jaa dat sowieso. en een hoop leuke gekke spulletjesquote:
Topsnelheid dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:15 schreef VASND het volgende:
Mijn internet is momenteel even snel als een zwanger oost-europees hangbuikzwijntje [afbeelding]
Die ken ik allemaal nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij ist kleine achterneefjes zijn lief![]()
Waarom niet? Jij gaat toch ook uit neem ik aan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
ja ik lees het ook somsMAAR DAN HOEF JE ER TOCH NOG NIET HEEN
ik bedoel dus de kinderen van mijn nichtjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal nietof zijn net zo oud als mij
Omdat het voor suffe huism00ders is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij gaat toch ook uit neem ik aan?
schop het topic dan naar bovenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef B_BOY het volgende:
waarom komt er niemand meer in het wat heb jij op sgool geflikt topic. heb ik een keer iets te vertelle komt erniemand meer![]()
ooh, die heb ik nog nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik bedoel dus de kinderen van mijn nichtjes.
en zij vindt jou uitgaan misschien wel voor stomme pubersquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:01 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Omdat het voor suffe huism00ders is.
nou ik heb een reactie achergelaten hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef B_BOY het volgende:
waarom komt er niemand meer in het wat heb jij op sgool geflikt topic. heb ik een keer iets te vertelle komt erniemand meer![]()
Dat duurt bij mij ook nog heel lang denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |