!quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:40 schreef B_BOY het volgende:
Môguh
oh dit is m niet hoor, is van een vriend van mequote:Op woensdag 17 mei 2006 11:42 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie in het echt er wat scherper uitziet. want nu issie wel heel wazig.![]()
labrador zijn adhd beesten, die hoef ik niet.
geef mij deze maar:
[afbeelding]
kan me niet voorstellen dat er een meisje op de wereld is die er op zit te wachten zo belachelijk snel te neukenquote:
whehehe dit is ook vanwege het wk snelneuken. dit is niet meer ter ontspanning dit is pure topsport.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:52 schreef saaw het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat er een meisje op de wereld is die er op zit te wachten zo belachelijk snel te neuken
snel is oke, maar dit gaat wat te ver
sinds het moment dat ik voor de 2e keer sex had.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:59 schreef saaw het volgende:
sinds wanneer neuk je ter ontspanning?
serieus?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sinds het moment dat ik voor de 2e keer sex had.
hard werken kan ook ontspannend zijn...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:07 schreef saaw het volgende:
[..]
serieus?
wat belachelijk
hoe kun je nouweer ontspannen sex hebben
hard werken zul je
naderhand wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hard werken kan ook ontspannend zijn...
tenminste naderhand ben ik altijd uberrelaxt (en bezweet en..... nog veel meer maarja het werkt ook ontspannend)
ik ga ook ff thee drinken.
Et gaat, beetje verkouden. nu nog 1 tussenuur volmaken tot 12.40 en dan 1 uur en dan uitquote:
wel goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Et gaat, beetje verkouden. nu nog 1 tussenuur volmaken tot 12.40 en dan 1 uur en dan uit
hoe gaan je voorbereidingen?
die discussie over B_Boy's avatar.quote:
Hans Teeuwen - Fistfuckenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe dit is ook vanwege het wk snelneuken. dit is niet meer ter ontspanning dit is pure topsport.
bij deze vorm van sex moet de man sowieso al zijn lichaamshaar afscheren vanwege de aerodynamica. en word er op een goed muziekje geneukt zodat het tempo erin blijft. mijn favoriet is raise your fist van angerfist.
Die heb je niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
ik stress dus echt niet voor eindexamens he. alleen moet nog een gr zien te scoren...![]()
Deed ik ook niet, maar ik werd er wel moe van dat iedereen om me heen wel liep te stressen.... moeilijk liep te doen en de grootstte angst had. Terwijl die eindexamens heel niet zo lastig zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
ik stress dus echt niet voor eindexamens he. alleen moet nog een gr zien te scoren...![]()
die van mij is gejat.....quote:
Ok, vond het al raar dat je er geen had.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die van mij is gejat.....
enne een examen is niet mere dan een veredeld proefwerk. wat gaat over stof die je allaang hebt gehad.
En ze kunnen lang niet zo diep ingaan op de stof omdat ze dan maar weinig onderwerpen kunnen behandelen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
die van mij is gejat.....
enne een examen is niet mere dan een veredeld proefwerk. wat gaat over stof die je allaang hebt gehad.
inderdaad om diep op de stof in te gaan is simpelweg te weinig tijd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En ze kunnen lang niet zo diep ingaan op de stof omdat ze dan maar weinig onderwerpen kunnen behandelen.
Je doet ook niet echt je best om het druk te maken hequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Tis wel rustig hier he
hmm, dan kan ik me mischien wat beter concentreren op huiswerk
creatief gequote met die ava.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:36 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[..]
Je doet ook niet echt je best om het druk te maken he![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik heb weer nieuwe namen voor mijn babypoez!
- Muffin
- Princess
- Bubbles
- Blossom
Het is wat veel knip en plak werk voor een quotequote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
- Muffin
- Princess
- Bubbles
- Blossom
Hoeveel wil je der hebben?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
- Muffin
- Princess
- Bubbles
- Blossom
ach ik hboefn iet zo nodig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[..]
Het is wat veel knip en plak werk voor een quote
Magoed, hier vandaan te pakken [FEA] Feature Request: Ava-Quoten.
mwah, teveel werkquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[..]
En dan 's avonds roepen dattie binnen moet komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:47 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik denk dat hij princess blossom gaat heten
katten zijn zowieso ruk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mijn m00der zegt dat Gijs, Brutus, Whiskey, Janus enz veel leuker namen zijn!
Brutusquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Mijn m00der zegt dat Gijs, Brutus, Whiskey, Janus enz veel leuker namen zijn!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:43 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding]
[..]
dan noem je hem Hirsi Ali, lekker bij de tijd enzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:00 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Toen zei ik... Noem hem dan gelijk Lange Hans
Maar nee Ali B vond ze wel leuk
Over 15 jaar nog steeds zekerquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dan noem je hem Hirsi Ali, lekker bij de tijd enzo
Een huis van 2 bij 2 meter zekerquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:03 schreef saaw het volgende:
een kamer van 33 vierkante meter, inclusief keukentje. badkamer delen we met vrienden, die het appartement ernaast hebbenquote:
gezellig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:09 schreef saaw het volgende:
[..]
een kamer van 33 vierkante meter, inclusief keukentje. badkamer delen we met vrienden, die het appartement ernaast hebben
Aha oke danquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:09 schreef saaw het volgende:
[..]
een kamer van 33 vierkante meter, inclusief keukentje. badkamer delen we met vrienden, die het appartement ernaast hebben
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ik mag nog niet op kamers :Squote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke dangezellige boel wordt dat dus
Dan haal je Hirsi ervoor wegquote:
Luistert ie niet naar, of het moet iets zijn met dezelfde intonatie en laatste letters als Ali.... en zie daar eens wat leuks van te maken.quote:
ghehe ja vast welquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke dangezellige boel wordt dat dus
lolquote:
volgende week wordt ze 3quote:
hehequote:
op een of andere manier verwachte ik die reactie alquote:
Ze zijn ook echt lief hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Ik heb zelf 4 neefjes en een nichtje, die ook rond die leeftijd zijn, best lief
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt lief hoor
Mijn nichtje ging vertellen wat ze voor haar verjaardag wilde: Een new holland, want het stuurtje van die van Naut is kapot, en als ik er 1 krijg, heeft Naut ook weer een trekker
Voor de duidelijkheid, ze woont op een boerderij en dat is de nieuwste trekker die ze daar thuis hebben
ze zei echt nooit wat! En nu ratelt ze je de oren van de kopquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ze eenmaal beginnen te praten word het echt grappig ja
Inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:29 schreef saaw het volgende:
kids zijn leuk
mijn buurmeisje is net 3 geworden en ik had haar laatst met mn vriend samen mee naar artis genomen
krij je van die leuke misverstanden
Jaquote:
Aaaahquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja
Ik vond deze zo leuk
[afbeelding]
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Laat ik hier maar niet alle foto's gaan plaatsen die ik van hun heb gemaakt
Die is echt leukquote:
thnxquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die is echt leuk![]()
Volgens mij al wel eens eerder gezien hier
Aaaahquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mocht iemand meer foto's willen zien van kleintjes
http://home.hetnet.nl/mr_13/27/mrkbrkldr01/fotos/
Zij is lief jaquote:
ach, zo af en toe een keer op en neer naar Amsterdam moet vast geen probleem zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:44 schreef saaw het volgende:
[..]
thnx
en kan wel kloppen ja
ik ga dr wel missen als we verhuizen![]()
nee is het ook maar zij moet ook op een gegeven moment slapen enzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ach, zo af en toe een keer op en neer naar Amsterdam moet vast geen probleem zijn
Doei Marly
sowieso een muur groen en een muur met zulk behangquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nieuw huis inrichten is altijd leuk ja
Weet je al precies hoe je het gaat verven en inrichten?
jaa dat sowieso. en een hoop leuke gekke spulletjesquote:
Topsnelheid dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef VASND het volgende:
Mijn internet is momenteel even snel als een zwanger oost-europees hangbuikzwijntje [afbeelding]
Die ken ik allemaal nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij ist kleine achterneefjes zijn lief![]()
Waarom niet? Jij gaat toch ook uit neem ik aan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
ja ik lees het ook somsMAAR DAN HOEF JE ER TOCH NOG NIET HEEN
ik bedoel dus de kinderen van mijn nichtjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal nietof zijn net zo oud als mij
Omdat het voor suffe huism00ders is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij gaat toch ook uit neem ik aan?
schop het topic dan naar bovenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef B_BOY het volgende:
waarom komt er niemand meer in het wat heb jij op sgool geflikt topic. heb ik een keer iets te vertelle komt erniemand meer![]()
ooh, die heb ik nog nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik bedoel dus de kinderen van mijn nichtjes.
en zij vindt jou uitgaan misschien wel voor stomme pubersquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Omdat het voor suffe huism00ders is.
nou ik heb een reactie achergelaten hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef B_BOY het volgende:
waarom komt er niemand meer in het wat heb jij op sgool geflikt topic. heb ik een keer iets te vertelle komt erniemand meer![]()
Dat duurt bij mij ook nog heel lang denk ikquote:
hehehehehe!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja godver ik heb wat voor je
[afbeelding]
Merk en type: DAF XF95 Space Cab
Eigenaar: V.d. Vlist
Land van herkomst: Nederland
Datum: 16-05-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Ik dacht, Rene is bij de vliegbasis, laat ik ook even kijken
aha, kun je me dan ook vertelle wat ze gister de hele dag aant vliegen waren in de burut van tilburg. ook erg laag.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 dagen 'snuffelen' bij de luchtmacht![]()
Assik vrijdag leer voor morgen heeft het nie zoveel zin meer denk je?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef B_BOY het volgende:
ik leer niet voor vrijdag man. ik doe gewoon relaxt dan komt da ammel wel goed joh.
dat niet nee maar ik bedoel nu nogniet leren voor vrijdag dat doe ik morgen wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Assik vrijdag leer voor morgen heeft het nie zoveel zin meer denk je?![]()
als hij in leeuwarden zit?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha, kun je me dan ook vertelle wat ze gister de hele dag aant vliegen waren in de burut van tilburg. ook erg laag.
Oh op die manier.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat niet nee maar ik bedoel nu nogniet leren voor vrijdag dat doe ik morgen wel.
vliegtuigen kunnen ver komen hoor. miss had leeuwarden wel een training met gilze rijen ofzo. ik denk namelijk dat het f16's waren en dit zitetn tog in gilze.quote:
Leeuwardenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha, kun je me dan ook vertelle wat ze gister de hele dag aant vliegen waren in de burut van tilburg. ook erg laag.
quote:
wat een mentaliteit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
![]()
Ik was van plan wat te gaan plannen maar heb inmiddels de moed al opgegeven.
Sterfquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ja, en dan denk ik: over 2 weken vakantie.
quote:
gister om een uur of.... even kijken. ik was 14:10 thuis.. even voor tweeén dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
hehehehehe!
Gaaf manIk heb die geloof ik nog gezien vandaag
![]()
Hoe laat was dit??
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister om een uur of.... even kijken. ik was 14:10 thuis.. even voor tweeén dus
In Leeuwarden is training voor kutnoobpiloten nu, met wat Amerikanen die als levend doel dienenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leeuwarden![]()
Ik weet dus niet wat ze daar deden/
dan was ik je net voor, als ik je bij de bushalte had zien staan had ik je aangesprokenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Ik liep om 2 uur de poort uit naar de bushalte![]()
Normaal als er wat boeiends in lwrd gebeurt mbt het vliegveld hoor ik het hier ook wel, we schijnen n op de vaste vliegroute te wonen, maar vandaag: niente.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Leeuwarden is training voor kutnoobpiloten nu, met wat Amerikanen die als levend doel dienen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan was ik je net voor, als ik je bij de bushalte had zien staan had ik je aangesproken![]()
Ja hoi ik ben lui. Ik woon 50 meter van de plaatsnaamborden van jelsum en COrnjum, di naAST ELKAAR STAAN. lEG JIJ HEM DAAR NEE? dAN VERPLAATS IK M 5 METER NAAR HET BORD AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG, KAN IK HET RECORD KORTSTE VERPLAATSING VERBREKENquote:
of bij het bordje "Ljouwert" bij de vliegbasisquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben lui. Ik woon 50 meter van de plaatsnaamborden van jelsum en COrnjum, di naAST ELKAAR STAAN. lEG JIJ HEM DAAR NEE? dAN VERPLAATS IK M 5 METER NAAR HET BORD AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG, KAN IK HET RECORD KORTSTE VERPLAATSING VERBREKEN
Ik woon onder de rook vvan de landingsbaan. Vooral heel veel motoren sdie gestart worden, maar weinig vliegverkeer inderdaad vandaagquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:22 schreef Boeman het volgende:
[..]
Normaal als er wat boeiends in lwrd gebeurt mbt het vliegveld hoor ik het hier ook wel, we schijnen n op de vaste vliegroute te wonen, maar vandaag: niente.
ook op kruipafstandquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
of bij het bordje "Ljouwert" bij de vliegbasis![]()
ik lag 5 minuten geledne ook nog op bed te bijkomenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ocharme![]()
Oh ja, ik ging releksten op bed![]()
volgens mij wel jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
deh verstaoi ik niej. maor gaode gij nou of weh?
Doe hem dan ergens zo noordelijk mogelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben lui. Ik woon 50 meter van de plaatsnaamborden van jelsum en COrnjum, di naAST ELKAAR STAAN. lEG JIJ HEM DAAR NEE? dAN VERPLAATS IK M 5 METER NAAR HET BORD AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG, KAN IK HET RECORD KORTSTE VERPLAATSING VERBREKEN
Zwarte Haan lijkt me wel OKquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
Doe hem dan ergens zo noordelijk mogelijk.
Moeten ze eerst ganz Friesland door, wheheh.
is dat mogelijk met het Openbaar Vervoer?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Boeman het volgende:
[..]
Doe hem dan ergens zo noordelijk mogelijk.
Moeten ze eerst ganz Friesland door, wheheh.
Waarom denk je dat ik met het OV moet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
is dat mogelijk met het Openbaar Vervoer?
omdat je geen auto hebtquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met het OV moet?
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met het OV moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |